Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gwynbleidd

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
141
Pytania i problemy / Tworzenie pliku VDF
« dnia: 2014-08-23, 11:54 »
Wypakowałem sobie vdfs'em cały plik Vurt's Gothic II Graphics Overhaul.vdf, dodałem sobie voba do newworld.zen w spacerze, zapisałem i teraz jak stworzyć z tego wszystkiego na nowo plik vdf?
Wszystkie pliki z tej paczki mam w D:\x\Gothic 2\_Work\Tools\VDFS\_WORK
Jak wklejam tą ścieżkę nad file(mask)(s) to include i daję +, a następnie build volume (rooth path ustawione na x\Gothic 2) to wyskakuje no matching files found. Do tego przy wybieraniu nazwy pliku i miejsca zapisu jest to plik .mod, a ja chcę vdf aby wkleić go w folder Gothic 2\Data
Pomożecie?

142
Dziedzictwo / Propozycje
« dnia: 2014-07-30, 19:56 »
Dużo lepszym wymogiem jest umiejętność posługiwania się danym typem broni.

143
Projekty zawieszone i porzucone / MT 3.0
« dnia: 2014-07-30, 19:50 »
Co do błędów, to nie wiedzieć czemu, ale jak chciałem zabić tego golema co jest przed twierdzą, gdzie jest kamień ogniskujący broniami z MT, to się nie dało. Bronie miały obrażenia grubo ponad 150 (nie pamiętam dokładnie, ale byłem już po wątku z MT), a tutaj lipa. 0 obrażeń. Na szczęście znalazłem w ekwipunku tłuczek do ziemniaków z podstawki i zaciukałem golema na kilka hitów. Problem się powtórzył  jeszcze w dalszych etapach kampanii Gothica, ale już nie pamiętam, gdzie dokładnie. Coś z Urizielem było, chyba w pewnym momencie byłem zmuszony używać Uriziela, bo bronie z MT, mimo, że miały znacznie wyższy dimejż, to nic nie robiły niektórym przeciwnikom.

I dobrze by było wywalić potki z rudy. Dzięki kowalstwu ma się dostęp do nieograniczonym ilości rudy, który następnie można zamienić na dowolną ilość PN.

144
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-07-05, 22:25 »
Jest to gamebryo? JEST! Zmodyfikowany? Oczywiście. Nie zmienia to faktu, że tak samo, jak Duszki ciągle są na id techu 3, tak samo wszystkie TES'y od części trzeciej włącznie lecą na tym samym silniku.
Prędzej powiem, że Gothic 3 nie jest na gamebryo, A w Risen 2 to już kompletnie, choć to ciągle Genome/Gamebryo.
Przecież Wiedźmin 2 na PC i X360 są na tym samym silniku, nikt chyba się nie będzie kłócił, a przecież REDzi wersję silnika na X360 oznaczyli numerkiem "2", a wersję w W3 numerkiem "3". Albo obecnie syfiaście czytany przy włączaniu gier "CryEngine" (intro z CryEngine 3 było zajebiste), jak Warface miał betę, to było intro z CryEngine 3, a teraz jest CryEngine. Jest to inny silnik? No bitch please.
Te kompy z kosmosu, w sensie, że na nowszych PC'tach potrafią być krzaczki. Np. Gothic 1 wymaga u mnie FPS patcha, inaczej przy naciskaniu klawiszy ruchu FPS spada do ok. 5 i od razu rośnie liniowo do limitu.

145
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-07-05, 10:32 »
Przecież Skyrim ma silnik z Morrowinda :lol2:
I kolejny mondzioł, co ma problemy z Windowsem. Ja nie wiem, ludzie mieli podobno problemy na W7, gówno, można obejść bez problemu, na W8 podobno też jest masa sposobów. Przestańcie pieprzyć o zmianie silnika, bo chyba nie zdajecie sobie sprawy ze skali takiej zmiany.

146
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-06-26, 11:39 »
Pytania odnośnie patcha.
Czy po wgraniu patcha można kontynuować przygodę?
Po wgraniu patcha, gothic starter ciągle pokazuje wersję moda jako 1.0, to normalne?

147
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-06-23, 20:22 »
Creation Engine

O tak, przesiadać się ze starego silnika Gothica na silnik, który juz w momencie swojego "debiutu" był mocno zacofany. Rozbudowana wersja starego buildu gamebryo, w której system dynamicznego oświetlenia (po podbiciu rozdziałki cieni w pliku ini, ale ciągle) wyglądający okropnie, zarzynający karty pokroju 680gtx  :ok:

A co do ZW, to ciągle nie przeszedłem  :wstyd: Coś czuję, że prędzej przejdę spachowany Czas Zapłaty, niż to.

A co do silnika, to CDP mówił, że po premierze W3 planuje sprzedawać licencje na RED engine (może też będzie w formie abonamentu, czas pokaże), a czas oczekiwania lepiej będzie przeznaczyć na naukę poruszania się w silnikach tej klasy i pisaniu CIEKAWYCH zadań do gry/moda.

148
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-06-01, 13:05 »
Wyszedł już patch do ZW, bo coś było nabąkiwane, a w temacie z downloadem tylko poradnik doszedł.
Zabawne jest to, że dopiero mam przegrane tylko 11 godzin z tym modem i ciągle jestem w 1. akcie. No ale najwyższy poziom trudności + chęć grania magiem ma swoje wymagania, a czasami niemożność zrobienia jakiegoś questa odpycha. Np. czy były jakieś wskazówki, jak należy ułożyć tamte kamienie (próba wody)?

