Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Damian EX

Strony: [1] 2
1
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-05, 17:59 »
Zwróciłem Ci tylko uwagę, że gdy ktoś długo ciągnie wątek, to nie wypada go przerywać.
Uświadomię cię tylko, że nie uszkodziłem pliku
Nie musisz mnie nazywać ćwierć inteligentem, negatywne emocje prosiłbym zatrzymać dla siebie

2
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-05, 17:38 »
Aktualnie jest inny problem
Witam mam błąd out of memory co 10 min moze ktoś coś pomóc ustawienia mam średnie poza miastem stałe 60 fps w miescie około 20-25 jest jakis sposób aby zmniejszyć częstotliwość tego błędu ?
Z góry dzięki za pomoc :)

3
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-05, 17:23 »
jak naprawiłeś AST.dll not loaded?

4
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-05, 17:14 »
x64 ja

6
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-05, 16:58 »
http://worldofplayers.ru/threads/39914/

Версия (Wersja): 2.0 (сборка [Numer wersji]: 0066) R2

7
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-05, 16:37 »
Wszystko wgrałem, wersja 0066

8
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-05, 16:16 »
Siema
Mam problem, bo zainstalowałem Returninga 2.0 i mam komunikat w bat AST.dll not loaded, a taki plik znajduje się w folderze system
Ktoś miał już taki problem, co mam z tym zrobić?

9
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-05, 06:58 »
Podmieniłem AST.dll na to ze spolszczenia, a do folderu Data dałem RET2_Scripts.vdf z usuniętym dopiskiem _pl , bo go trzeba usunąć. Ja wale serio nikt nie wie co to jest?

10
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-04, 21:04 »
Cytuj
i zamien pliki bedzie działać tylko w tym wypadku musisz wgrac reszte plików
trochę nie rozumiem tego zdania ale domyslam się, że mam poprostu wgrać spolszczenie, trochę szkoda, bo mi rosyjski nie przeszkadza, ale spróbuję i dam znać

Post połączony: 2018-02-04, 21:17
https://themodders.org/index.php?topic=28180.0 - tego użyłem i jest to samo  ;=(
Ktoś wie o co chodzi z tym?

11
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-04, 19:55 »
Spoko, tylko że mi nadal Returning nie działa ;(

12
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-04, 16:31 »
1. Jaki piracki system? Full legal z komputronika WIN 10
2. Biblioteki... Rozumiem że chodzi ci o pliki typu dll. Nie mam pojęcia o jakie niezbędne ci chodzi? W folderze system mam wszystko w tym AST.DLL.
3. System pack jest na swoim miejscu.

13
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-04, 13:34 »
Reinstall Gothica 2x i przy tym 3x reinstall Returninga. Zawsze odpalam administratorem.

Post połączony: 2018-02-04, 13:46
Pomocy  ;(
Może jestem tumanem i coś przeoczyłem?

14
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-04, 11:17 »
Siema
Mam problem, bo zainstalowałem Returninga 2.0 i mam komunikat w bat AST.dll not loaded, a taki plik znajduje się w folderze system
Ktoś miał już taki problem, co mam z tym zrobić?

Post połączony: 2018-02-04, 11:25
To scr, nie znalazłem tu takiego problemu jakby co

15
Pytania i problemy / Brak dźwięku w filmiku
« dnia: 2017-09-01, 01:35 »
Ponawiam pytanie!

16
Skrypty / [G2] Ork z Nową Twarzą
« dnia: 2017-07-31, 18:48 »
w jakim folderze w g2 są głowy orków?

17
Skrypty / [G2] Ork z Nową Twarzą
« dnia: 2017-07-31, 15:48 »
nie ma tam nic o głowach

no to jak to mam wpisać i gdzie?

nigdy tego nie robiłem

18
Skrypty / [G2] Ork z Nową Twarzą
« dnia: 2017-07-31, 15:22 »
no dobrze ale jak to wpisać
mam 2 textury
dostaje błąd (a w g2 zSpy mówi tylko linijkę)

napisałem tak

   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc2.mds");
   //                        Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex  Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyWarrior2",   DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadWarrior",   "ORC_KOPF-C",   DEFAULT,   -1);
};

wpisywałem bez i z ""
zrobiłem texturę ORC_KOPf.tga i ORC_KOPF-C.TEX i wpisywałem z rozszerzeniem i bez i i tak błąd

19
Skrypty / [G2] Ork z Nową Twarzą
« dnia: 2017-07-31, 13:44 »
Mam problem. bo nie wiem jak dodać orka z nową texturą głowy?

to jest skrypt
Spoiler
//*****************************
//   Orc WARRIOR Prototype      
//*****************************

PROTOTYPE Mst_Default_OrcWarrior2(C_Npc)         
{
   //----- Monster -----
   name                     =   "Ork Brutal";
   guild                     =   GIL_ORC;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_ORCWARRIOR;
   voice                     =   18;
   level                     =   30;
   
   //----- Attribute -----   
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   100; //+ca. 50-80 Waffe //MIN 100 wg Equip!!!
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   150;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   300;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   300;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
   
   //----- Protections ----   
   protection   [PROT_BLUNT]      =   150;
   protection   [PROT_EDGE]         =   150;
   protection   [PROT_POINT]      =   150;
   protection   [PROT_FIRE]         =   150;
   protection   [PROT_FLY]         =   150;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   20;
   
   //----- HitChances -----
   HitChance   [NPC_TALENT_1H]         = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_2H]         = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_BOW]      = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_CROSSBOW]   = 60;
   
   //----- Damage Types ----   
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;

   fight_tactic   =   FAI_ORC;

   //----- Senses & Ranges ----
   senses         = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   = PERC_DIST_ORC_ACTIVE_MAX;
   
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = FOLLOWTIME_MEDIUM;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
};

//**************
//   Visuals
//**************

func void B_SetVisuals_OrcWarrior2()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc2.mds");
   //                        Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyWarrior2",   DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadWarrior",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


//******************
//   Orc Warrior Roam                                              
//******************

INSTANCE OrcWarrior2 (Mst_Default_OrcWarrior2)
{
   //-------- visual --------
   B_SetVisuals_OrcWarrior2();

   //-------- inventory --------
   EquipItem (self, ItMw_2H_OrcAxe_03);
   
   //----- Daily Routine ----
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RoamStart]    = OnlyRoutine;
};

Textura głowy nazywa się ORC_KOPF-C.TEX

Co mam zrobić żeby użyć tej textury (gdzie mam coś wpisać, może textura ma być w .TGA?)?

20
Pytania i problemy / Hełm dla orka v.2
« dnia: 2017-07-28, 16:03 »
A nie dało by się zrobić go jako ASC gdzie byłby przypięty do kości głowy?

Strony: [1] 2
Do góry