Nie reparsowałem skryptów i nie widziałem pełnych animacji dialogów ale podczas wybierania opcji dialogowej warunek posiadania ciężkiego pancerza straży nie zadziałał. Tzn nie pokazały się dodatkowe podopcje. Nie wiem, może trzeba zreparsować skrypty i dialogi spackiem. Zrobię to i zobaczę czy będzie dobrze. Skrypt:
//========================================
//-----------------> Trening
//========================================
INSTANCE DIA_Wulfgar_Trening (C_INFO)
{
npc = MIL_312_Wulfgar;
nr = 5;
condition = DIA_Wulfgar_Trening_Condition;
information = DIA_Wulfgar_Trening_Info;
permanent = TRUE;
description = "Otrzymałem ekwipunek";
};
FUNC INT DIA_Wulfgar_Trening_Condition()
{
if (Otrzymal_eq == 1)
&& (Jutro_trening == 0)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Wulfgar_Trening_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wulfgar_Trening_15_01"); //Otrzymałem ekwipunek, kiedy zaczynamy trening?
var C_Item ciezki_pancerz;
ciezki_pancerz = Npc_GetEquippedArmor(other);
if (Hlp_IsItem (ciezki_pancerz, ITAR_MIL_M) == TRUE)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_03_02"); //Skąd masz ciężki pancerz straży?!
Info_ClearChoices (DIA_Wulfgar_Trening);
Info_AddChoice (DIA_Wulfgar_Trening, "Dostałem go od Pecka", DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1);
Info_AddChoice (DIA_Wulfgar_Trening, "Dałem Peckowi łapówkę", DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2);
};
var C_Item zniszczona_straz;
zniszczona_straz = Npc_GetEquippedArmor(other);
if (Hlp_IsItem (itm2, ITAR_Zniszczona_straz) == TRUE)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_03_03"); //Widzę, że masz swój pancerz. Możemy zacząć trening jutro rano.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_03_04"); //Przyjdź do mnie rano o świcie. Do tego czasu powinieneś wypocząć.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wulfgar_Trening_15_05"); //W porządku. Jutro się zamelduję.
Jutro_trening = 1;
Npc_ExchangeRoutine (MIL_312_Wulfgar,"Trening");
AI_StopProcessInfos (self);
}
else
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_03_06"); //Nie widzę, abyś miał na sobie jeden z naszych pancerzy. Najpierw odbierz od Pecka zbroję a potem ją załóż!
AI_StopProcessInfos (self);
};
};
FUNC VOID DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1_15_01"); //Dostałem go od Pecka.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1_03_02"); //Niemożliwe! Peck nie daje tego pancerza byle przybłędzie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1_03_03"); //Mów prawdę!
Info_ClearChoices (DIA_Wulfgar_Trening);
Info_ClearChoices (DIA_Wulfgar_Trening);
Info_AddChoice (DIA_Wulfgar_Trening, "Peck miał w składzie tylko tą zbroję", DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1_od_pecka_niebylo);
Info_AddChoice (DIA_Wulfgar_Trening, "Dałem Peckowi łapówkę", DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1_od_pecka_lapowa);
};
FUNC VOID DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1_od_pecka_niebylo()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_niebylo_15_01"); //Peck miał w składzie tylko tą zbroję. Wszystkie pozostałe rozdał.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_niebylo_03_02"); //Hm... dobrze, wierzę ci.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_niebylo_03_03"); //Związku z dzisiejszymi czasami przyjęliśmy dużo więcej nowych ludzi do straży.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_niebylo_03_04"); //Przyjdź do mnie jutro o świcie na trening.
Npc_ExchangeRoutine (MIL_312_Wulfgar,"Trening");
Jutro_trening = 1;
AI_StopProcessInfos (self);
Info_ClearChoices (DIA_Wulfgar_Trening);
};
FUNC VOID DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2_15_01"); //Dałem Peckowi łapówkę, przyjął ją.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2_03_02"); //Co?!?!
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2_03_03"); //To jakiś obłęd! Peck przyjął łapówkę?!
AI_Output (other, self ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2_15_04"); //Tak dałem mu 500 sztuk złota.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2_03_05"); //Mogłem się tego spodziewać. Ten chciwy leń przyjmie każdą cenę byleby zarobić.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2_03_06"); //Teraz ja się nim zajmę.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka2_03_07"); //A ty marsz na plac treningowy!!
AI_GotoWP (self, "NW_CITY_HABOUR_KASERN_CENTRE_01");
AI_GotoWP (other, "NW_CITY_HABOUR_KASERN_CENTRE_01");
Npc_ExchangeRoutine (MIL_312_Wulfgar,"Trening2");
Dzis_trening = 1;
AI_StopProcessInfos (self);
Info_ClearChoices (DIA_Wulfgar_Trening);
};
FUNC VOID DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka1_od_pecka_lapowa()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_lapowa_15_01"); //Dałem Peckowi łapówkę, przyjął ją.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_lapowa_03_02"); //Co?!?!
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_lapowa_03_03"); //To jakiś obłęd! Peck przyjął łapówkę?!
AI_Output (other, self ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_lapowa_15_04"); //Tak dałem mu 500 sztuk złota.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_lapowa_03_05"); //Mogłem się tego spodziewać. Ten chciwy leń przyjmie każdą cenę byleby zarobić.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_lapowa_03_06"); //Teraz ja się nim zajmę.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wulfgar_Trening_od_pecka_lapowa_03_07"); //A ty marsz na plac treningowy!!
AI_GotoWP (self, "NW_CITY_HABOUR_KASERN_CENTRE_01");
AI_GotoWP (other, "NW_CITY_HABOUR_KASERN_CENTRE_01");
Npc_ExchangeRoutine (MIL_312_Wulfgar,"Trening2");
Dzis_trening = 1;
AI_StopProcessInfos (self);
Info_ClearChoices (DIA_Wulfgar_Trening);
};