Jak wyciągnąć muzykę z G1/G2? 2356 5

O temacie

Autor Korek

Zaczęty 8.12.2012 roku

Wyświetleń 2356

Odpowiedzi 5

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
W folderze Data znalazłem jedynie paczki z dzwiękami i dialogami, natomiast w _Work\data\Music pliki:
.sgt
.dls
.sty

Wystarczy to zwyczajnie przekonwertować na .mp3?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie promuję piractwa, ale skoro chcesz to w mp3 to nie łatwiej Ci będzie po prostu pobrać soundtrack? Jak dobrze pamiętam wszystkie gothiczki razem nie mają więcej niż jednej cd.
Zgodnie z PEB'em soundtrack G2 waży 42,1 MB.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Dzięki, aczkolwiek bardziej mi zależy na wiedzy, bo soundtrack skołować nie problem. A jeśli chodzi o piractwo, pod jakim względem? Za grę zapłaciłem, czyli posiadam licencję. Pliki chcę jedynie odsłuchać, czyli do własnego użytku (żadnego rozpowszechniania, żadnych kopii). Poza tym, twórcy dali wolną rękę modderom do edytowania gry. Czyżby sama zmiana formatu pliku była piractwem?

Na przykładzie tekstury:
obrazek -> .tga/.tex - legalne
.tga/.tex -> obrazek - piractwo?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Jak wyciągnąć muzykę z G1/G2?
#3 2012-12-09, 04:28(Ostatnia zmiana: 2012-12-09, 04:32)
Piractwo = rozpowszechnianie gry lub jej plików osobom które jej nie kupiły lub też samemu pobieranie w takiej sytuacji.
W odniesieniu do samego pobierania to w praktyce bez znaczenia, zresztą jak sam napisałeś przecież tą grę masz (inna sprawa że ci którzy te pliki publicznie udostępniają już robią to nielegalnie). Rzeczywiście lepiej pobrać kompletny soundtrack zawierający pliki które w grze są poobcinane lub w ogóle ich nie ma, niż męczyć się z dekodowaniem i łączeniem tych sgt, które mają naprawdę złożoną strukturę.

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Rzeczywiście lepiej pobrać kompletny soundtrack zawierający pliki które w grze są poobcinane lub w ogóle ich nie ma, niż męczyć się z dekodowaniem i łączeniem tych sgt, które mają naprawdę złożoną strukturę.

Powiedzmy, że to mnie przekonało na przyszłość. Dzięki.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Temat do zamknięcia tak w ogóle.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry