Tło Google 3979 4

O temacie

Autor Luk

Zaczęty 3.11.2012 roku

Wyświetleń 3979

Odpowiedzi 4

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Jak Aztek napisał: 16.11 znikają tła własne z głównej strony google. Avallach napsisał, że można zrobić taki dodatek, jednak dla mnie laika w tym temacie jest to czarna magia, a więc: Czy ktoś mógłby wytłumaczyć jak zrobić taki dodatek do FF, żeby własne tło działało?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Tło Google
#1 2012-11-03, 13:41(Ostatnia zmiana: 2012-11-03, 14:11)
Prościej zrobić sobie nową stronę html z tłem, polem wyszukiwania i przyciskiem wyszukaj przekierowującym zgodnie z szablonem
https://www.google.pl/search?q=ZAPYTANIEI ewentualnie dodać tam belkę z linkami czy co się chce.

Właściwie będę mógł zrobić rozszerzenie edytujące oryginalną stronę Google, ale to dopiero jak już zmienią kod. W międzyczasie ktoś wklei obecny html? (nie widzę już opcji żeby dać sobie obrazek tła, a sam go nie miałem)

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
super. wypierdoli tła i nie wprowadzili w zamian nic nowego. to dopiero POPRAWA :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czyli jednak chodziło o up keeping costs.



No, ale wiem o czym mówisz, są tak szybko rozwijającą się firmą że zaczęli się cofać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To kuźwa wszystko przez te tablety :C iGoogle, choć nie używam, też zostanie usunięte z tej 'okazji'.


Cytuj
Co się dzieje z iGoogle?

Za 16 miesięcy, 1 listopada 2013 r., wyłączymy iGoogle. Wersja dla komórek zostanie wyłączona 31 lipca 2012 r.

Dlaczego się na to zdecydowaliście?
Gdy uruchamialiśmy iGoogle w 2005 r., nikt nawet nie przypuszczał, że dostęp do spersonalizowanych informacji w czasie rzeczywistym za pomocą internetu i aplikacji mobilnych będzie dziś tak łatwy. Współczesne aplikacje działające na platformach, takich jak Chrome i Android, spowodowały stopniowe zmniejszanie zapotrzebowania na usługi podobne do iGoogle. Z tego powodu 1 listopada 2013 r. wyłączymy iGoogle. Przez 16 miesięcy będzie jednak można łatwo dostosować lub wyeksportować swoje dane z tej usługi.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry