Zmiana pory dnia i wpis do dziennika na starcie gry 4192 4

O temacie

Autor Drax

Zaczęty 7.07.2010 roku

Wyświetleń 4192

Odpowiedzi 4

Drax

Drax

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Hej. Mam dwa pytania związane z początkiem gry :D  
1. Jak zmienić startową godzinę? Chodzi mi o to, żeby na starcie gry była godzina, powiedzmy 22.
2. Jak na starcie dodać do dziennika wpis do dziennika? Czyli włączam grę, klikam N i w LOG_RUNNING jest misja, z jednym wpisem.

Oraz jeszcze jedno małe pytanko :P PC_Hero nosi pancerz itar_dementor (poszukiwacza), jednak działa tak jak ubrania z górniczej doliny - inni npce (tzn. tylko ci, których stworzyłem, inni chcą xD) nie chcą z nim rozmawiać. Stworzyłem nowy pancerz, w którym jeydna rzecz jaką skopiowałem to :
visual = "ItAr_Xardas.3ds";
visual_change = "Armor_Dementor.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
Lecz to nie pomogło :/
Czy jedynym rozwiązaniem jest zmiana pancerza, czy jednak jest jakiś inny sposób?

Z góry dzięki za odpowiedzi. Jak skończę moda to na 99% go tu dam :P
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
1. Jak zmienić startową godzinę? Chodzi mi o to, żeby na starcie gry była godzina, powiedzmy 22.
Bodajże w startup.d wstawiasz
wld_settime(22,00);
Cytuj
2. Jak na starcie dodać do dziennika wpis do dziennika? Czyli włączam grę, klikam N i w LOG_RUNNING jest misja, z jednym wpisem.
Tak jak czas, tyle że dajesz b_logentry(Misja,"");

Drax

Drax

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedź :)  Tak wygląda teraz część pliku startup, który zmodyfikowałem :
// ------ World -------
FUNC VOID STARTUP_NewWorld()
{
// ------ StartUps der Unter-Parts ------
STARTUP_NewWorld_Part_City_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Farm_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Xardas_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Monastery_01();
STARTUP_NewWorld_Part_GreatPeasant_01();
STARTUP_NewWorld_Part_TrollArea_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Forest_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Pass_To_OW_01();
// ------ INTRO - muss ganz am Ende der Startup stehen ------
Kapitel = 1; //Joly: Kann hier stehen bleiben!
PlayVideo ("INTRO.BIK");
PlayVideo ("Addon_Title.BIK");
        Wld_SetTime (22,00);
        Log_CreateTopic            (TOPIC_niewazne, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus       (TOPIC_niewazne, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry                     (TOPIC_niewazne,"Nieważne.");

I o ile na początku dodaje się wpis do dziennika, to niestety pora się nie zmienia :/ Spróbowałem to też dać w STORY GLOBAL ale to nie pomogło.
O dziwo zmiana godziny działa np. tutaj
FUNC VOID STARTUP_OLDWORLD ()
{
Startup_Oldcamp();
Startup_Demontower();
Startup_Surface();
Wld_SetTime (00,00);//Joly:nachtstart wegen video
};

Wie ktoś co z tym zrobić żeby działało? Bo to, żeby zaczynać w nocy jest bardzo ważne w moim modzie :)
 


Drax

Drax

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki :)  Sry, że tak późno ale jakoś tak wyszło :D
Temat zostawiam otwarty, bo nie rozwiązano jeszcze sprawy armora :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry