[G2:NK] Gdzie są skrypty odpowiadające za wartości menu? 3302 4

O temacie

Autor Hacker

Zaczęty 29.03.2011 roku

Wyświetleń 3302

Odpowiedzi 4

Hacker

Hacker

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
Ostatnio grzebałem trochę w pliczku _Work\data\Scripts\System\Menu\Menu_Status.d, ale nigdzie nie znalazłem wartości odpowiadających za wyświetlane parametry. Zaznaczam, że nie chodzi mi tu o napis "Punkty nauki" tylko o wartość, która jest wyświetlana w następnej 'komórce', czyli, że mamy np. 15 LP. Jest to realizowane bezpośrednio, przez silnik, czy przez skrypty? Chodzi mi głównie o to, by zmodyfikować np. wyświetlanie siły i zręczności z postaci 'x/x' na samo 'x'.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Niestety bezpośrednio przez silnik. Dałoby się jednak modyfikować to z poziomu Ikarusa (jeśli uważasz że warto).
Zwykłymi funkcjami tego nie zrobisz, bo paczki content i system są parsowane osobno i nie ma pomiędzy nimi bezpośredniej wymiany danych.

Jeśli nic nie pokićkałem, to odpowiednia funkcja powinna wyglądać mniej więcej tak:instance MENU_ITEM_ATTRIBUTE_1 (C_MENU_ITEM_DEF);

//...

MEM_AssignContentInst (MENU_ITEM_ATTRIBUTE_1, MEM_GetMenuItemByString(MENU_ITEM_ATTRIBUTE_1));
MENU_ITEM_ATTRIBUTE_1.text[0] = IntToString (hero.attribute[4]);

Hacker

Hacker

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
No to fajnie. Szukałem chyba z godzinę tego Ikarusa i albo nie umiem szukać, ale tego nie ma, bo zawsze wyskakiwał tylko ten to G1, a nie znalazłem do G2. No ale propsa masz za pomoc.
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
 

Hacker

Hacker

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
Sorki, ale moja znajomość niemieckiego jest na bardzo niskim poziomie i myślałem, że to tylko do 1...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry