Problem z HumanS.mds 4765 10

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 27.09.2010 roku

Wyświetleń 4765

Odpowiedzi 10

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Witajcie!
Mam pewien problem z MDS'em HumanS.MDS. Otóż Gothic NIE CZYTA mi tego MDS'a, co mam zrobić?
Miałem zamiar zrobić tarczę wersję finalną, ale nawala mi Gothic, się znaczy Gothic, lub HumanS.MDS...
Pomóżcie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Skąd wiesz, że to mds nawala? Jakie są objawy? Czy zmieniałeś coś w tym pliku nie wiedząc do końca co robisz? Dlaczego wnioskujesz, że Gothic go nie czyta i co konkretnie masz przez to na myśli? Na przyszłość staraj się lepiej opisać swój problem, tylko wtedy możesz liczyć na 'fachową' pomoc ;)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Problem z HumanS.mds
#2 2010-10-02, 08:48(Ostatnia zmiana: 2010-10-02, 08:49)
Hehe, dobra, to było tak:
Dopisałem animację (pustą - tylko dla tarczy) zapisałem, skompilowałem, włączyłem Gothic'a założyłem tarczę, patrzę się, a tarcza była tam gdzie była, no to wpisałem kod na tą animację i pisało: "Ani not found" - tak jak pisze, gdy napiszemy błędną animację, a ja zapisałem kod tej animacji i chyba z 5 razy wpisywałem i sprawdzałem.
To wziąłem i skasowałem HumanS.MDH i HumanS.MSB - włączyłem Gothic'a i... Dupa nic.
Więc skasowałem - to znaczy wyciąłem - skompilowane Humans (wszystkie pliki) włączyłem Gothic'a i nawet nie kompilował HumanS.MDS miał go gdzieś.
I dalej nie działa.


Za tyle wytłumaczone? ;d

/* Ja dobrze umiem już MDS'y, jak coś, tylko nie kapuję tego HumanS.MDS z tym błędem. ;] *\

PS: Jak nie można pisać tego, co napisałem przed "nic", to sorry. :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Czy skompilowane animacje umieściłeś w folderze _Work/Data/Anims/_compiled? Czy wolumin z animacjami w folderze Data ma rozszerzenie .vdf, czy .vdf.disabled? Jeśli to pierwsze, to dodaj skompilowane animacje do woluminu, który dołączasz do modyfikacji za pomocą pliku konfiguracyjnego.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Problem z HumanS.mds
#4 2010-10-02, 10:36(Ostatnia zmiana: 2010-10-02, 16:23)
Nie jestem pewien czy dobrze cie zrozumialem, ale najpierw sprawdz czy gra nie czyta anims.vdf (powinien byc wypakowany i zdisablowany).

Zeby kompilwac mds musisz go wczesniej zdekompilowac Sourcerem do work/anims.

@Vayurax: Kiedy zacząłem pisać posta, twojego jeszcze nie było ;) Jednak jako że pisałem z komórki skończyłem później.

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Problem z HumanS.mds
#5 2010-10-02, 13:05(Ostatnia zmiana: 2010-10-02, 13:06)
@Avallach W sumie napisałeś to samo co ja, tylko nieco inaczej ;)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
U mnie nic nie jest *.vdf.disabled, a tak w ogóle, to moda na razie jeszcze nie robię :)
I umieszczam skompilowane animacje w _Compiled.
Gra nie czyta TYLKO HumanS.MDS - resztę czyta.
Nie wiem o co chodzi ;/
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Problem z HumanS.mds
#7 2010-10-02, 16:24(Ostatnia zmiana: 2010-10-02, 16:26)
Tak jak napisałem, MA być anims.vdf.disabled. Inaczej gra w ogóle nie zajrzy do twoich plików, tylko przeczyta te w vdf.

Przeczytaj mojego/Vayuraxa posta jeszcze raz bo chyba nie załapałeś.

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Problem z HumanS.mds
#8 2010-10-02, 18:38(Ostatnia zmiana: 2010-10-02, 18:43)
Zapamiętaj na przyszłość w jaki sposób Gothic czyta pliki, np. animacje, modele tekstury:
1.Najpierw szuka skompilowanego pliku w archiwum vdf, przy czym wykorzystuje te pochodzące z nowszych archiwów, jeśli nie znajdzie pasującego pliku szuka dalej (punkt 2).
2.Następie przeszukiwany jest podfolder _compiled odpowiedniego folderu w katalogu _Work/Data, na tym etapie gra nadal szuka skompilowanych plików, jeśli nie znajdzie pasującego pliku szuka dalej (punkt 3).
3.Ostatnim etapem jest przeszukanie folderu w katalogu _Work/Data, tym razem w celu znalezienia nieskompilowanego pliku i skompilowania go. Jeśli plik wciąż nie pozostanie odnaleziony, zostajemy o tym poinformowani stosownym komunikatem.

Formaty plików skompilowanych i nieskompilowanych:
Spoiler
Rodzaj pliku, rozszerzenie pliku skompilowanego, rozszerzenie pliku nieskompilowanego
Tekstura, .tex, .tga
Bryła (Model 3D), .mrm, .3ds
Animacja, .man, .asc
Skrypt animacji, .mdh .msb, .mds
Skrypty, .dat, .d
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
No racja, muszę to zrobić, ale nie teraz, bo komp w naprawie jest z powodu braku dźwięku. Jeśli to zadziała, to temat zamkniemy, jeśli nie, to poprowadzimy go dalej.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Problem z HumanS.mds
#10 2010-10-09, 18:33(Ostatnia zmiana: 2010-10-10, 19:22)
Zadziałało, ale npc teraz cały czas się zawijają w kulkę, co zrobić? :(


EDIT: Wszystkie animacje, które mam, to są kulki...

EDIT2: Możecie mi przesłać animacje obrót w lewo i postawa z mieczem jednoręcznym (zielony)?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry