Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Fabio

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 181
41
Czas Zapłaty / Czas zapłaty kontakt
« dnia: 2021-12-17, 19:44 »
Autorów moda było wielu, większości pewnie już nie znajdziesz (orcwarriora, splasha i shergara powinieneś znaleźć łatwo, reszty nie znam).

42
A zadanie z naszyjnikiem Finna? Którą opcję będzie najlepiej wybrać bo jak podbijemy do Alberto i oddamy naszyjnik Finnowi przy okazji mówiąc mu że tenże naszyjnik chciał sobie przywłaszczyć Albertos to czy pózniej da się jeszcze jego zgodę dostać na dołączenie do obozu?

Wpieprz dziadowi. Jego głos chyba nie ma większego znaczenia.

43
Ja pewnie wypowiem się szerzej po ograniu całości, ale jak na razie gra się dobrze. Widzę plusy modyfikacji i minusy. Jakbym miał teraz napisać, co najbardziej mi się aktualnie podoba, to soundtrack. A to co najmniej to nieciekawe (przynajmniej na etapie wioski) i jednakowe postacie (zwłaszcza Jorn, którego chętnie bym ubił, nie przejmuje się jego losem), częste lanie wody w dialogach (jak skończę rozmowę z NPC, to zapominam, o czym wcześniej mówił). Nawet w Kolonii było więcej osób, z którymi można byłoby sympatyzować - mimo tego "brutalnego klimatu" (który wcale taki brutalny nie jest). Ale to na razie wstępna opinia po ograniu 21h i rozpoczęcia drugiego rozdziału.

44
Skrypty / Zablokowanie kobiecych pancerzy
« dnia: 2021-11-23, 19:48 »
A to do moda do Gothica czy GMP? Jak do moda do Gothica to zbędne zabezpieczenie, przecież wystarczy nie dać możliwości zdobyć/zakupić graczowi żeńskiego pancerza, tak samo jak w oryginale. I tyle.

45
MDS i animacje / [Blender] KrxImpExp na blenderze 2.9
« dnia: 2021-11-23, 15:08 »
Tak, wszystko co kiedykolwiek w tej kwestii było nie wyszlo albo wyszło gówniane. Ludzie nie mają czasu/za słaby skill na to.

46
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Siódmy Mag v1.0 PL
« dnia: 2021-11-19, 13:46 »
Nie polecam Gomana, gówniany program. Jak już chcesz dekompilować pliki skompilowane (.tex na .tga), to polecam użyć program zTex, który jest w _Tools. On ci przekonwertuje wszystko na format bazowy. A na .tex to najlepiej również grą, też nie Gomanem.

Co do artefaktów po złożeniu paczki - ile paczka waży? Jednorazowy plik .vdf lub .mod nie może przekroczyć 2GB, bo inaczej niezbyt się to spakuje (przy pakowaniu zauważysz, że pasek pójdzie błyskawicznie, rozmiar paczki będzie niewielki, a w grze już w menu zobaczysz białe artefakty).

47
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Siódmy Mag v1.0 PL
« dnia: 2021-11-18, 18:49 »
Skompilowane tekstury/pliki nie powinny wpływać na działanie modyfikacji. Chyba, że byłyby zepsute, ale to głównie dotyczy plików animacji.

48
Jak zaciął się na jakiś obiekcie, to musisz się w niego na chwilę zamienić na O i wyjść z przeszkody. To niestety AI Gothica, a zwłaszcza G1, także jak nie obracasz się co chwilę, by sprawdzić czy NPC za tobą jest dobrze "ustawiony", to potem są takie efekty, niestety.

Pewnie dalsza akcja ruszy, gdy będziesz z tym NPC w danym miejscu. A skoro jest zablokowany to tego nie zrobisz. Zaczynanie nowej gry nie powinno być konieczne, użycie kodów w tym wypadku wskazane.

49
Skrypty / Problem ze skryptem zmiany animacji chodzenia
« dnia: 2021-11-08, 17:22 »
Poza tym, po co powracając do poprzedniej (oryginalnej) animacji, czyli zapewne z humans.mds, używasz znowu overlaymds. Najpierw dajesz overlaymds na nową, a potem ją w odpowiednim momencie usuwasz (RemoveOverlay czy jakoś tak).

50
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2021-11-05, 21:48 »
Niedługo temat zostanie edytowany, bo z obecnego posta wynika, że do instalacji Systempacka jest wymagany Union, co nie jest prawdą.