149
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2014-05-17, 12:32 »
Wstyd, że jestem dopiero w tym miejscu, ale nie miałem czasu w ciągu tygodnia.
Po rozmowie z bandytami nie trzeba odwiedzić domu tego gościa, aby powiedzieć Krystianowi, że u niego byliśmy i że jest z żoną martwy.
I zauważyłem, że ten brak trisów na obiektach, to ogólnie występuje w jaskiniach, nie tylko w tej, gdzie zaczynamy grę.

150
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2014-05-11, 18:20 »
U szamana nie mam opcji dialogowej, aby oddać posążek beliara. Tak, mam go w ekwipunku.

Dobra, miałem save'a zanim zdobyłem posążek i okazało się, że nie spotkałem tego orka, co nas ma zaczepić (za 1. razem poszedłem od razu do szamana na skos, a nie drogą). I jak gada się z tym deklem, to są dwa "KONIEC". Jak wybierzemy 1. to gościu stoi i nic nie robi, jak wybierzemy ten na dole (możemy cały czas do niego zagadać) to wówczas nas atakuje.

151
Złote Wrota / Stałe bonusy - spis
« dnia: 2014-05-11, 13:23 »
W drodze do obozu piratów z Diego, po prawej stronie (po strażniku, koło mniejsca, gdzie po lewej można ściągnąć dwóch szkieletów, dalej jest jaskinia z goblinami) j w krzakach jest szczaw.
Koło wyjścia z obozu paladynów w kierunku bagna, pod wieżą wartowniczą na lewo od wyjścia jest potek zwiększający zręcznosć.

Ja tam nie czytam tego, co napisałeś, zobaczyłem, że szczawu nie ma rzadnego i na zręczność, to akurat znalazłem, potki wolę znaleźć sam  :D A i spodziewałem się, że paczka z zielem będzie mniej więcej tam, gdzie była  :F

152
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 23:48 »
Post 50.

153
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 22:34 »
Nie, on jest Krystian ;p
Speedyshare mi coś wariował, więc macie dub w całości na mega: https://mega.co.nz/#!pU8QRLRK!9ZcXuNpHJ3s8wWe1an16Y1w-Rc4RPhESqvULtIw_C60
Teraz postaram się wrzucić w partach moda na speedyshare. A i nie spamujcie mi skrzynki z hasłami, ktoś już napisał, że wrzuci na chomika.

Kilka razy tekstury mi mignęły, ale tam gdzie są wartości cache dla tekstur i dźwięku w pliku ini, to dodałem po zerze i jak na razie jest ok.

Wrzucam w partach, bo jak już wspomniałem raz mi wariował i nie chcę, aby mi się zawiesił po połowie.
Te party robiłem JA! Bo rary usunąłem, a instalki zostawiłem, więc nie są one kompatybilne z partami "oficjalnymi", ale nie narzekać mi tu  :P
part 1: http://www.speedyshare.com/qJgF2/ZloteWrota-1.0.part1.rar
part 2: http://www.speedyshare.com/SUWTg/ZloteWrota-1.0.part2.rar
Mod w całości na speedyshare: http://www.speedyshare.com/SUW3g/ZloteWrota-1.0.exe
Dub w całości na speedyshare: http://www.speedyshare.com/7kurt/ZloteWrota-Dubbing-1.0.exe

154
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 22:01 »
Dobra, zaraz (za 15 minut mod) w tym poście post 50 powrzucam linki do speedyshare, zrobię użytek z 25Mb/s :D
Dobra, jak powiedziałem Hagenowi, że chcę się do nich przyłączyć, to do innych obozów ciągle mogę próbować (najpierw odbębnić wszystkie możliwe questy, a potem iść na maga)? Bo u Krystiana na 1. rzut oka nie zauważyłem możliwości deklaracji. A i Krystian czyta "Dżakendar"...  :facepalm:

@down
Jak ktoś ma chomika jakiegoś prosperującego, to niech da pasy (zmieni sobie hasło na chwilę) to mogę jemu wrzucić na konto, jak będzie miał z tego profity. Chyba, że wrzucanie na chomika wymaga jakiegoś dodatkowego programu, to wtedy nie  :P

155
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 20:39 »
Dobra, ta tekstura okienek w ekwipunku sprawia, że jest nieczytelnie. No ale dobra, mam nadzieję, że zaraz będzie poziom trudności do wyboru. LECĘ! I dzięki.

Są błędy graficzne (trisy się gubią na kamieniach, beczkach itp.), zobaczę zaraz jak jest dalej:
http://s3.ifotos.pl/img/2png_enesshw.png

Potem wydaje się być ok. Choć jak wychodziłem z tej jaskini, to raz mi się Gothic zamroził.

156
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 20:34 »
Jest zajebista!

157
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 20:32 »
Po zainstalowaniu duba miałem laga, musiałem dać ctrl + alt + del, aby móc kliknąć zakończ.



JEST MOC  :D
To idę grać!
@edit
Wsparcie dla głośników 5:1  :lol:

158
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 20:25 »
Dysk googla i jedziesz.

@20:26 Wszystko pobrane, teraz wypakować i instalować  :D

159
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 20:17 »
Co tam normalny, zobaczymy, jak mag sobie poradzi z najwyższym :D

@edit
Taki temat i mod cały czas z zapowiedziach ==>

160
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2014-05-10, 20:13 »
Dałem linki w edycji.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
Do góry