Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zipperiusz

Strony: 1 2 [3]
41
Pytania i problemy / Gothic 3 MDS nie działa
« dnia: 2021-04-08, 14:00 »
Nie masz takiego okienka do wskazania ścieżki do pliku exe?
MDS'a możesz wrzucić do dowolnego miejsca ale lepiej mieć go blisko folderu gothic, dla własnej wygody.
https://imgur.com/a/Rxsi1jd

42
Jeszcze żeby tak mod zawitał na Spine, to już w ogóle byłaby bajka.
Nie zawita  ;(

43
Wersja 1.6 jest już dostępna.

44
Autor zapowiedział pojawienie się wersji 1.1.6 11 lutego 2021 roku.

45
Dialogi zostały przerzucone z nocy kruka i poprawione, a reszta przetłumaczona przez nas.

46

Wersja 1.6 PL by Team Sefaris

Opis:
L'Hiver to modyfikacja znacznie poprawiająca oprawę graficzną Gothica II. Dodaje nowe tekstury, przeciwników, lokacje oraz modyfikuje istniejące, takie jak zniszczony zewnętrzny pierścień Starego Obozu w Górniczej Dolinie, miasto Khorinis, las za Farmą Onara czy plaża piratów z Jarkendaru. Modyfikacja znacząco zwiększa poziom trudności oferowany w podstawowej wersji gry. Statystyki potworów zostały zwiększone, zobaczysz także nowe animacje. Niemniej jednak L'Hiver nie zmienia fabuły gry.




Instrukcja:
Spoiler
#1 - Pobierz i wypakuj zawartość paczki z patchami do folderu z grą.
Paczka zawiera wszystkie pliki do poprawnego działania gry, są to: Player Kit 2.8, System Pack 1.9 oraz Union 1.0h

#2 - Pobierz i wypakuj zawartość paczki z modyfikacją L'Hiver do folderu z grą.

Kolejne dwa kroki są opcjonalne, na ten moment można już grać w modyfikację. Grę należy uruchomić poprzez GothicStarter.exe i wybrać modyfikację L'Hiver.

#3 - Jeśli chcesz zainstalować DirectX 11 - Pobierz i wypakuj zawartość archiwum z DX11 do folderu z grą.

#4 - Jeśli chcesz używać dodatkowych funkcji pakietu Union takich jak QuickLoot czy QuickSave - Otwórz plik SystemPack.ini znajdujący się w folderze System i wyszukaj linijkę PluginList a następnie dodaj wartość G2_NR_Plugin.dll po znaku równości.

Modyfikacja po zainstalowaniu będzie włączana przez GothicStarter.exe i można mieć ją zainstalowaną z innymi modami. Jeśli nie wiesz czy masz już zainstalowany SystemPack / DX11 / PlayerKit / Union nie jest to problem ponieważ pliki zostaną nadpisane. Jeśli jednak przy instalacji występują problemy, zalecane jest zainstalowanie modyfikacji na czystego Gothica. Po każdym kroku wypadałoby też uruchomić grę i sprawdzić czy wszystko jest w porządku.
Opcjonalnie
Spoiler

Po zainstalowaniu modyfikacji możesz zmienić podane opcje
w pliku Gothic.ini:

pickLockScramble = 0 -----> pickLockScramble = 100
// Losowanie kombinacji skrzyń przy wczytaniu

w pliku SystemPack.ini :

Scale = 1 - ----> Scale = 0
// Zmniejsza rozmiar tekstu


Galeria
Spoiler






Wszelkie pytania oraz błędy zgłaszać można na naszym serwerze discord: https://discord.gg/bunZvTNFpu

Jest to tłumaczenie do najnowszej wersji L'Hivera.

Temat na worldofplayers: https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1524640-Release-Gothic-2-L-Hiver-1-1-English-Edition-2


47
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.32 PL
« dnia: 2020-11-04, 11:31 »
Wersja 0.33 (Wymagana nowa gra)
- Kilka zadań zostało zmienionych i poprawionych;
- Usunięto lub skrócono oczekiwanie w niektórych zadaniach;
- Dodano nowe zadania do gry;
- Zmieniono model wargów;
- Dodano jedno zadanie i kilka dialogów z moda Easter CSP;
- Dodano kamienie teleportacyjne z moda Konsekwencje (teleportty do Vengardu i wioski druidów);
- Zmieniono kolory tekstur niektórych miast (Cape Dun, Montera);
- Dodano orków do pustego obozu między Vengardem i Faring;
- Dodano nowego mini-bossa;
- Nieznacznie zmieniono model kolczugi;
- Dodano nowy płaszcz, zbroję i odzież;
- W Ben Erai pojawią się nowe postacie po wyzwoleniu;
- Usunięto dodatkowe golemy na drodze do wieży Xardasa(Tylko Konsekwencje);
- Dodano nowe modele twarzy i włosów dla postaci kobiecych;
- Obniżono ceny za transport łodzią;
- Łódź nie płynie już do Silden;
- Dodano nową broń i inne przedmioty do gry;
- Naprawiono jedno osiągnięcie i dodano nowe;
- Inne drobne poprawki.

48
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.32 PL
« dnia: 2020-09-16, 17:27 »
Tak, ja jestem autorem tłumaczenia i jestem w kontakcie z autorem modyfikacji.

49
Ukończone modyfikacje / [G3] Gothic 3 Mod Pack
« dnia: 2020-09-16, 16:38 »
    Gothic 3 Mod Pack


    Paczka modów Union+ zawiera większość popularnych modów i patchy do Gothica 3.

    Paczka zawiera:

    • QuestPack - Dodaje ogromną ilość zadań, pancerzy i inne.
    • ContentMod - Obszerne zmiany graficzne, nowe receptury pancerze i inne.
    • Rus&Pol Translate - Poprawki tekstu dla CM i QP.
    • Citizen Textures - Nowe stroje dla mieszkańców.
    • Fraction Armor - Dodaje powiązanie ubioru z frakcjami.
    • Letters - Nowe księgi i notatki.
    • EndGame - Wybory z Gothica 2.
    • Citizen - Mieszkańcy będą walczyć po naszej stronie w trakcie reowlucji.
    • UpdatePack SupportMod - Drobne korekty tekstów w grze.
    • Orc Mod Lite - Upodabnia niektórych orków do tych z Gothica 2.
    • Orc Mod Full - Upodabnia wszystkich orków do tych z Gothica 2.
    • New Assasins Textures - Zmiana tekstur ubrań asasynów.
    • New Mercenary Textures - Zmiana tekstur ubrań najemników.
    • FeedBackEffect - Brak czerwonej ramki wokół krawędzi ekranu.
    • Reduced Fog - Redukcja mgły.
    • QuestFix Mod - Naprawia kilka błędów w misjach i błędów logicznych.
    • Intuitive Combat System - Intuicyjna walka.
    • Main - Mod bazowy.
    • Consequences - Działania bohatera mogą nieść za sobą konsekwencje.
    • Leadership - Nowy perk pozwalający zabrać ze sobą więcej towarzyszy.
    • LivelyTownsMod - Część miast po odbiciu zostaje zapełniona nowymi NPC oraz zadaniami.
    • LTM Easy - Osłabienie przeciwników i NPC z LTM.
    • RGL - Powrót Generała Lee.
    • SmeltingMod - Nowe możliwości wykorzystania pieca Klanu Młota.
    • TeleportNPCMod - Możliwość teleportacji wraz z towarzyszami.
    • RGLXardasMod - możliwość handlu z Xardasem.
    • Arenas - Zmiany w arenach.
    • Dragons - Nowe smoki, przedmioty oraz zadania.
    • More Teleportation Stones - Nowe kamienie teleportacyjne.
    • Thief Quests - Nowy miejse związane z kradzieżami.
    • Conquest - Nowe zadania, przede wszystkim przygotowujące bohatera do rewolucji.
    • Enclaves - Duże skupiska przeciwników stanowią enklawy, podczas bitwy wszyscy członkowie zaatakują bohatera.
    • CNQ_RGL Patch - Fabuła z PGL dla moda Conquest.
    • Magic Staffs - Nowe kostury.
    • Balance Ultimate - Zmiany w balansie rozgrywki.
    • Maps for ingame use - Lepsze mapy.
    • Maps Treasure Hunter - Lepsze mapy.
    • Polish Text Fix -Poprawia tekstów z modów CM i QP.
    Modele przeciwników:
    • Smart Monsters Skins - Retexture zwierząt i potworów.
    • Bloodfly Model - Zmiana modelu krwiopijców.
    • Boar Model  - Zmiana modelu dzików.
    • Clawler Model  - Zmiana modelu pełzaczy.
    • Demon Model  - Zmiana modelu demonów.
    • Goblin Model  - Zmiana modelu goblinów.
    • Lurker Model  - Zmiana modelu topielców.
    • Scavenger Model  - Zmiana modelu ścierwojadów.
    • ShadowBeast Model  - Zmiana modelu cieniostworów.
    • Beautiful ShadowBeast Model  - Zmiana modelu cieniostworów na te z Arcanii.
    • Snapper Model  - Zmiana modelu zębaczy.
    • Troll Model  - Zmiana modelu trolli.
    • Varan Model  - Zmiana modelu jaszczurów.
    • Wolf Model  - Zmiana modelu wilków.

