Witam.
Dzisiaj zmagałem się ze skryptem prostego (wręcz uproszczonego) śpiworka. Jednak nie mogło pójść zbyt gładko.
Mogę rzec, że: "Ja wiedziałem, że tak będzie, aha". Zatem po parsowaniu przy testach w grze okazało się że przedmiot owszem istnieje w grze, jednak monologu w nim nie uświadczysz...
Dodam, iż dodałem skrypt jako osobny plik Bedroll.d i dopisałem go do Gothic.src w linii 229 - tzn. dokładnie pod SleepABit.d
Dalej załączam treść skryptu i jeśli podszedłem do tego zbyt prymitywnie (jeśli nie prostacko) to proszę o pouczenie i pomoc.
instance ItMi_Bedroll(C_ITEM)
{
name = "Ciepły koc";
mainflag = ITEM_KAT_NONE;
flags = ITEM_MISSION;
value = 80;
visual = "DT_CARPET_ROUND_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "PAP";
description = name;
on_state[0] = bedroll_use;
};
func void bedroll_use()
{
AI_PlayAni(self,"T_PLUNDER");
AI_PlayAni(self,"T_STAND_2_SLEEPGROUND");
sleepabit_s1();
};
P.S.:Popatrywałem trochę na skrypt Schlafsack'a z Diccurica.