Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gwynbleidd

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10
162
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-05-10, 20:00 »
Dzwony w kościele biją.

163
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-05-10, 19:37 »
Dysk google jest chyba najlepszą opcją. Pełny transfer i mało prawdopodobne, że wyłączą chmurę.

@down
Im więcej tym lepiej, wiadomo.

164
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-05-10, 10:26 »
Trzeba instalować kolejne G2NK, aby mieć to gdzie zainstalować. Oby nie skończyło się tak, jak z CZ, że pograłem 3-4h i czekam na patcha.

165
Z tego, co pamiętam, to stabilność G2NK z odblokowanym FPS'em (albo powyżej 60) pozostawiała wiele do życzenia..

166
Mroczne Tajemnice / Mroczne Tajemnice 2.0
« dnia: 2014-04-20, 19:41 »
Jak można grać w Gothica za pomocą myszki :blink: JAK!? Przecież system walki opiera się na klawiszach ctrl + strzałki...

167
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2014-04-12, 20:29 »
To jak np. masz 50% więcej siły, niż wymaga dana broń dwuręczna, to przy zakładaniu jej w ekwipunku pojawiać się może okienko dialogowe na dole, czy chcesz ją trzymać w jednej łapie, czy w dwóch. Nie będzie to irytujące. Chociaż ja i tak będę magiem, więc pewnie nie będzie mi dane tego spróbować :wstyd:
Tylko, aby nie doszło do zabawnych błędów. Pika jest długa, a poza bohatera przy dobrze wytrenowanej broni jednoręcznej sprawi, że będzie ją trzymał skierowaną ku ziemi, więc pika będzie wbita w ziemię... Poza tym, sama animacja by sprawiała, że wyglądałoby to komicznie. Obrót trzymając długą broń (w/w pika) w jednej dłoni? Nikt normalny nie utrzymałby równowagi przy czymś takim i nie machał takim długim kawałkiem żelaza jak po*ebany.

168
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2014-04-12, 13:58 »
Ten pasek z ilością doświadczenia będzie się pojawiał tylko przy zdobywaniu expa, czy będzie cały czas? Jeśli tak, to czy będzie opcja wyłączenia go w opcjach? No bo na cholerę takie coś, naciskam b i już wszystko wiem.

169
Mroczne Tajemnice / [G1] Submod do Mrocznych Tajemnic
« dnia: 2014-03-20, 16:54 »
Poprawcie jeszcze buga z dmg'em. Jak mamy tego golema przed tamtą fortecą, gdzie jest Lester i kamień ogniskujący, to golema nie mogłem zabić brońmi z MT (oczywiście najnowsza wersja MT), które miały nawet (grubo) ponad 150dmg'a. Na szczęście znalazłem wówczas w ekwipunku jakąś broń z podstawki z obrażeniami rzędu 40-50 i zabiłem gnoja. I coś mi się przypomina, że pod koniec gry w świątyni Śniącego, musiałem chyba używać Uriziela do zabicia czegośtam, a innymi brońmi z MT nie szło. Do tego drugiego nie jestem w 100% pewny, ale raczej tak było.
I warto też dodać, że miałem buga, przez co po rozmowie z orkiem ożywieńcem nie miałem z nim walki. Nic się nie działo i rozmowę do końca musiałem oglądać na YT. Albo w ogóle nie zaczynała mi się z nim rozmowa, już nie pamiętam.

A co do eliksiru z rudy, to nie po to wykuwałem setki mieczy, abyście mi teraz zabierali cenne źródło expa  :D A na poważnie, to dobry pomysł.

I jak mi się znowu coś przypomniało, to był jakiś bug ze strzałami pamiętam. Było chyba o tym nawet w solucji.

170
Pamiętaj, że Czas Zapłaty wywala mi ten sam błąd, a nie ruszałem Gothica 1 od czasu ogłoszenia prac nad patchem do Czasu Zapłaty.
Zainstalowałem w innym miejscu oryginalnego G2NK, działał, playerkit, fix, G2MDK, działał. Zwykły Erol's Mod = nie działa.

A co do wypakowania, to jeśli chcę korzystać z jego możliwości, to muszę chyba nadpisać tymi plikami te z MDK. Poza tym, Gothc mi działał kilka miesięcy bez rzadnych problemów.... a zmiany ostatnie w folderze Gothica 2 były robione w listopadzie.

@edit
Zainstalowałem przed chwilą jeszcze raz Gothica 2 NK + playerkit + fix. Bumshack działa  :blink: Erol's Mod nie... Czas Zapłaty ciągle nie działa...

@edit
Tego świeżego Gothica 2 skopiowałem na pendrive'a (bo zmodowany z MDK z racji tego, że ma bardzo dużo małych plików, ciągle mi się kopiuje i nie zanosi się na to, że szybko się skończy) i odpaliłem na innym kompie. Erol's Mod działa... Pozostaje chyba tylko czekać kilka dni i jak problem się sam znowu magicznie nie rozwiąże, to walnę formata i się skończy.

@edit
Format systemu rozwiązał sprawę (Gothici nieruszane), swoją drogą, to W7 tym razem zainstalował mi się w jakieś 5-10 minut, co mnie zaskoczyło. Temat do zamknięcia.

171
Erol's Mod tylko został wypakowany vdfs'em, aby działało skripte parsen (zaznaczonego wówczas w starterze mam zwykłego Gothica, a nie Erol's Moda). Erol's Mod jest to mod ułatwiający kręcenie filmów, a bez swoich własnych postaci, nowych tekstur itp. byłoby ciężko.

"Normalne" mody nie są przeze mnie wypakowywane, a odpalam je przez GothicStartera.

172
ZNOWU! Dlaczego znowu? A no dlatego, że tak było kilka miesięcy temu, z tym, że jak problem nieoczekiwanie się pojawił, to zniknął po kilku dniach. Tym razem nie chce czekać znowu na szczęśliwe zniknięcie, lecz poprosić was o pomoc, co z tym fantem zrobić.
G2NK + Erol's Mod = błąd, G + CZ = błąd, G2NK + Podróżnik = działa normalnie  :blink: Z tym, że Podróżnik jest modem trochę nietypowym, gdyż on przy instalacji jakoś dziwnie się rozpakowuje, co może być przyczyną, że działa.

W każdym razie, Czas Zapłaty działał kilka miesięcy temu, G2NK z Erol's Modem odpalałem kilka dni temu i działał, zainstalowałem na innej partycji dziś G2NK na nowo i działał, dopóki nie chciałem odpalić go z modem. Gra nie działa również, jak mod został wypakowany vdfs'em. Co z tym fantem zrobić?

Błąd z G2NK:


System to W7 64bit.

Spoiler
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info:  3 U:       GAM: Startup-Script finished. .... <oGame.cpp,#866>
00:32 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 5233 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:     NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:     NPC: NPC - Instance : MEM_HELPER_INST .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info:  9 U:     NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMss.cpp,#629>
00:32 Info: 10 C:     done .... <zSndMss.cpp,#652>
00:32 Info:  5 X:     EmergencyExit: Releasing all DirectX-Objects ... .... <zRndD3D_Render.cpp,#283>
00:32 Info:  5 X:     EmergencyExit: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#301>
[w] 00:32 Warn:  0 X:     [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#127>
00:32 Info:  5 X:     [RND3D-Destructor]: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#309>
[w] 00:33 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 ==    ============================================ CRASH INFOS: ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 Go    thic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50 .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 Us    er:  Krzysiek,  CPUType: 586,  Mem: 1024 MB total, 1024 MB free .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 St    artup Options: .... <zWin32.cpp,#2976>
[w] 00:33 Warn:  0 -g    ame:gothicgame.ini -zreparse -zlog:10,s
 .... <zWin32.cpp,#2977>
[w] 00:33 Warn:  0 ==    ============================================= CALLSTACK : ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 00    23:1ECFE328 (0x144F166D 0x0000000E 0x0000001F 0x144E9D44) <UNKNOWN> .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>

173
Warto zaznaczyć, że
Owe błędy pojawiają się, jeśli Gothic chodzi minimum jakąś godzinę, czasem jednak pochodzi dłużej, ale jak nie robię jakiegoś zapisu, to jednak zawsze z czasem jest albo out of memory i drastyczny spadek wydajności, albo to samo, tylko w odwrotnej kolejności.
Stack overflow pojawia się najczęściej przy wczytywaniu save'ów (chyba jeszcze w randomowych momentach, ale nie jestem pewny), out of memory przy normalnym kręceniu i zapisywaniu.

Posiadam Gothica z Vurt's Gothic II Graphics Overhaul, ini z tego moda (chyba tylko zwiększona wartość zTexCacheOutTimeMSec względem standardowego pliku ini) i wypakowanym Erol's Modem (tak, abym mógł grać ze skripte parsen i działającym modem).
Próbowałem zwiększać owe wartości (obecny stan):
zTexCacheOutTimeMSec=480000
zTexCacheSizeMaxBytes=18000000000
zSndCacheOutTimeMSec=480000
zSndCacheSizeMaxBytes=8600000000
ale nawet dwa, cztery, a nawet 10x większe nie pomagają. Posiadam 8GB RAMu, a największe zużycie pamięci, do jakiego doszło przez Gothica, to niecałe 1.3GB.
Standardowe ini z G2NK, albo standardowe + zwiększanie w/w wartości, nic nie pomaga.
Warte uwagi jest to, że jak na razie, to 99% tego, co kręciłem było robione w new worldzie i to tam występują te problemy. Bez problemu Gothic 2 chodził jakieś dwie godziny, jak byłem w Górniczej Dolinie, dokładnie zamku, aż w końcu sam go wyłączyłem.

Jak grałem ponad pół roku temu na innej wersji Gothica (inny folder, przeznaczony do grania) w modyfikację Podróżnik, to bez problemu zagrywałem się długimi seriami, bez żadnych problemów ze stabilnością.
Możliwe, że problem powoduje wypakowany Erol's Mod, ale napisałem do er0la prawie dwa tygodnie temu w tej sprawie i do dziś nie odpisał.

Proszę o pomoc.

174
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-18, 18:09 »
Moglibyście dać tą poprawke z możliwością uciszania muzyki bo sie grać nie da, jak ścisze to nie słychać efektów,a jak mam normalnie to ta muzyka tak napierdala ,że się grać nie da ;/

 :facepalm:

Mowa i efekty na maksa, głośniki lekko przyciszone i masz przyciszoną muzykę i głośno otoczenie. Problem? Wystarczy pomyśleć. Jedyny problem, to że muzyka po walce się nie wyłącza, chyba, że się wejdzie do lokacji z własną muzyczką np. OR.

175
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-17, 22:06 »
Dlaczego muzyka o tytulu "Old Camp" leci w OR (niestety ta prawidłowa leci częściej, a wg mnie jest wręcz masakrowana przez tą dla SO)? Nie mam oczywiście nic przeciwko, bo non stop jej sobie słucham (choćby teraz), bo jest
GENIALNA!

176
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-11-16, 10:53 »
Idę w maga. Dalej będą potrzebne jakieś inne tego typu rzeczy jak rogi czegośtam do innych zadań? Bo naprawdę szkoda mi pktów nauki. I kto uczy walki bronią jednoręczną? Któryś z zaciągniętych przez nas do obozu?

Ponawiam pytanie: czy następne 4 kły wilków można gdzieś znaleźć/kupić?

177
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-11-16, 10:05 »
Muszę zdobyć 5 kłów wilków, ale nie widzi mi się marnowanie PN na to. 1 można kupić w obozie rebeliantów, czy następne 4 można gdzieś znaleźć/kupić?

178
Czas Zapłaty / Błędy w ostatecznej wersji moda
« dnia: 2013-11-13, 14:30 »
Na wieży strażniczej w obozie rebeliantów (ta najbliżej NO) jest na jednym poziomie latająca beczka, przedmioty obok piratów siedzących we trójkę na plaży startowej - przenikamy przez nie, brak kolizji, jak w kilku miejscach w obozie rebeliantów.
Błąd logiczny z Miltenem - najpierw bluzgamy przy nim na bogów, a po chwili spokojnie może nas czegoś nauczyć.
Można brać przedmioty przez ściany.
Jak wychodzimy z obozu rebeliantów (od strony SO) to idziemy wzdłuż tej góry (na jej końcu leżał jakiś cień w standardowym Gothicu w jaskini), która jest przy wejściu na teren orków (względem wyjścia z obozu rebeliantów na prawo od SO). Tam jest kilka wilków, które te bliżej padają na stockowej postaci ze stockową bronią na 2 hity, a potem (kilka kroków dalej) nagle są normalne wilki, które nas zabiją na 2/3 hity. Jest to celowe, czy błąd? Jeśli celowe, to nie powinno się je nazwać "młodymi wilkami" jak w G2?

Jeszcze dodam, że kolor przy wybranej opcji w menu i dzienniku jest bardzo nieczytelny - nie widać go na 1. rzut oka i trzeba szukać.

179
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-11, 21:35 »
To nie tylko woda. Teraz mi wycrashowało w obozie rebeliantów. Po prostu silnik Gothica nie ogarnia i trzeba znaleźć stabilne ustawienia zasięgu widzenia (bo tekstur szkoda ruszać). 80% wydaje mi się na chwilę obecną stabilne - przy maksymalnych teksturach. Dupa, po kilku minutach obóz rebeliantów zaczyna migać, a gra freezuje.... zobaczę bez tych tekstur.

Może ktoś podać jakiś opis umiejętności? Szybka nauka działa jak w G3? Ile daje każdy poziom tej umiejętności?

180
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-11, 21:15 »
Ja lecę na playerkitcie + tekstury Freddiego w wersji 0.8.

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10
Do góry