Problem ze światem 5801 17

O temacie

Autor Xaradas

Zaczęty 7.12.2010 roku

Wyświetleń 5801

Odpowiedzi 17

Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie moge otworzyć w spacerze mojego swiatu. Nie wiem co się dzieje a jest w formacie 3ds.
Robiłem to wings3d 1.3.1. World loaded but unconpile Compile to view and manipulate the world. :|
 


Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Właśnie nie moge otworzyć go w spacerze.
 

Lord Miguel

Lord Miguel

Użytkownicy
posty71
Propsy7
  • Użytkownicy
A powiększyłeś świat?
 

Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
W jakim sensie. Mam swiat zrobiony w  wingse i nadpisałem go na innym.
 

Bulka z Maslem

Bulka z Maslem

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy
World loaded but unconpile Compile to view and manipulate the world. <-- OTWORZYŁEŚ GO. zrób to co mówi avallah
 
Jeśli pomożesz dam propsa =)

Lord Miguel

Lord Miguel

Użytkownicy
posty71
Propsy7
  • Użytkownicy
Aha czyli nie potrafisz go załadować?
Jak tak to wyskakuje jakiś błąd?
Jak tak to jaki?
Jak tak to (jaki żal) oO
 

Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Już wiem czego mi nie idzie nie ustawiłem rozmiaru.
A właśnie jak się ustawia rozmiar.
 

Lord Miguel

Lord Miguel

Użytkownicy
posty71
Propsy7
  • Użytkownicy
1. Jak masz załadowany świat w wingsie to zaznacz go całego.
2. Klikasz (jak masz po polsku) skaluj równo miernie.
3. Dla dokładnego rozmiaru z importuj sobie jakieś drzewko to obczajenia skali jaka musi być.
4. Zapisujesz jako 3ds.
5. W Spacerze wczytujesz, kompilujesz światło jak przedtem Availach wspominał i chyba wyjdzie
     I jest GitMajonez.
 

Bulka z Maslem

Bulka z Maslem

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy
przed kompilowaniem światła powinienieś jeszcze zkompilować world. wtedy powinno być elegancko.
 
Jeśli pomożesz dam propsa =)

Lord Miguel

Lord Miguel

Użytkownicy
posty71
Propsy7
  • Użytkownicy
To przecież łatwe jak bułka z masłem.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytat: Xaradas link=topic=12218.msg122483#msg122483#msg122483#msg122483 date=1291737673
Właśnie nie moge otworzyć go w spacerze.
Cytat: Xaradas link=topic=12218.msg122478#msg122478#msg122483#msg122483 date=1291737407
World loaded but unconpile Compile to view and manipulate the world.
Bądź chociaż konsekwentny, przecież komunikat który dałeś w pierwszym poście wyraźnie mówi ŚWIAT JEST OTWARTY. Po prostu jeszcze go nie widać bo tak jak od początku napisałem musisz skompilować jego (najlepiej jako outdoor, bez edit mode) i światło (najlepiej na high).

Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie moge skompilować swiatła daje co trzeba i w formacie 3ds i w zenie i nie ma swiatła.
 


Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam już świat w zenie oteksturowany i chce mu włonczyć światło. Daje kompiluj ligh zaznaczam lightmaps high i daje kompiluj a światła nie ma.
 


Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Poszło. A właśnie skąd się nierze ten wyglond broni. Mam już bron zrobionom w wingsie i chce jom oteksturować w
spacerze ale tam są tylko tekstury do światów.
 

Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Zamknąć temat
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry