Dwa miecze 1895 5

O temacie

Autor xSzymciox

Zaczęty 29.06.2011 roku

Wyświetleń 1895

Odpowiedzi 5

xSzymciox

xSzymciox

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy

xSzymciox

Dwa miecze
2011-06-29, 21:26(Ostatnia zmiana: 2011-06-29, 21:27)
Siemanko.
Ciekawi mnie czy da się zrobić tak żeby,
mieć założone dwa miecze np. Jednoręczny i dwuręczny na raz i móc walczyć nimi osobno?
 
https://www.youtube.com/watch?v=e9bfCxtDNvA


Eldo-Powinnaś?

"W lustrze widzę nas nie siebie"

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się.
 

Alpha

Alpha

Użytkownicy
posty42
Propsy1
  • Użytkownicy

Alpha

Dwa miecze
#2 2011-06-29, 21:57(Ostatnia zmiana: 2011-06-29, 21:57)
oreca,

Może coś więcej, np. w jaki sposób da się tak zrobić?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Było to już kilka razy na forum.
Można dając id kuszy ale są problemy z dobijaniem jak się nie mylę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
(..)są problemy z dobijaniem jak się nie mylę.

I to dosyć poważne problemy. Dokładniej - critical bugi które wyskakują co rusz, przy dobijaniu. Ale wydaje mi się, że i na to jest rada - broń musi od razu zabijać(odpowiedni damagetyp), a nie tylko ogłuszać.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Obaj piszecie o tym jak byście próbowali, serio tak było czy tylko przepisujecie to co ja napisałem? :lol2:
Zmiana typu obrażeń na kłute nic nie dawała. Można by co najwyżej pomyśleć nad odejmowaniem przy trafieniu 1hp jeśli postać ma tylko 1 hp i nie jest nieśmiertelna albo coś w tym stylu.
BTW, samo id kuszy nie ma nic do rzeczy. Trzeba zrobić specjalny overlay MDS.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry