Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - HellVard

Strony: 1 [2] 3 4 ... 26
21
Bogdanie drogi, już ze dwa razy pisałem, że mam ten dopisek, czytaj uważniej :)
@toworish
Tak, spacera uruchamiam przez GothicStarterMod, mój plik ini:

Spoiler
[INFO]
Title=testmod
Version=2.6
Authors=Piranha Bytes
Webpage=http://www.piranha-bytes.com
Description=!<symlink>GothicGame.rtf
Icon=GothicStarter.exe

[FILES]
VDF=testmod.mod
Game=Content\Gothic
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Menu
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\SFX
ParticleEffects=System\ParticleFX
VisualEffects=System\VisualFX
OutputUnits=OU

[SETTINGS]
Player=PC_HERO
World=NewWorld\NEWWORLD.zen

[OPTIONS]
show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200
show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200
show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1
force_Subtitles=0
force_Parameters=

[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1

22
Tak, mam własny plik ini, testowałem już sobie dialogi. Sprawa wygląda tak, że jeśli świat będzie się nazywał newworld1, to zmiany są w nim zapisane, ale jak usunę stary i zmienię nazwę tego wcześniej działającego na newworld, to wszystkie zmiany się kasują.

23
No niestety nie. A o co Ci chodziło z tym plikiem GothicGame.mod? Mam go w folderze data, mam go usunąć/zmienić nazwę/zrobić coś innego?

24
Gra oczywiście oryginalna, Złota Edycja z Empiku :) Odznaczyłem tą opcję dla wszystkich folderów i plików, w zakładce "zabezpieczenia" wszystkie grupy mają pełny dostęp do folderu G2, w zaawansowanych jestem ustawiony jako właściciel i mam wyłączony UAC. 

25
Same pliki zen nie mają zaznaczonej tej opcji, ale folder Gothic 2 już tak. Zaraz to zmienię i sprawdzę czy działa. Kolejna zagwozdka, odznaczam opcję "read only"  w folderze głównym G2 zatwierdzam i przez chwilę zapisują się zmiany (pokazuje się pasek postępu), ale gdy wejdę w opcje folderu jeszcze raz, znów zaznaczona jest ta opcja. Pamiętam, że miałem x lat temu podobny problem gdy zaczynałem modowanie Medievala 2, ale nie mogę sobie przypomnieć, jak to wtedy załatwiłem  :hmmm: Wszystko obsługuję z uprawnieniami administratora, jakby co.

26
Bez różnicy czy zapiszę na pulpicie, czy sposobem toworisha jako newworld1, itd. O co chodzi z plikiem GothicGame.mod? Mam go w folderze data, powinienem go usunąć/zmienić jego nazwę?

27
Nie rozumiem do końca o czym mówisz, zmodyfikowany zen przenoszę z  folderu worlds do newworld, po wykasowaniu starego.

28
No to po kolei:
1.Otwieram świat newworld.zen z folderu work/data/worlds/newworld
2. Wyszukuję wadliwy waypoint, klikam na niego, w okienku objects, zakładka modify zmieniam końcówkę jego nazwy z 03 na 04 i klikam apply, próbowałem też najpierw apply, a potem activate w zakładce create.
3. Zapisuję zena w innym folderze, np. worlds, zamykam spacera, kasuję newworld.zen z katalogu newworld i wklejam tam zen ze zmodyfikowanym waypointem.
4. Otwieram zena i wszystko jest po staremu.

Wstawiłem też jakiś regał, ale on również się nie zapisał, plik worlds.vdf mam z końcówką disabled.

29
Tak też próbowałem, bez rezultatów.

30
No tak właśnie robię, sorry, że nie dopisałem. Zapisuję zen w innym folderze, wchodzę do work/data/worlds/newworld kasuję stary zen i wrzucam ten niby zedytowany. No i po otwarciu wszystko jest, jak było.

31
Robię jak mówisz Bogdan, zapisuję zmieniony zen w innym miejscu i mam wyłączone paczki światów, ale po ponownym otworzeniu zena wciąż widnieją nie zmienione nazwy waypointów. Może robię coś nie tak z samym zmienianiem tych nazw? Zaznaczam waypoint i zmieniam jego nazwę w okienku "objects" w zakładce "modfy" i klikam "apply". To chyba wszystko?

32
Dzień Screena 2015 / Dziedzictwo
« dnia: 2015-12-13, 23:42 »
Jestem zmuszony dać 3, bo poza ostatnim screenem nie ma tu nic nowego, do tego ten pierwszy, na którym nic nie widać.

33
Archiwum / Returning 2.0 RU #2
« dnia: 2015-12-12, 19:50 »
Wyluzuj dobry człowieku, gdzie Ty te "gównoburze" widzisz? o_0 Ktoś się tu bluzgami obrzuca, bo nie zauważyłem? Zadałem pytanie, kolega mi odpowiedział, nikt się tu nie kłóci.

Wracając do głównego tematu: Jakie materiały z Czasu Zapłaty i Złotych Wrót wykorzystali twórcy Returna?

34
Archiwum / Returning 2.0 RU #2
« dnia: 2015-12-12, 19:36 »
Jedno nie przeszkadza drugiemu. Można najpierw przejść, a później się bawić.

35
Archiwum / Returning 2.0 RU #2
« dnia: 2015-12-12, 19:30 »
Czemu miałoby służyć wyłączenie konsoli? Jak ktoś sobie popsuje grę kodami, to jego problem, ale jeśli ktoś chce się trochę pobawić i zrobić holokaust w Khorinis, to czemu mielibyście zabierać mu tę możliwość? ^^

36
Zwyczajnie nadpisuję stary świat.

37
Żadnych pomysłów? 

38
Zmieniłem nazwy wszystkich plików i folderów zawierających "sounds" bądź "music", ale wciąż mam muzykę w Spacerze. Ale pal licho, wróćmy do tych freepointów. Teoretycznie wiem już, jak je wstawić, ale po stworzeniu takowego w okienku zCVobSpot figuruje on w drzewku "NW_Nature_Sideplant_Big_01". Chyba coś jest nie tak?

Ok, chyba wiem o co chodzi, przy wstawianiu FP zaznaczyłem niechcący innego voba. Mam inny problem, owe zmiany chcę wprowadzić w świecie z moda Lhiver, ale przy próbie zapisu wyskakuje mi błąd o obecności dwóch waypointów o tej samej nazwie na farmie Onara. Nazwę zmieniłem, zen niby się zapisał, ale gdy włączam Spacera od nowa i kombinuję dalej z tymi freepointami, to przy próbie zapisu znów wyskakuje ten sam błąd, o tym samym waypoincie, którego już niby naprawiłem  :hmmm:

39
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Requiem
« dnia: 2015-12-10, 16:54 »
Thanks for the info :ok:

40
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Requiem
« dnia: 2015-12-10, 07:10 »
Czy ten mod korzysta z identycznego świata co L'hiver, czy różnią się one między sobą?

Strony: 1 [2] 3 4 ... 26
Do góry