Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zipperiusz

Strony: [1] 2
1
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.4 PL
« dnia: 2022-04-02, 16:29 »
Aktualizacja 0.4 (Wymagana nowa gra)

2
Rośliny z G3 wyglądają tutaj komicznie, no i chyba trawy trochę za mało.
I dlaczego część trawy jest podświetlona na biało?

W opcjach graficznych można sobie zmienić ilość trawy w %. U mnie na 100% wygląda to zacnie i nie mam żadnych problemów z kolorem jak Ty, a i żadnych problemów z grą, wszystko działa pięknie i stabilnie ^^

Pytanko: można w tym modzie przerobić Uriziela na 1h?

Da się, ale jest to broń pod zrękę.

3
Ja przy starcie gry mam takie cos wie ktos jak to naprawic ? https://ibb.co/qBmbLVs
Odpalaj grę przez Gothicstarter.exe, nie używaj GothicStarter_mod

4
Przebudzenie
Spolszczenie by Team Sefaris

Opis:
Przebudzenie to modyfikacja przenosząca Gothica 1 na silnik Gothica 2. Poza oryginalnymi zadaniami i mechanikami modyfikacja zawiera również inne mody, takie jak Ludzie z Górniczej Doliny, Mroczne Tajemnice, a także elementy z innych projektów. Dodano również wiele unikalnych zadań, których nie można znaleźć w innych modach. Przywrócono usunięte lokacje, które miały być częścią gry, ale nigdy nie zostały ukończone, a także wprowadzono poziomy trudności dla tych, którzy lubią wyzwania.



Instrukcja:
Spoiler
Przebudzenie 1.3 PL - Instalacja
> Modyfikacja po zainstalowaniu będzie włączana przez GothicStarter.exe i można mieć ją zainstalowaną z innymi modami. Jeśli jednak przy instalacji występują problemy, zalecane jest zainstalowanie modyfikacji na czystego Gothica. Po każdym kroku wypadałoby też uruchomić grę i sprawdzić czy wszystko jest w porządku.


#1 - Resource Manager:
    1.1 Player kit + Patch dla systemów 64-bitowych.
    1.2 Union.
>     Oba zainstalować do katalogu z grą.
#2 - Podstawka Przebudzenia  - plik `Przebudzenie13.zip` wypakować do folderu z grą.
#3 - Polskie skrypty - plik `Przebudzenie13_skrypty.zip `wypakować do folderu z grą.

Na ten moment można już grać w modyfikację. Grę należy uruchomić poprzez GothicStarter.exe i wybrać pozycję `Przebudzenie`. Można jednak wgrać kilka dodatkowych rzeczy.

Opcjonalne:
>     DX11 - archiwum z DX11 wypakować do folderu System.
>     Union_Plugins - polecane pluginy uprzyjemniające rozgrywkę, należy wypakować do folderu z grą.
>     Russian_Speech - rosyjski dubbing dla postaci z modyfikacji, należy wypakować do folderu Data.
>     Gothic2-Fonts - alternatywne czcionki, interesującą nas czcionkę należy umieścić w folderze Data.

Galeria
Spoiler








5
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.39 PL
« dnia: 2022-01-07, 17:56 »
Aktualizacja 0.39 (Wymagana nowa gra)

6
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.38 PL
« dnia: 2021-12-29, 13:19 »
Na stronie oraz w temacie pojawiła się zaktualizowana instrukcja instalacji. Dodatkowo na stronie znajduje się film instalacyjny przygotowany przez Tulipana uwzględniający Parallel Universe Patcha, który w znaczący sposób poprawia optymalizację Gothica 3.

Jeżeli macie już zainstalowanego Gothica 3 z modami wystarczy pobrać i zainstalować Parallel Universe Patcha. Nie musicie usuwać gry i instalować całości od nowa.

7
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-11-21, 01:33 »
Aktualizacja 0.38 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/7

8
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.37 PL
« dnia: 2021-10-07, 14:30 »
Jeśli chodzi o drugą część wypowiedzi, to miałem po prostu niejasność. Cytuję: "MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe". Brzmi to jak opis czynności mających następować zaraz po sobie. Wiem, że MDS wymaga wskazania lokalizacji pliku Gothic3.exe, ale bodaj chodzi o moment, kiedy mody są już w folderze z grą, bo wtedy je wyświetli. Instrukcja natomiast brzmi, jakby należało go odpalić i wskazać lokalizację tuż po wrzuceniu ModStartera, jeszcze przed wrzuceniem modów do FanMods. Ja wiem... Brzmi to irracjonalnie. Jednakże dla takiej osoby jak ja, czyli ogrywającej G3 co 2-3 lata i kompletnie będącej na bakier z procesem instalacji precyzja ma duże znaczenie.

Wygląda jednak na to, że wszystko wykonywałem poprawnie - wedle podanej kolejności. Jednak podczas włączania MDS'a, po podaniu lokalizacji Gothic3.exe i zatwierdzeniu kolejnej informacji wyświetla mi błąd  "List index out of bounds (-1)". MDS się załącza, ale po oznaczeniu modów oraz załączeniu integracji wywala "I/O error 32". Z tego co udało mi się dowiedzieć, drugi błąd tyczy się plików będących w użytku czy coś takiego.

