Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Fabio

Strony: [1] 2 3 ... 181
1
Ukończone modyfikacje / Workshop na Steamie
« dnia: 2022-03-30, 01:08 »
Prędzej spodziewałem się premiery Dziejów Khorinis niż tego że doczekamy się kiedyś workshopu do Gothica :trollface:

Spokojnie, Dzieje Khorinis się pojawią, nawet w dwóch częściach.  ^^

2
Skrypty / Śmierć w skryptach
« dnia: 2022-03-20, 14:56 »
Odbierasz hp przeciwnikowi, tak zrobiono z Nekiem w G1 chociażby.

3
Spacer / Szybkość poruszania się vobów
« dnia: 2022-03-15, 18:35 »
W zwykłym Spacerze chyba się nie da, lepiej użyć nowszych edytorów typu Spacer.NET (wymaga Uniona).

4
Gry / ELEX
« dnia: 2022-03-01, 20:13 »
Wygląda kiepsko, ten dubbing też mega dziwny. Mają dobre głosy, a reżyseria tragiczna, jakby odebrali tym głosom "energię". No porównajcie to z "teatralnym" Gothicem lub "filmowym" Wiedźminem 3. Wiedźmin i Gothic to inne style, ale Elex zdefiniował trzeci - nie wiem co to za styl, ale brzmi gównianie, i tyle.

5
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2022-02-23, 22:12 »
Prace nadal trwają, może w marcu albo kwietniu będzie kolejna aktualizacja w formie tekstowej/obrazkowej. Co mogę na ten moment jeszcze dodać - chyba nic, poza tym, że mod nie wyjdzie w tym roku, nie ma szans (za mało ludzi, za dużo pracy). Pozdro.

6
Pytanie z serii tych głupich :D
Będąc strażnikiem cały czas słyszymy, że otrzymujemy żołd (za niski ale otrzymujemy) Pytanie... od kogo? :D chyba, że są to tylko słowa tak, żeby się jakoś fabularnie zgadzało

Dostajesz hajs na pewno od Rodericha za jakieś fabularne zadania.

7
Ja gram na 1.0.6 i nie zamierzam aktualizować całej gry od nowa (wcześniej aktualizowałem co wersję), gram na Union, więc jako tako problemów nie ma - wiem, że jest sporo, które wynikają z grania na SP 1.8 zalecanych przez twórców... xD. W każdym razie mam na liczniku 64h i rozpocząłem trzeci rozdział, nie miałem crashy. Gram ostrożnie, błędy jak są, to po stronie modyfikacji (ale raczej na zasadzie niedziałania czegoś lub działania niepoprawnie w skryptach).

8
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2021-12-26, 13:48 »
Przydałoby się zrobić update tematu lub założyć nowy, ale najlepsza i najnowsza wersja jest tutaj: https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases.

9
Kroniki Myrtany na Steam zawierają trochę pokastrowaną grę na potrzeby moda/w celu odciążenia pobierania zbędnych gb - chodzi głównie o dubbing. Co prawda w Dirty Swamp jest nagrany nowy, ale nie jestem pewien, czy czasem niektóre svmy nie są z oryginału. Radziłbym mieć Dirty Swamp tam gdzie masz pełniejszą wersję Gothica.

10
Zainstalowałem moda przez program Spine i wszystko działa, ale nie mam dubbingu... Jakieś pomysły?

Polecam moddb (jeśli serwer nie jest przeciążony), gog lub ewentualnie Steam (działa najgorzej wbrew temu, co piszą twórcy - przyczyny nie znam szczerze mówiąć). Ale nie instaluj przez żadne Spine ani chomikuj xD.

11
Czas Zapłaty / Czas zapłaty kontakt
« dnia: 2021-12-18, 19:39 »
Autorzy już zapewne nie wchodzą na forum. Jak chcesz użyć assetów, to raczej nie ma problemu (zgodnie z licencją modowania Gothica), ale dobrze byłoby wpisać czyjego są autorstwa lub skąd pochodzą (w tym wypadku będzie to lepsze, bo wątpię, że dojdziesz do konkretnej osoby, która tworzyła dany asset).

12
W jakie skille idziecie? Doszedł ktoś już dalej i może coś powiedzieć o dostępności broni 1h pod siłę? Słyszałem, że jest ich mało i lepiej iść w 2h jeśli się zainwestowało w siłę, bo jednoręczne są często pod zręczność. I czy można gdzieś zdobyć przyzwoitą kuszę na początek?