    Interfejsy:
    • Menu Elder
    • Menu CM
    • Menu Arcania
    • Menu Dark
    • Menu Old
    • Menu QP
    • Menu Updated
    • Menu Ultimate
    • Clear Dialog Box - Przezroczyste okna dialogowe.
    • Compas Returning - Przywraca kompas dla niektórych modów interfejsów.
    • Compas Returning 2 - Przywraca kompas dla Menu Ultimate i Menu Updated.
    • Head CM - Głowa bohatera z ContentModa.
    • Hero Head PreAlpha - Głowa bohatera z wersji PreAlpha gry.
    • Head Arcania - Głowa bohatera z Arcanii.
    Dźwięki:
    • Music G2 - Soundtrack z G2.
    • Old Monster Sound - Dźwięki potworów z G2.
    • Old Orc's Sound - Dźwięki orków z G2.
    • Scrimming Sound - Nowe dźwięki śmierci.
    • Smart Music Mod - Motywy bitew Myrtany.
    • Smart Sound Pack - Ulepszone dźwięki.

    Tekstury świata:
    • QP Texture Pack - Tekstury świata z QuestPacka.
    • PreAlpha - Tekstury z PreAlpha.
    • Myrtana Tekstures Pack - Tekstury Myrtany.
    • Autumn Textures - Jesień w Myrtanie.
    • Smart Texture Pack - Tekstury świata USМ.



    Kolejność instalacji
    Spoiler

    1. (Community Patch): Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full.exe
    2. (Update pack): Gothic_3_EE_v1.75_Int_Update_Pack_v1.04.11.exe
    3. (Parallel Universe Patch): Gothic_3_Parallel_Universe_Patch_v1.0.5.exe
    4. (MDS + Mody): MDS+Mods.zip
    • Pliki z folderu Gothic 3 należy wrzucić do głównego folderu z grą.
    • Następnie należy wejść w folder MDS i uruchomić program plikiem mds.exe oraz wskazać plik Gothic3.exe
    • Przeczytaj opisy modów oraz zależności między nimi.

