Jak wywołać monolog SleepABit w itemie 2319 2

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 9.01.2014 roku

Wyświetleń 2319

Odpowiedzi 2

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Dzisiaj zmagałem się ze skryptem prostego (wręcz uproszczonego) śpiworka. Jednak nie mogło pójść zbyt gładko.
Mogę rzec, że: "Ja wiedziałem, że tak będzie, aha". Zatem po parsowaniu przy testach w grze okazało się że przedmiot owszem istnieje w grze, jednak monologu w nim nie uświadczysz...
Dodam, iż dodałem skrypt jako osobny plik Bedroll.d i dopisałem go do Gothic.src w linii 229 - tzn. dokładnie pod SleepABit.d
Dalej załączam treść skryptu i jeśli podszedłem do tego zbyt prymitywnie (jeśli nie prostacko) to proszę o pouczenie i pomoc.


instance ItMi_Bedroll(C_ITEM)
{
name = "Ciepły koc";
mainflag = ITEM_KAT_NONE;
flags = ITEM_MISSION;
value = 80;
visual = "DT_CARPET_ROUND_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "PAP";
description = name;
on_state[0] = bedroll_use;
};


func void bedroll_use()
{
AI_PlayAni(self,"T_PLUNDER");
AI_PlayAni(self,"T_STAND_2_SLEEPGROUND");
sleepabit_s1();
};

P.S.:Popatrywałem trochę na skrypt Schlafsack'a z Diccurica.
 


Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie rozwiązałem problem. Skrypt był do G2 a scemename z G1 ustawiłem na MAP i działa. Można zamknąć temat.
P.S.: Dzięki za zainteresowanie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry