W ramach nudy zacząłem się trochę bawić z G2 NK, wstawiłem Thorbenowi i Bosperowi rutynę pogawędki wieczorem przed sklepem Bospera, skompilowałem skrypty w spacerze, zrobiłem paczkę w modvdf i plik ini dla gothic startera. O wyznaczonej godzinie obaj NPC udają się do odpowiedniego waypointu, ale stoją bezczynnie, o czym zapomniałem/co zrobiłem źle?
Skrypt Thorbena:
Spoiler
FUNC VOID Rtn_Start_462()
{
TA_Saw (06,00,09,00,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_01");
TA_Repair_Hut (09,00,13,05,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_01");
TA_Smalltalk (13,05,14,00,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_01");
TA_Repair_Hut (14,00,16,00,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_01");
TA_Saw (16,00,17,05,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_01");
TA_Smalltalk (17,05,18,00,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_01");
TA_Saw (18,00,19,00,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_01");
TA_Smalltalk (19,00,20,00,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_02_B");
TA_Sit_Bench (20,00,00,00,"NW_CITY_MERCHANT_HUT_01_FRONT");
TA_Sleep (00,00,06,00,"NW_CITY_BED_BOSPER");
};
I Bospera:
Spoiler
FUNC VOID Rtn_Start_413 ()
{
TA_Stand_Guarding (05,00,19,00,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_IN_02");
TA_Smalltalk (19,00,20,00,"NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_FRONT_02_B");
TA_Sleep (20,00,05,00,"NW_CITY_BED_GRITTA");
};
edit: I pytanie na przyszłość, co zrobić, żeby nie trzeba było przewijać tutaj tego okienka z kodem?