W folderze dokumenty spróbuj usunąć folder Gothic3 i jeszcze raz wypakować mds'a.

9
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.36 PL
« dnia: 2021-10-02, 16:09 »
Aktualizacja 0.37 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/6

10
Mniej więcej za tydzień będzie aktualizacja LTM'a do wersji 0.37 warto poczekać, bo być może wszystkie mody tu opisane będą zawarte w tym jednym modzie.
Nie będą wszystkie. Tylko PGL i Konsekwencje (w 70%). CM i QP nadal osobno do instalacji będą.

11
Na pewno będzie tutaj w temacie link, na stronie Sefaris będzie też jak tylko wypuści tutaj.

12
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.36 PL
« dnia: 2021-08-29, 23:27 »
@Zipperiusz Cześć, z ciekawości, spolszczenie włączonego PGL pochodzi ode mnie, czy zrobiliście je od nowa?
Nie mam pojęcia, plik który dostałem do tłumaczenia miał już częściowo spolszczone kwestie z PGL, możesz zweryfikować i napisać mi czy jest ono twoje.

13
A to jak wkońcu wygląda sprawa z Odyseją przez Spine'a? Czy można na niej przegrać od dechy do dechy bez żadnych problemów?
W 4 rozdziale w trakcie płynięcia na jedną z wysp się będzie ładowało w nieskończoność i nie ukończysz gry. Lepiej instaluj manualnie według instrukcji.

14
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.36 PL
« dnia: 2021-08-28, 15:15 »
Wersja 0.36 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/5

15
Opcja oddalania została wyłączona przez autora, ciężko stwierdzić dlaczego.

16
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Velen 2.0 PL
« dnia: 2021-07-28, 17:26 »
Spolszczenie by Team Sefaris

Opis:
Gramy piratem Williamem, który razem ze swoim kapitanem miał zamiar obrabować skarbiec księcia. Ich plan był prosty: prześlizgnąć się nocą, wziąć tyle złota ile zdołają unieść i zniknąć. Jednak stał się dla nich nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Zaraz przed tym, gdy mieli włamywać się do skarbca, zostali przyłapani przez patrolującą straż i natychmiast wrzuceni do lochu. Jeszcze tego samego dnia dostali wyrok: śmierć na stryczku.
Los chciał jednak dla nich inaczej, ponieważ następnego dnia, książę, przedstawił Williamowi pewną propozycję. Była ona następująca: oboje uzyskaliby ułaskawienie w zamian za pewną przysługę. William miał za zadanie zrobić coś, czego nie byli w stanie do tej pory wykonać ludzie księcia: odnaleźć główny posterunek rebeliantów, a następnie natychmiast zameldować o tym księciu, by mógł z nimi skończyć raz na zawsze.
William przystaje na propozycję, jednak szybko przekona się o tym, że zadanie, które brzmi banalnie, nie będzie wcale takie proste. On sam stanie się celem dla buntowników i przyjdzie mu podjąć trudną decyzję, która zadecyduje o przyszłości mieszkańców całej wyspy Velen.



Instrukcja:
Spoiler

#1 Pobierz i wypakuj zawartość archiwum G2 Patch Bundle do folderu z grą.
>Paczka zawiera wszystkie pliki do poprawnego działania gry, są to: Player Kit 2.8, System Pack 1.9 oraz Union 1.0k

#2 Pobierz i wypakuj zawartość archiwum Velen_Data do folderu z grą.

Opcjonalne:
>Jeśli chcesz zainstalować niemiecki dubbing - Pobierz i wypakuj zawartość archiwum Velen_Speech do folderu z grą.
>Jeśli chcesz zainstalować DirectX 11 - Pobierz i wypakuj zawartość wybranego archiwum z DX11 do folderu system.
>Jeśli chcesz zainstalować dobrane pod Velen pluginy Union'a - Pobierz i wypakuj zawartość wybranego Union_Plugins do folderu z grą.

Galeria
Spoiler









17
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.35 PL
« dnia: 2021-07-14, 11:58 »
Powstanie, bo od wersji 0.34 autor napisał, że są niekompatybilne i dlatego stara się wcielić zarówno konsekwencje jak i PGL do LTM'a. Od długiego czasu kompatybilność była problemem i teraz rozwiązuje ten problem.

18
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.35 PL
« dnia: 2021-07-13, 16:01 »
Chodzi o to, że questy i inne rzeczy z konsekwencji i PGL będą się znajdować bezpośrednio w LTM'ie tak samo jak wcześniej autor zrobił z Logic-Content-Trophies-Mod oraz ReBalanceMod. Poprawia przy okazji błędy, które do tej pory nie zostały w nich naprawione.

19
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.35 PL
« dnia: 2021-07-11, 15:14 »
Wersja 0.35 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/4

20
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.34 PL
« dnia: 2021-06-14, 01:34 »
Wersja 0.34 (Wymagana nowa gra)
Changelog i pliki dostępne na: https://www.sefaris.eu/#/mod/g3/ltm/changelog/3

Strony: [1] 2
Do góry