Liczy się tylko siła, więc nie mów mi takich rzeczy. Ja tam idę w 1H i siłę. Obecnie 35godzn gry, 2 rozdział, jakaś darmowa broń 1H co zadaje 45 obrażeń, pancerzyk za 600, darmowa kusza, siła i walka bronią jednoręczną wyuczona na około 30-35. Potwory padają jak muchy.

13
Czas Zapłaty / Czas zapłaty kontakt
« dnia: 2021-12-17, 19:44 »
Autorów moda było wielu, większości pewnie już nie znajdziesz (orcwarriora, splasha i shergara powinieneś znaleźć łatwo, reszty nie znam).

14
A zadanie z naszyjnikiem Finna? Którą opcję będzie najlepiej wybrać bo jak podbijemy do Alberto i oddamy naszyjnik Finnowi przy okazji mówiąc mu że tenże naszyjnik chciał sobie przywłaszczyć Albertos to czy pózniej da się jeszcze jego zgodę dostać na dołączenie do obozu?

Wpieprz dziadowi. Jego głos chyba nie ma większego znaczenia.

15
Ja pewnie wypowiem się szerzej po ograniu całości, ale jak na razie gra się dobrze. Widzę plusy modyfikacji i minusy. Jakbym miał teraz napisać, co najbardziej mi się aktualnie podoba, to soundtrack. A to co najmniej to nieciekawe (przynajmniej na etapie wioski) i jednakowe postacie (zwłaszcza Jorn, którego chętnie bym ubił, nie przejmuje się jego losem), częste lanie wody w dialogach (jak skończę rozmowę z NPC, to zapominam, o czym wcześniej mówił). Nawet w Kolonii było więcej osób, z którymi można byłoby sympatyzować - mimo tego "brutalnego klimatu" (który wcale taki brutalny nie jest). Ale to na razie wstępna opinia po ograniu 21h i rozpoczęcia drugiego rozdziału.

16
Skrypty / Zablokowanie kobiecych pancerzy
« dnia: 2021-11-23, 19:48 »
A to do moda do Gothica czy GMP? Jak do moda do Gothica to zbędne zabezpieczenie, przecież wystarczy nie dać możliwości zdobyć/zakupić graczowi żeńskiego pancerza, tak samo jak w oryginale. I tyle.

17
MDS i animacje / [Blender] KrxImpExp na blenderze 2.9
« dnia: 2021-11-23, 15:08 »
Tak, wszystko co kiedykolwiek w tej kwestii było nie wyszlo albo wyszło gówniane. Ludzie nie mają czasu/za słaby skill na to.

18
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Siódmy Mag v1.0 PL
« dnia: 2021-11-19, 13:46 »
Nie polecam Gomana, gówniany program. Jak już chcesz dekompilować pliki skompilowane (.tex na .tga), to polecam użyć program zTex, który jest w _Tools. On ci przekonwertuje wszystko na format bazowy. A na .tex to najlepiej również grą, też nie Gomanem.

Co do artefaktów po złożeniu paczki - ile paczka waży? Jednorazowy plik .vdf lub .mod nie może przekroczyć 2GB, bo inaczej niezbyt się to spakuje (przy pakowaniu zauważysz, że pasek pójdzie błyskawicznie, rozmiar paczki będzie niewielki, a w grze już w menu zobaczysz białe artefakty).

19
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Siódmy Mag v1.0 PL
« dnia: 2021-11-18, 18:49 »
Skompilowane tekstury/pliki nie powinny wpływać na działanie modyfikacji. Chyba, że byłyby zepsute, ale to głównie dotyczy plików animacji.

20
Jak zaciął się na jakiś obiekcie, to musisz się w niego na chwilę zamienić na O i wyjść z przeszkody. To niestety AI Gothica, a zwłaszcza G1, także jak nie obracasz się co chwilę, by sprawdzić czy NPC za tobą jest dobrze "ustawiony", to potem są takie efekty, niestety.

Pewnie dalsza akcja ruszy, gdy będziesz z tym NPC w danym miejscu. A skoro jest zablokowany to tego nie zrobisz. Zaczynanie nowej gry nie powinno być konieczne, użycie kodów w tym wypadku wskazane.

Strony: [1] 2 3 ... 181
Do góry