dziwny pomysł 2424 8

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 2.11.2010 roku

Wyświetleń 2424

Odpowiedzi 8

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
ludzie mam dziwny pomysł ale nie wiem czy jest możliwy mianowicie jeżeli bezi nauczy się czegoś to co poziom dostaje 15 punktów nauki a nie 10 czy to jest w ogóle możliwe :idea:
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Tak, jest to możliwe.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
to jak to zrobić czy mógł byś mnie oświecić bo nie mam zielonego pomysłu jak to zrobić  :D
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Skryptami. Nie podam kodu bo nie chce mi się teraz myślec, poza tym już dawno nie robiłem w Gothicu ale w teorii to tak:

1. Dodajesz umiejetność.
2. Gdzieś (najlepiej w jakimś globalnym skrypcie) sprawdzasz, czy bohater ma wyuczoną tą umiejętność.
3. Jeśli ma, zwiększ liczbę uzyskiwanych punktów o 5.

I to tyle. Prawdopodobnie potrzebne pliki: atrybuty i umiejętności, dostawane doświadczenie/poziom postaci.
Ogólnie to poczytaj tutoriale, poprzeglądaj oryginalne skrypty gry i sam do tego dojdziesz.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Dobrze jest tylko nie wiem gdzie co to za skrypt odpowiedzialny za dawanie p.n. (przeglądałem je i nic takiego nie znalazłem)
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
B_GiveXP zdaje się czy jakoś tak. Tworzysz tam if'a czy postac ma dana umiejetnosc i tyle. Tak na dobra sprawe dodac jedna zmienna i sprawdzac czy ma wartosc 'tak' czy 'nie'.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
to co ty napisałeś to ile expa dostajesz za questa :facepalm:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sprawdziłbyś chociaż zanim odpiszesz, całe awansowanie jest zaprogramowane właśnie w tym pliku:
if ( hero.exp >= hero.exp_next ) // ( XP > (500*((hero.level+2)/2)*(hero.level+1)) )
{
hero.level = hero.level+1;
hero.exp_next = hero.exp_next +((hero.level+1)*500);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]+HP_PER_LEVEL;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS]+HP_PER_LEVEL;
hero.LP = hero.LP + LP_PER_LEVEL; //+ hero.level;
PrintScreen (NAME_LevelUp, -1,_YPOS_MESSAGE_LEVELUP,"font_old_20_white.tga",_TIME_MESSAGE_LEVELUP);
Snd_Play ("LevelUp");
};

Zmienna odpowiedzialna za ilość PN jest na samiuteńkim początku tego pliku:
const int LP_PER_LEVEL = 10; // Lernpunkte pro Spieler-Stufe

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

dziwny pomysł
#8 2010-11-03, 16:26(Ostatnia zmiana: 2010-11-03, 16:26)
wielkie dzięki o to to mi się po myliło z XP_Constants wielkie dzięki :lol2:
temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry