Silver, udzielił mi porady przez GG i było wszystko dobrze, aż godzinę później miałem następny błąd :
Nie miałem zmian w grze, więc przeczytałem jeszcze raz ten poradnik (ten co dałem linka po wyżej) i znalazłem rozwiązanie, miałem dopisać w Startup.D "LeGo_Init (LeGo_All)" noi tak zrobiłem // *******************************************************************
// Startup und Init Funktionen der Level-zen-files
// -----------------------------------------------
// Die STARTUP-Funktionen werden NUR beim ersten Betreten eines Levels
// (nach NewGame) aufgerufen, die INIT-Funktionen jedesmal
// Die Funktionen müssen so heissen wie die zen-files
// *******************************************************************
// *********
// GLOBAL
// *********
func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};
func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
LeGo_Init (LeGo_All);
};
Ale jak to zrobiłem znowu mi pojawia się błąd "U:PAR: LEGO_INIT (23 line)"
Co mam robić ? ? ?