Postać bez pancerza. 3292 6

O temacie

Autor

Zaczęty 5.05.2011 roku

Wyświetleń 3292

Odpowiedzi 6

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Postać bez pancerza.
2011-05-05, 19:56(Ostatnia zmiana: 2011-05-05, 19:58)
Chciałem zrobić postać robotnika tylko że bez pancerza. Czy tak się da? bo mi syntax wyskakuje.

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Tired.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0", 3,1,"Hum_Head_Bald",16, 0,);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

W powiększonej linijce wybija błąd.

 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
wpisz NO_ARMOR powinno działać
 

gothic1210
  • Gość
wpisz NO_ARMOR powinno działać

Możliwe, że działa w g2 ale w g1 nie działa. No trudno trzeba pancerz zrobić.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Podpowiem ci tylko że błędem jest to że prawdopodobnie w którejś funkcji (sam sobie sprawdź która to) dałeś za mało argumentów. Postaci takie jak najbardziej można robić - sprawdź chociażby skrypt pc_hero.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja ci powiem ze w G2 NO_ARMOR wygląda najprawdopodobniej tak

const int NO_ARMOR = -1;
mam nadzieje ze się skapniesz o co chodzi :D

możesz równie dobrze zrobić zbroja z asc ciała :D  jak ci się nie uda  :lol2:

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Baknij skrypt beziego on jest bez pancerza i zobacz jak to jest zapisane. :D
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy

Kruczek

Postać bez pancerza.
#6 2011-05-05, 20:42(Ostatnia zmiana: 2011-05-05, 20:43)
instance BAU_935_Homer (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------

name = "Homer";
npctype = npctype_main;
guild = GIL_BAU;      
level = 6;
flags = 0;

voice = 2;
id = 935;


//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 20;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 11;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 112;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 112;

//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Tired.mds");
// body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",2,1,"Hum_Head_Thief", 5, 1,-1);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,2);

fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
//-------- Talente --------                                    
Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_1H,1);


//-------- inventory --------                                    


CreateInvItems (self, ItFoRice, 5);
CreateInvItem (self, ItFoLoaf);
CreateInvItem (self, ItFoBooze);
EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_01);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Pipe_01);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Barbknife_01);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Mug_01);
CreateInvItem (self, ItMi_Alchemy_Quicksilver_01);

//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_PreStart_935;
};

FUNC VOID Rtn_PreStart_935 ()
{
TA_Boss (07,30,21,30,"NC_DAM");
TA_Boss (21,30,07,30,"NC_DAM");
//TA_Sleep (21,30,07,30,"NC_HUT13_IN");
};

FUNC VOID Rtn_Start_935 ()
{
TA_SitAround (07,30,21,30,"NC_HUT13_OUT");
TA_Sleep (21,30,07,30,"NC_HUT13_IN");
};

FUNC VOID Rtn_Damnpast_935 () //Lee-Szene - geht nach Hause. (wird eigentlich nicht mehr gebracht - Mike)
{
TA_SitAround (07,30,21,30,"NC_HUT13_OUT");
TA_Sleep (21,30,07,30,"NC_HUT13_IN");
};
tu jest skrypt takiego jednego gościa z g1 bez pancerza proponuje żebyś nie dawał w inventory nic o zbroi
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry