[G2] Ork z Nową Twarzą 2871 8

O temacie

Autor Damian EX

Zaczęty 31.07.2017 roku

Wyświetleń 2871

Odpowiedzi 8

Damian EX

Damian EX

Użytkownicy
Strażnik Wyzimy
posty30
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Strażnik Wyzimy
Mam problem. bo nie wiem jak dodać orka z nową texturą głowy?

to jest skrypt
Spoiler
//*****************************
//   Orc WARRIOR Prototype      
//*****************************

PROTOTYPE Mst_Default_OrcWarrior2(C_Npc)         
{
   //----- Monster -----
   name                     =   "Ork Brutal";
   guild                     =   GIL_ORC;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_ORCWARRIOR;
   voice                     =   18;
   level                     =   30;
   
   //----- Attribute -----   
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   100; //+ca. 50-80 Waffe //MIN 100 wg Equip!!!
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   150;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   300;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   300;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
   
   //----- Protections ----   
   protection   [PROT_BLUNT]      =   150;
   protection   [PROT_EDGE]         =   150;
   protection   [PROT_POINT]      =   150;
   protection   [PROT_FIRE]         =   150;
   protection   [PROT_FLY]         =   150;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   20;
   
   //----- HitChances -----
   HitChance   [NPC_TALENT_1H]         = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_2H]         = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_BOW]      = 60;
   HitChance   [NPC_TALENT_CROSSBOW]   = 60;
   
   //----- Damage Types ----   
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;

   fight_tactic   =   FAI_ORC;

   //----- Senses & Ranges ----
   senses         = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   = PERC_DIST_ORC_ACTIVE_MAX;
   
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = FOLLOWTIME_MEDIUM;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
};

//**************
//   Visuals
//**************

func void B_SetVisuals_OrcWarrior2()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc2.mds");
   //                        Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyWarrior2",   DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadWarrior",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


//******************
//   Orc Warrior Roam                                              
//******************

INSTANCE OrcWarrior2 (Mst_Default_OrcWarrior2)
{
   //-------- visual --------
   B_SetVisuals_OrcWarrior2();

   //-------- inventory --------
   EquipItem (self, ItMw_2H_OrcAxe_03);
   
   //----- Daily Routine ----
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RoamStart]    = OnlyRoutine;
};

Textura głowy nazywa się ORC_KOPF-C.TEX

Co mam zrobić żeby użyć tej textury (gdzie mam coś wpisać, może textura ma być w .TGA?)?
 
Raz matka rodziła i raz się zdycha!

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
func void B_SetVisuals_OrcWarrior2()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc2.mds");
   //                        Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyWarrior2",   DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadWarrior",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};

Odpowiedź znajduje się tutaj, Head-Tex mówi samo za siebie.

Damian EX

Damian EX

Użytkownicy
Strażnik Wyzimy
posty30
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Strażnik Wyzimy
no dobrze ale jak to wpisać
mam 2 textury
dostaje błąd (a w g2 zSpy mówi tylko linijkę)

napisałem tak

   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc2.mds");
   //                        Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex  Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyWarrior2",   DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadWarrior",   "ORC_KOPF-C",   DEFAULT,   -1);
};

wpisywałem bez i z ""
zrobiłem texturę ORC_KOPf.tga i ORC_KOPF-C.TEX i wpisywałem z rozszerzeniem i bez i i tak błąd
 
Raz matka rodziła i raz się zdycha!

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Musisz wpisać to w AI_Constants, sprawdź jak tam jest to zrobione :P (mówię z perspektywy dla NPC'tów, prawdopodobnie przy orkach jest tak samo, ale nie bawiłem się twarzami ich nigdy).

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nigdy nie wpisujesz tekstury w z tym dodatkiem "-C". Nawet jeśli masz tylko .TEX. "-C" oznacza "compiled" czyli "skompilowane". Jest to dodawane tylko dla przejrzystości. Dodatkowo, musisz zrobić do tego zmienną, a tekstura musi mieć odpowiedni numer (kolejno, tak jak w pliku constants lub AI_constants - nie pamiętam dokładnie który to). Jeśli będzie np. 67 tekstur, a twoja będzie miała numer np. 87, to gra odczyta numer 0 lub 1.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Damian EX

Damian EX

Użytkownicy
Strażnik Wyzimy
posty30
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Strażnik Wyzimy
nie ma tam nic o głowach

no to jak to mam wpisać i gdzie?

nigdy tego nie robiłem
 
Raz matka rodziła i raz się zdycha!

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Weź sobie model głowy orka w mms lub mmd (zależy czy g2 czy g1) otwórz w blenderze. Tam podmien teksture. Zapisz jako nowe asc i skompiluj Gothic sourcerem do nowego mms. OrcKopf.mms powinieneś wrzucić do anims/compiled.

Przy nowym roku w linijce piszesz: OrcKopf a teksture zostaw na default.


Edit: podmiana w linijce tekstury nie ma sensu, bo gdy chciałem w ten sposób zrobić nowego szkieleta z zieloną czaszka, to gdy gra raz go spotkała (tego nowego), wszystkim szkieletom zmieniła głowę na zieloną czaszkę.
 

Damian EX

Damian EX

Użytkownicy
Strażnik Wyzimy
posty30
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Strażnik Wyzimy
w jakim folderze w g2 są głowy orków?
 
Raz matka rodziła i raz się zdycha!

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
w anims/compiled musisz sourcerem je zdekompilować.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry