Nie widzę w tym nic dziwnego, dałeś tutaj warunek żeby spawnowało się własnie 10 i do tego "gdzieś daleko":
Vector3(i *2.0,0,0)
Wywal tą pętlę, zastanów się gdzie chcesz żeby dane obiekty się pojawiały i wpisz odpowiednią pozycję.
Lol, to jest po prostu skopiowany przykładowy skrypt z dokumentacji który właśnie powinien dokładnie to robić xD
"Instantiates 10 copies of prefab each 2 units apart from each other"
Nie zrobisz gry kopiując gotowe kawałki kodu w ogóle ich nie rozumiejąc. Ten skrypt jest bardzo prosty, a na dodatek jest na stronie gdzie jest dokładnie wyjaśnione jak działa ta funkcja. Wystarczyło przeczytać (no i wiedzieć co to jest pętla, ty najwyraźniej nie wiesz).
#pragma strict
class Spawner extends MonoBehaviour
{
var obj : GameObject;
function OnTriggerEnter (other : Collider) : void
{
Instantiate (obj, this.GetComponent(Transform).position, Quaternion.identity);
}
}