    • Po zaznaczeniu wybranych modów należy kliknąć przycisk "Integrate mods" i poczekać na zakończenie procesu.
    [/li]
    [li]Na tym etapie gra jest gotowa do uruchomienia.
    [/li]
    [li]
    Przy pierwszym uruchomieniu gry po ukaże się jeszcze komunikat o kompilacji shaderów. Należy poczekać kilka minut aż kompilacja się wykona.
    [/li]
    [/list]





    Galeria
    Spoiler


    Jeżeli masz jakieś problemy/pytania/zauważyłeś błąd w tłumaczeniu możesz zgłosić go na naszym discordzie w strefie Gothic III.

    50
    Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
    « dnia: 2018-12-20, 07:00 »
    A czy wg można było zostać opiekunem? Jak tak no to coś ominołem. Też grałem na AB ale dostałem tylko te szatę (i co ciekawe nie dostałem miksturki na staty :/)

    Kiedy grałem we wcześniejsze wersje returninga normalnie zostawałem opiekunem po pokonaniu smoków z GD bo chyba że w tej wersji jest już to niemożliwe

    51
    Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
    « dnia: 2018-12-19, 23:05 »
    W chwili gdy mówię opiekunowi o tym że płynę na dwor irdorath zamiast mianować mnie opiekunem daje jakąś miksturę zwiększająca statystyki.
    Zapomniałem wspomnieć że gram na AB jeżeli ma to jakieś znaczenie

    52
    Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
    « dnia: 2018-12-19, 22:19 »
    Jestem w piątym rozdziale i mam już udawać się na Dwór Irdorath, a w solucji jest napisane, że powinienem dostać szatę od opiekunów(dostałem tylko szatę nowicjusza). Mógłby mi ktoś powiedzieć kiedy dostaje się tą szatę? nie mam z opiekunem, który mnie uczy żadnych dialogów z tym związanych.

    53
    Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
    « dnia: 2018-11-30, 19:27 »
    1. Zna ktoś może kod na pierścień sary? Potrzebuję go do zadania z gildią kupców ale najwidoczniej go sprzedałem i nie mogę znaleźć u żadnego z kupców a byłem już chyba u wszystkich u których sprzedaję rzeczy.
    2. Czy trzeba wykonać wszystkie misje dla gildii kupców aby zostać mistrzem czy można którąś zepsuć, bo nie chciałbym używać kodów jeżeli to niepotrzebne

    54
    Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
    « dnia: 2018-11-29, 17:21 »
    W jaki sposób trzeba pokonać bossa w świątyni śniącego o nazwie li'kerh? w chwili gdy zbiję mu połowę życia boss staje się nieśmiertelny i po chwili mam napis że pochłonął moją duszę przy czym umieram.
    Ps. Gram z ab
    To ta zjawa? To musisz stanowiska na serca przebic

    Po wejściu do pomieszczenia przywołuję demona który odciąga jego uwagę a ja w tym czasie niszczę serca i kiedy to robię zaczynam z nim walczyć a kiedy zbijam życie do połowy on staje się nieśmiertelny i mnie zabija przy czym pojawia się napis "ghost sucked your soul".

    Post połączony: 2018-11-29, 17:22
    Nie przywołuje on wtedy żadnych dodatkowych stworów bo nie ma kiedy(w miarę szybko zbijam mu życie)

    55
    Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
    « dnia: 2018-11-29, 16:59 »
    W jaki sposób trzeba pokonać bossa w świątyni śniącego o nazwie li'kerh? w chwili gdy zbiję mu połowę życia boss staje się nieśmiertelny i po chwili mam napis że pochłonął moją duszę przy czym umieram.
    Ps. Gram z ab

    56
    Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
    « dnia: 2018-11-01, 11:59 »
    Mógłby mi ktoś powiedzieć jak sprawdzić ilość posiadanych punktów retoryki? Starałem się szukać być może jestem ślepy, ale po prostu nie mogę nigdzie tego znaleźć.

    57
    Mógłby mi ktoś powiedzieć jak sprawdzić ilość posiadanych punktów retoryki? Starałem się szukać być może jestem ślepy, ale po prostu nie mogę nigdzie tego znaleźć.

    Strony: 1 2 [3]
    Do góry