LeGo- problem 9259 8

O temacie

Autor AnTrur123

Zaczęty 23.08.2012 roku

Wyświetleń 9259

Odpowiedzi 8

AnTrur123

AnTrur123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Mam taki problem :
Chciałem wgrać sobie leGo (http://themodders.org/index.php?/topic/16580-inicjowanie-pakietow-skryptowych/page__p__1026019__hl__lego__fromsearch__1#entry1026019) , więc wgrałem wszystkie pliki. Ale gdy odpalam Gothic'a to wyskakuję mi taki Error : "U:PAR: Syntax error: ZCOBJECT (line 81) " (załącznik). Proszę o pomoc.
 


Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Silver

LeGo- problem
#2 2012-08-23, 09:35(Ostatnia zmiana: 2012-08-23, 09:36)
poprawnie zainicjowałeś w Gothic.src?
 

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Silver

LeGo- problem
#3 2012-08-23, 10:39(Ostatnia zmiana: 2012-08-23, 10:40)
Temat do zamknięcia, źle zainicjowany Ikarus(sory za doubla)
 


AnTrur123

AnTrur123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Silver, udzielił mi porady przez GG i było wszystko dobrze, aż godzinę później miałem następny błąd :
Nie miałem zmian w grze, więc przeczytałem jeszcze raz ten poradnik (ten co dałem linka po wyżej) i znalazłem rozwiązanie, miałem dopisać w Startup.D "LeGo_Init (LeGo_All)" noi tak zrobiłem                                     // *******************************************************************
// Startup und Init Funktionen der Level-zen-files
// -----------------------------------------------
// Die STARTUP-Funktionen werden NUR beim ersten Betreten eines Levels
// (nach NewGame) aufgerufen, die INIT-Funktionen jedesmal
// Die Funktionen müssen so heissen wie die zen-files
// *******************************************************************

// *********
// GLOBAL
// *********

func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};

func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
LeGo_Init (LeGo_All);
};

Ale jak to zrobiłem znowu mi pojawia się błąd "U:PAR: LEGO_INIT (23 line)"
Co mam robić ? ? ?
 

XPemuX

XPemuX

Użytkownicy
posty80
Propsy1
  • Użytkownicy
Prawdopodobnie nie masz tam np. klamry, czegoś takiego "{" albo średnika, albo np. cudzysłowia, itd.
 

AnTrur123

AnTrur123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

AnTrur123

LeGo- problem
#7 2012-08-23, 13:41(Ostatnia zmiana: 2012-08-23, 13:42)
Poprawiłem Starup.D i teraz tak to wygląda :
// *******************************************************************
// Startup und Init Funktionen der Level-zen-files
// -----------------------------------------------
// Die STARTUP-Funktionen werden NUR beim ersten Betreten eines Levels
// (nach NewGame) aufgerufen, die INIT-Funktionen jedesmal
// Die Funktionen müssen so heissen wie die zen-files
// *******************************************************************

// *********
// GLOBAL
// *********

func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};

func void INIT_GLOBAL()
{
Game_InitGerman();
};

func void INIT_LeGO()
{
LeGo_Init (LeGo_All);
};

// *********
// Testlevel
// *********
I nadal nie działa... :[
 

AnTrur123

AnTrur123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Znalazłem rozwiązanie :
wykasowałem LeGo...Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry