Gotowe światy [G2] 1501 4

O temacie

Autor Lolq

Zaczęty 22.10.2011 roku

Wyświetleń 1501

Odpowiedzi 4

Lolq

Lolq

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam. Mam takowe pytanie, czy wie ktoś, skąd mogę ściągnąć jakieś gotowe światy? Wiem że takie są, bo kiedyś miałem, szukałem ale niestety nieznalazłem. I jak mi się wydaję, takowy świat ściągałem kiedyś z World of Gothic, ale nie jestem pewien.
 
"Życie to zmiana, chaos, plugastwo i cierpienie. Śmierć to spokój, ład i nieskończone piękno."

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Link do WoG

Tam masz sporo światów jako zen'y i jako meshe.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lolq

Lolq

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam jeszcze jedno pytanie, czym różnią się mesh i zen? No i czy sa jakieś światy z waypointami, bo strasznie nie lubię ich wstawiać ;p
 
"Życie to zmiana, chaos, plugastwo i cierpienie. Śmierć to spokój, ład i nieskończone piękno."

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Po eksportowaniu w jakimś programie zapisuje jako  mesh, w spacerze można zapisać mesh jako Zen "Open mesh , natępnie skompilować i zapisać jako zen zen. Mesh możemy sobie np. oteksturować, a później w zenie powstawiać voby. Mesh trzeba za każdym razem kompilować. Gotowe światy też są na Wogu

http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&cat=18
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry