Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Zipperiusz

Strony: [1]
1
Przebudzenie
Spolszczenie by Team Sefaris

Opis:
Przebudzenie to modyfikacja przenosząca Gothica 1 na silnik Gothica 2. Poza oryginalnymi zadaniami i mechanikami modyfikacja zawiera również inne mody, takie jak Ludzie z Górniczej Doliny, Mroczne Tajemnice, a także elementy z innych projektów. Dodano również wiele unikalnych zadań, których nie można znaleźć w innych modach. Przywrócono usunięte lokacje, które miały być częścią gry, ale nigdy nie zostały ukończone, a także wprowadzono poziomy trudności dla tych, którzy lubią wyzwania.



Instrukcja:
Spoiler
Przebudzenie 1.3 PL - Instalacja
> Modyfikacja po zainstalowaniu będzie włączana przez GothicStarter.exe i można mieć ją zainstalowaną z innymi modami. Jeśli jednak przy instalacji występują problemy, zalecane jest zainstalowanie modyfikacji na czystego Gothica. Po każdym kroku wypadałoby też uruchomić grę i sprawdzić czy wszystko jest w porządku.


#1 - Resource Manager:
    1.1 Player kit + Patch dla systemów 64-bitowych.
    1.2 Union.
>     Oba zainstalować do katalogu z grą.
#2 - Podstawka Przebudzenia  - plik `Przebudzenie13.zip` wypakować do folderu z grą.
#3 - Polskie skrypty - plik `Przebudzenie13_skrypty.zip `wypakować do folderu z grą.

Na ten moment można już grać w modyfikację. Grę należy uruchomić poprzez GothicStarter.exe i wybrać pozycję `Przebudzenie`. Można jednak wgrać kilka dodatkowych rzeczy.

Opcjonalne:
>     DX11 - archiwum z DX11 wypakować do folderu System.
>     Union_Plugins - polecane pluginy uprzyjemniające rozgrywkę, należy wypakować do folderu z grą.
>     Russian_Speech - rosyjski dubbing dla postaci z modyfikacji, należy wypakować do folderu Data.
>     Gothic2-Fonts - alternatywne czcionki, interesującą nas czcionkę należy umieścić w folderze Data.

Galeria
Spoiler








2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Velen 2.0 PL
« dnia: 2021-07-28, 17:26 »
Spolszczenie by Team Sefaris

Opis:
Gramy piratem Williamem, który razem ze swoim kapitanem miał zamiar obrabować skarbiec księcia. Ich plan był prosty: prześlizgnąć się nocą, wziąć tyle złota ile zdołają unieść i zniknąć. Jednak stał się dla nich nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Zaraz przed tym, gdy mieli włamywać się do skarbca, zostali przyłapani przez patrolującą straż i natychmiast wrzuceni do lochu. Jeszcze tego samego dnia dostali wyrok: śmierć na stryczku.
Los chciał jednak dla nich inaczej, ponieważ następnego dnia, książę, przedstawił Williamowi pewną propozycję. Była ona następująca: oboje uzyskaliby ułaskawienie w zamian za pewną przysługę. William miał za zadanie zrobić coś, czego nie byli w stanie do tej pory wykonać ludzie księcia: odnaleźć główny posterunek rebeliantów, a następnie natychmiast zameldować o tym księciu, by mógł z nimi skończyć raz na zawsze.
William przystaje na propozycję, jednak szybko przekona się o tym, że zadanie, które brzmi banalnie, nie będzie wcale takie proste. On sam stanie się celem dla buntowników i przyjdzie mu podjąć trudną decyzję, która zadecyduje o przyszłości mieszkańców całej wyspy Velen.



Instrukcja:
Spoiler

#1 Pobierz i wypakuj zawartość archiwum G2 Patch Bundle do folderu z grą.
>Paczka zawiera wszystkie pliki do poprawnego działania gry, są to: Player Kit 2.8, System Pack 1.9 oraz Union 1.0k

#2 Pobierz i wypakuj zawartość archiwum Velen_Data do folderu z grą.

Opcjonalne:
>Jeśli chcesz zainstalować niemiecki dubbing - Pobierz i wypakuj zawartość archiwum Velen_Speech do folderu z grą.
>Jeśli chcesz zainstalować DirectX 11 - Pobierz i wypakuj zawartość wybranego archiwum z DX11 do folderu system.
>Jeśli chcesz zainstalować dobrane pod Velen pluginy Union'a - Pobierz i wypakuj zawartość wybranego Union_Plugins do folderu z grą.

Galeria
Spoiler









3

Wersja 1.6 PL by Team Sefaris

Opis:
L'Hiver to modyfikacja znacznie poprawiająca oprawę graficzną Gothica II. Dodaje nowe tekstury, przeciwników, lokacje oraz modyfikuje istniejące, takie jak zniszczony zewnętrzny pierścień Starego Obozu w Górniczej Dolinie, miasto Khorinis, las za Farmą Onara czy plaża piratów z Jarkendaru. Modyfikacja znacząco zwiększa poziom trudności oferowany w podstawowej wersji gry. Statystyki potworów zostały zwiększone, zobaczysz także nowe animacje. Niemniej jednak L'Hiver nie zmienia fabuły gry.




Instrukcja:
Spoiler
#1 - Pobierz i wypakuj zawartość paczki z patchami do folderu z grą.
Paczka zawiera wszystkie pliki do poprawnego działania gry, są to: Player Kit 2.8, System Pack 1.9 oraz Union 1.0h

#2 - Pobierz i wypakuj zawartość paczki z modyfikacją L'Hiver do folderu z grą.

Kolejne dwa kroki są opcjonalne, na ten moment można już grać w modyfikację. Grę należy uruchomić poprzez GothicStarter.exe i wybrać modyfikację L'Hiver.

#3 - Jeśli chcesz zainstalować DirectX 11 - Pobierz i wypakuj zawartość archiwum z DX11 do folderu z grą.

#4 - Jeśli chcesz używać dodatkowych funkcji pakietu Union takich jak QuickLoot czy QuickSave - Otwórz plik SystemPack.ini znajdujący się w folderze System i wyszukaj linijkę PluginList a następnie dodaj wartość G2_NR_Plugin.dll po znaku równości.

Modyfikacja po zainstalowaniu będzie włączana przez GothicStarter.exe i można mieć ją zainstalowaną z innymi modami. Jeśli nie wiesz czy masz już zainstalowany SystemPack / DX11 / PlayerKit / Union nie jest to problem ponieważ pliki zostaną nadpisane. Jeśli jednak przy instalacji występują problemy, zalecane jest zainstalowanie modyfikacji na czystego Gothica. Po każdym kroku wypadałoby też uruchomić grę i sprawdzić czy wszystko jest w porządku.
Opcjonalnie
Spoiler

Po zainstalowaniu modyfikacji możesz zmienić podane opcje
w pliku Gothic.ini:

pickLockScramble = 0 -----> pickLockScramble = 100
// Losowanie kombinacji skrzyń przy wczytaniu

w pliku SystemPack.ini :

Scale = 1 - ----> Scale = 0
// Zmniejsza rozmiar tekstu


Galeria
Spoiler






Wszelkie pytania oraz błędy zgłaszać można na naszym serwerze discord: https://discord.gg/bunZvTNFpu

Jest to tłumaczenie do najnowszej wersji L'Hivera.

Temat na worldofplayers: https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1524640-Release-Gothic-2-L-Hiver-1-1-English-Edition-2


4
Ukończone modyfikacje / [G3] Lively Towns Mod v0.4 PL
« dnia: 2020-09-16, 16:38 »
Lively Towns Mod - Lively Cities v0.4
Ardea, Cape Dun, Gotha, Lago, Ben Sala

Modyfikacja jest tworzona z zamysłem aby uczynić miasta żywszymi po ich wyzwoleniu tak aby można było do nich wracać. Na ten moment dotyczy to głównie miast: Cape Dun, Ardea, Ben Sala, Lago, oraz Gotha.
Modyfikacja jest w pełni kompatybilna z: ContentMod v3.1, QuestPack v4.2.
Powrót Generała Lee, Konsekwencje, Logic-Content-Trophies-Mod oraz ReBalanceMod są już zawarte w modyfikacji.


Zmiany jakie wprowadza modyfikacja:
- Ponad 50 nowych zadań.
- Wprowadzono osiągnięcia do gry.
- Każde miasto Myrtany różni się od siebie. (Dodano unikalne tekstury)
- Niektóre zadania mogą być skończone na różne sposoby.
- W zależności od umiejętności bohatera, w nowych zadaniach pokazują się nowe kwestie dialogowe.
- Niektóre zadania pojawiają się dopiero po spełnieniu określonych warunków.
- Każdy NPC z miast: Cape Dun,  Gotha, Lago, Ben Sala oraz Ardea jest unikatowy i posiada swoją dzienną rutynę.
- W wyzwolonym Cape Dun ponownie można walczyć na arenie.
- Dodano nowe przedmioty, przepisy, bronie, tarcze, pancerze oraz hełmy.
- Dodano nowe skrytki i sekrety do gry.
- Dodano nowe potwory i zwierzęta.
- Artefakty z Al Shedim mogą być sprzedane dla Aldo, Fezula i Ilyi.
- Dodano nowe imienne postacie. Dodano też nowych handlarzy w następujących miejscach: Nordmar, Ardea, Ben Sala, Lago, Gotha, Reddok oraz Cape Dun.
- Niektóre postacie będą się przemieszczać. Np. handlarze lub buntownicy mogą poruszać się między obozami.
- Po wyzwoleniu Cape Dun, wybrzeże jest ponownie zaludnione przez bandytów, potwory i zwierzęta.
- Dodano możliwość naprawienia tarczy i miecza króla u kowala Cliffa.


Jak sprawdzić czy modyfikacja została poprawnie zainstalowana:
Pod Ardeą w okolicy Lestera powinien pojawić się Starszy Wioski, a w Reddock farmer Brunt.


Jeżeli instalujesz LTM razem z Content Modem:
Spoiler
Content Mod ma krytyczny błąd. Zdarza się, że w trakcie instalacji robi przerwy w kolejności archiwów.
Po zainstalowaniu Content Moda, sprawdź kolejność archiwów w folderze data.
Szczególnie pliki z rozszerzeniem .m
Przykłady:
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m05 (brak .m03, .m04)
_compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02, _compiledMaterial.m03 (brak .m00)
Rozwiązanie:
Po zainstalowaniu Content Moda jeżeli znalazłeś lukę w kolejności, musisz zmienić nazwy tych archiwów przed zintegrowaniem ModStartera.
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03
_compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02


Kolejność instalacji
Jeżeli instalujesz samego LTM'a
Spoiler

1) Patch -> Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full.exe
 
2) Update pack -> Gothic_3_EE_v1.75_Int_Update_Pack_v1.04.11.exe

3) Parallel Universe Patch -> Gothic_3_Parallel_Universe_Patch_v1.0.exe

4) ModStarter -> MDS.zip wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik Gothic3.exe

5) FanMods -> FanMods.zip wypakuj do folderu MDS.

6) LTM -> LivelyTownsMod.zip wypakuj do folderu FanMods, a następnie zintegruj mody w MDS.


Jeżeli instalujesz z CM+QP
Spoiler
Linki do pobrania:

1) Patch -> Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full.exe
 
2) Update pack -> Gothic_3_EE_v1.75_Int_Update_Pack_v1.04.11.exe

3) Parallel Universe Patch -> Gothic_3_Parallel_Universe_Patch_v1.0.exe

4) Quest pack na steam -> G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI_Steam_fix.exe
    Quest pack bez steam -> G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI.exe

5) Content mod -> CM_3.1_INT_FINAL.exe
W trakcie instalacji odznacz nową twarz bohatera oraz Konsekwencje.

6) ModStarter -> MDS.zip wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik Gothic3.exe

7) FanMods -> FanMods.zip wypakuj do folderu MDS.

8) LTM -> LivelyTownsMod.zip wypakuj do folderu FanMods, a następnie zintegruj mody w MDS.



Galeria
Spoiler


Jeżeli masz jakieś problemy/pytania/zauważyłeś błąd w tłumaczeniu możesz zgłosić go na naszym discordzie w strefie Gothic III.

LTM jest wciąż aktualizowany i temat również będzie na bieżąco aktualizowany w przyszłości.

Strony: [1]
Do góry