[Gothic 2]Dom. Usuwanie rozkazu opuszczenia go. 2307 2

O temacie

Autor hugo111

Zaczęty 27.08.2013 roku

Wyświetleń 2307

Odpowiedzi 2

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski
Witajcie!

W jaki sposób zrobić by nikt nas nie wyrzucał z domu? Dokładnie chodzi o chatę Zurisa. Chcę tam zrobić sklep, lecz gdy wchodzę do domu odważni obywatele miasta rozkazują Mi z niego wyjść. Proszę o pomoc, z góry dziękuję : ))). (Oraz proszę o odpowiedź jak zrobić, by właśnie ktoś nas wyganiał z danej lokacji). Jeśli nie ta kategoria to przepraszam (Nie wiem czy rozwiązanie leży po stronie spacera, czy skyptów) i proszę o przeniesienie.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Znajdź w startupie odpowiednie wywołanie funkcji Wld_AssignRoom* i je wykomentuj. Swoje pomieszczenie ochraniasz w analogiczny sposób. Argument to o ile pamiętam nazwa pomieszczenia zapisana w danych jego portali (czyli w nazwach materiałów specjalnych wielokątów w meshu terenu).

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski
Dziękuje bardzo Avallach. Wszystko pięknie działa. : )

dla innych:
Wld_AssignRoomToGuild ("zuris", GIL_VLK);
zmieniłem na:
Wld_AssignRoomToGuild ("zuris", GIL_PUBLIC);
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry