Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Fabio

Strony: [1] 2 3 ... 174
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-22, 23:29 »
To demo ma prawo istnienia. Nie rozumiesz chyba Tizgar procesu produkcji czegokolwiek. W tym wypadku była to zapewne pierwsza (przynajmniej pierwsza wydana) modyfikacja przez osobę, która zresztą nie jest już młoda, w dodatku dziesięć lat temu, gdzie było dużo mniej modyfikacji, a na pewno mniej dobrych. Twórca po tak długim czasie mógł (choć nie musiał) wywnioskować co z tą modyfikacją było nie tak, a skoro tworzy kolejną Sytherę, ale zupełnie inną niż to, to znaczy, że ma na nią inną wizję, do której obecna wersja by się nie kleiła.

Aczkolwiek autor strasznie miesza, przez co, zamiast wydać to jako faktycznie osobną i nową modyfikację, to będzie wydawał pod nazwą Sythera, co może być bardzo mylące. W nowej modyfikacji od ów autora powinno być przede wszystkim przemyślane, jak poruszać się po mapie, w jakiej kolejności rozwiązywać zadania i jak zrobić tak, by nie zablokować gracza, co tutaj jest niestety bardzo częste. Po pierwsze przez bieganie jak małpa do każdej postaci, by sprawdzić, czy rozmowa z nią ruszy dalej jakiś quest, a po drugie w ogóle ustalanie sobie chorej ścieżki oddawania zadań, gdy można byłoby skończyć je z miejsca.

2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-22, 15:04 »
Moim zdaniem podobnie. Źle napisane skrypty, niezrozumiała kolejność oddawania zadań, a mapa jest beznadziejna. Dubbing jak zwykle git, poza głównym bohaterem, którego też kreacja mi nie przypadła do gustu - to nie ten sam Bezimienny.

PS. Quasch nie używa TheModders, wszelkie uwagi zgłaszaj na forum Bractwa Spolszczenia.

3
Gry / Cyberpunk 2077
« dnia: 2020-09-18, 22:05 »
Najprawdopodobniej na Full HD i 60 fps.

4
Gry / Cyberpunk 2077
« dnia: 2020-09-18, 21:05 »
Wymagania dosyć małe, nawet te maksymalne nie urywają dupy, tak jak wizualnie gra, więc podejrzewam, że po prostu gra jest stosunkowo mała (czytaj nie ma tam nic, co mogłoby wpływać zbytnio na wydajność). Na filmikach gra wydaje się być ciasna, a przechodniów i ruchu ulicznego zbytnio nie ma, więc wcale mnie to nie dziwi. Osobiście jednak wolę grać na konsoli, więc poczekam aż wyjdzie z dodatkami i ogram na Series X.

5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-17, 14:07 »
Dobra Panowie, pojawił się pierwszy problem

Bazując na solucji do poprzedniej wersji modyfikacji, wykonując misje Owce w niebezpieczeństwie i rozmawiając z Jenemirem udaje się do Niory, jednak nie posiada ona żadnej opcji dialogowej.

Mam wykonać jeszcze jakieś zadanie czy to bug?

A zabiłeś polne bestie, które są w pobliżu owiec? Jeśli nie ma żadnych dialogów z postaciami, to tylko to pozostaje.

6
Spacer / Assertion Failed i Access Violation
« dnia: 2020-09-16, 21:51 »
Możesz też wstawić skryptowo, ale tylko obiekt typu item.

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-16, 20:11 »
Kogo można osadzić do pilnowania bramy?

Niorę.

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-16, 16:11 »
gdzie moge znalesc fapo

W jednej z chat w wiosce.

9
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-16, 00:46 »
Gdzie są ci dwaj myśliwi z wioski po oddelegowaniu tej Noiry do pilnowania bramy?

Poszli na polowanie. Idź w stronę kamiennego kręgu i wejdź na górę.

10
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2020-09-15, 23:06 »
Niee. W ostatnim czasie mniej skupiałem się na Czasie Zapłaty przez brak czasu, trochę związany z innymi projektami (kilka jest na wykończeniu, a kilka zostało już ukończonych), ale od następnego miesiąca będę powoli wracał do tego moda (co nie oznacza, że nic nie zostało robione). Aktualizacja tego typu pojawi się na pewno pod koniec roku.

11
Jakiś Othello mod mi wyskoczył na YT. Do G1, ale nie mam szczegółów co to dokładnie zmienia.

Chyba jeszcze nie wyszedł.

12
Złote Wrota: Królestwo Elei / Dyskusja ogólna
« dnia: 2020-09-07, 02:12 »
Wyrobicie się w tym roku lub w 1 kwartał 2021 roku z wydaniem mod?

Ten rok na pewno nie.

13
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2020-08-30, 12:53 »
@Lobos mam akurat na to czas, więc mogę przetestować.  PW.

14
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2020-08-27, 19:54 »
Zatrudnijcie boty do administracji, może dokona się samounicestwienie.

15
Złote Wrota: Królestwo Elei / Dyskusja ogólna
« dnia: 2020-08-26, 13:25 »
Nie za prędko pewnie. Mod jest ciągle robiony, ale na filmidła nie ma czasu.

16
Złote Wrota: Królestwo Elei / Dyskusja ogólna
« dnia: 2020-08-26, 01:09 »
Nie wolelibyście ogłosić oficjalnego spalenia dysku?

W dzisiejszych czasach pracuje się na Gicie.

17
Spacer / [G1] Spacer nie wyszukuje gothicgame.ini
« dnia: 2020-08-25, 23:20 »
Na kodach wpisz toogle waynet, albo toogle freepoints i zobacz czy są twoje waypointy.

toogle waynet dla waypointów (muszą być połączone, inaczej ich bodajże nie widać), a freepoints dla freepointów (w Spacerze jako zcVobspot).

18
Spacer / [G1] Spacer nie wyszukuje gothicgame.ini
« dnia: 2020-08-25, 21:55 »
Jeśli żaden waypoint się nie dodał, to znaczy, że albo uruchomiłeś Spacera bez trybu administratora (wtedy edycja jest chuja warta), albo wczytujesz nie ten zen co trzeba.

19
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2020-08-24, 21:55 »
Niestety, zapowiada się mod widmo, tak jak KM i DK. Szkoda.....

Odyseja już wyszła...

20
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2020-08-23, 12:46 »
Raczej nie wezmą tego pod uwagę. Sporo rzeczy nie biorą, a błędów jeszcze co najmniej pięć razy tyle. Ale próbować możesz. :)

Strony: [1] 2 3 ... 174
Do góry