Trawa 3ds Max w modelu .FBX 4053 5

O temacie

Autor Dako

Zaczęty 24.03.2013 roku

Wyświetleń 4053

Odpowiedzi 5

Dako

Dako

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam.

Poszukuję informacji o sposobie eksportu trawy zrobionej w 3ds max. Model zrobiony jest za pomocą Hair and Fur, po eksporcie do pliku .FBX i imporcie do gry pisanej w XNA widać tylko Plane i nic poza tym.

Pozdrawiam
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Obawiam się że przy tworzeniu gry w XNA, plane'y są właśnie jedynym budulcem elementów takich jak trawa. Nie znam dokładnie 3DSM, ale zgaduję ze to czego użyłeś służy jedynie do wizualizacji renderowanych w nim samym oraz ewentualnie innych zaawansowanych rendererach. W grach oprócz zwykłych plane'ów do roślinności używa się jeszcze co najwyżej planeów zawsze obróconych w kierunku kamery, tyle.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A próbowałeś konwertować wszystko do Editable Poly i wtedy wyeksportować? Zresztą czego tak dziwnie zrobiłeś tą trawę?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Dako

Dako

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
A jak inaczej wykonać trawę ?
 


Dako

Dako

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki za pomoc :)  Znalazłem coś o tym bilbordzie, nie wpadłem wcześniej na takie rozwiązanie...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry