Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Damian EX

Strony: [1]
1
Skrypty / [G2] Ork z Nową Twarzą
« dnia: 2017-07-31, 13:44 »
Mam problem. bo nie wiem jak dodać orka z nową texturą głowy?

to jest skrypt
Spoiler
//*****************************
//   Orc WARRIOR Prototype      
//*****************************

PROTOTYPE Mst_Default_OrcWarrior2(C_Npc)         
{
   //----- Monster -----
   name                     =   "Ork Brutal";
   guild                     =   GIL_ORC;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_ORCWARRIOR;
   voice                     =   18;
   level                     =   30;
   
   //----- Attribute -----   
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   100; //+ca. 50-80 Waffe //MIN 100 wg Equip!!!
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   150;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   300;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   300;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
   
   //----- Protections ----   
   protection   [PROT_BLUNT]      =   150;
   protection   [PROT_EDGE]         =   150;
   protection   [PROT_POINT]      =   150;
   protection   [PROT_FIRE]         =   150;
   protection   [PROT_FLY]         =   150;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   20;
   
   //----- HitChances -----
   HitChance   [NPC_TALENT_1H]         = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_2H]         = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_BOW]      = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_CROSSBOW]   = 60;
   
   //----- Damage Types ----   
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;

   fight_tactic   =   FAI_ORC;

   //----- Senses & Ranges ----
   senses         = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   = PERC_DIST_ORC_ACTIVE_MAX;
   
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = FOLLOWTIME_MEDIUM;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
};

//**************
//   Visuals
//**************

func void B_SetVisuals_OrcWarrior2()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc2.mds");
   //                        Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyWarrior2",   DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadWarrior",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


//******************
//   Orc Warrior Roam                                              
//******************

INSTANCE OrcWarrior2 (Mst_Default_OrcWarrior2)
{
   //-------- visual --------
   B_SetVisuals_OrcWarrior2();

   //-------- inventory --------
   EquipItem (self, ItMw_2H_OrcAxe_03);
   
   //----- Daily Routine ----
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RoamStart]    = OnlyRoutine;
};

Textura głowy nazywa się ORC_KOPF-C.TEX

Co mam zrobić żeby użyć tej textury (gdzie mam coś wpisać, może textura ma być w .TGA?)?

2
Pytania i problemy / Hełm dla orka v.2
« dnia: 2017-07-28, 15:50 »
Hello Guys
Jako że jest to dział pytania i problemy to piszę swoje pytanie.
Czy dałoby się zrobić hełm dla orka, który mógłby mieć w swoim ekwipunku i założyć kiedy chce (tak jak człowiek). Jeśli tak to jak, bo jak orkowi założę hełm paladyna z WoGa to go nie widać. Może powinien być inaczej umieszczony na scenie jeśli ma być dla orka?

Piszę to pytanie teraz zamiast sprawdzić, bo nie jestem wstanie i przez długi czas nie będę mógł tego zrobić.

3
MDS i animacje / Blender, Czy napewno mirror?
« dnia: 2017-07-26, 02:49 »
Cześć

Od 2 dni męczę się w blenderze z mirrorem. Chcę mieć lustrzane odbicie naramiennika orka elity, lecz takie, które jest samodzielne, a nie takie które nadal fizycznie reaguje na bodźce oryginału. W gmaxie też miałem ten problem. Lustrzane odbicie ma nawet te same kości. Może wiecie jak uzyskać mój upragniony efekt. Jakoś oddzielić te naramienniki aby oba nie miały nic, nawet kości. Jestem początkujący w blenderze więc dużo opcji mogę nie znać.

Jak ktoś chce screeny bo nie rozumie o co mi chodzi to niech pisze. Teraz mi się nie chcę. :trollface:

Strony: [1]
Do góry