Ehem, obaj sprawdzacie jaką zbroję ma założony OTHER. Nie mam pojęcia kim on jest w tym przypadku, prawdopodobnie jakimś losowym npc'em który ostatnio coś robił. Tutaj trzeba sprawdzać SELFa, czyli postać która wykonuje daną czynność (w tym przypadku zakłada zbroję).
instance Itmw_addon_noze (C_Item)
{
name = "Rękawica";
mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_crossbow;
material = MAT_WOOD;
value = 1000;
damageTotal = 100;
damagetype = DAM_POINT;
munition = itmw_addon_rzucac;
cond_atr[2] = ATR_DEXTERITY;
cond_value[2] = 80;
on_equip = Equip_Itmw_addon_noze;
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_Itmw_addon_noze()
{
if (!Hlp_IsItem(Npc_GetEquippedArmor(self), armor_last) && Npc_IsPlayer(self))
{
AI_UnequipWeapons(self);
print("Załóż odpowiedni pancerz!");
};
};
Popraw tytuł tematu, nie mówi o nim nic konkretnego (to dział problematyka->skrypty, to oczywiste że prawie każdy temat jest o tym że "skrypt nie działa").