51
Banda Quentina / Dubbing
« dnia: 2021-10-06, 15:02 »
Z racji że autor przedsięwzięcia od ponad trzech lat nie daje znaku życia to temat można wrzucić do archiwum

Dubbingiem zajmuje się Bractwo Spolszczenia, autor porzucił nad tym prace, ale tak, raczej do archiwum powinien iść ten temat.

52
Forum / Postulaty
« dnia: 2021-10-03, 14:06 »
Czasy wszelakich forum skończyły się już lata temu. Zostały one skutecznie wyparte przez rozbudowane komunikatory działające w czasie rzeczywistym - głównie Discord. Ludzie od jakiegoś czasu sugerują nam (czyli mnie i @Simon Said) stworzenie serwera na Discordzie celem zgromadzenia społeczności theModders by być w stałym kontakcie. Choć wydaje mi się, że są już serwery poświęcone modyfikacjom i ich tworzeniu (coś bardziej ambitnego niż nasza "słynna" Kucownia xD). Bractwo Spolszczenia nie ma przypadkiem Discorda?

Postawienie pomnika użytkownikowi, który do tej pory nazbierał najwięcej propsów.
odejmij od tego te kradzione i w formie łapówki

BS miało discorda, ale nie wiem czy ma nadal. Nie było zbyt popularne/używane, wiele osób nawet nie wiedziało, że istnieje.

53
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2021-09-25, 15:40 »
Odpal zwykłym GothicStarterem, nie GothicStarter_mod.

54
Może nazwa tekstury jest nieprawidłowa? Sprawdź w .asc jej nazwę (możesz edytować notepadem).

55
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2021-09-07, 22:01 »
Pamiętam kłesta na smażone mięso i żeby je zrobić trzeba się karnąć do obozu bractwa obok miejsca, gdzie stał Namib.

Jak ten quest jest z obozu rebeliantów, a musisz zasuwać do obozu bractwa, to chyba nie będzie problemu, by dodać takową patelnie w obozie rebeliantów, także ez. Zależy też, w którym momencie jest to zadanie. Patelnię można chyba znaleźć też w Starym Obozie. Ale dobrze wiedzieć, zapiszę sobie o tym informację, dzięki.

56
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2021-09-07, 19:01 »
Patelnia będzie w obozie buntowników czy jak im tam było ?

Nie bardzo rozumiem. Jaka patelnia? Obóz rebeilantów, więc pewnie o niego ci chodzi.

57
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2021-09-05, 23:32 »
Super, że robicie remake tego moda. Jest to według mnie jeden z lepszych - nawet mimo bugów. Jedno co najbardziej zapamiętałem to filmiki podczas spania - nie zapomnijcie tego dodać :) Powodzenia i nie zapomnijcie o dzieleniu się z nami postępami


Nie nazwałbym tego remakiem moda ze względu na zbyt małą ilość rzeczy, które zostaną tu wprowadzone względem oryginału. Czyli przykładowo nie należy spodziewać się, że fabuła zostanie przebudowana, zostanie dodany nowy obóz lub istniejący już przeniesiony w inne miejsce. Nie wnikam też w logikę wszystkich rzeczy tej modyfikacji, bo jakbym miał poprawiać każdą głupotę, która wymaga poprawienie kolejnej, to nigdy bym tego nie skończył, a i tak jeszcze trochę mi zejdzie. Nie da się ukryć, że nie ma chyba bardziej zbugowanej modyfikacji total conversion do Gothica niż ta (coś tam słyszałem o Xeresie, ale nie grałem w to, więc nie wiem, czy jest bardziej zbugowaną modyfikacją).

To mod dla kogoś, kto chciałby przejść go ponownie lub po raz pierwszy, gdy nie udało mu się tego zrobić wcześniej. Ambitnej fabuły, zadań i innych tego typu rzeczy w mojej opinii tutaj nie ma, ale nie nazwałbym też tego słabym modem. Jak będzie coś większego do ogłoszenia, to na pewno to zrobię. Chciałbym do końca tego roku oskryptować cały drugi rozdział, zobaczymy czy się uda.

58
Narzędzia / [Gothic II] SPACER 2.6.1 PL
« dnia: 2021-09-03, 19:08 »
https://chomikuj.pl/polik66/Gothic+II+NK+-+Narz*c4*99dzia+do+modowania/Spacer+2.6.1+PL,4318124827.rar(archive)

59
Pytania i problemy / Crashujący się spacer
« dnia: 2021-08-31, 13:47 »
To ma związek z wpisami w rejestrze. Jak wyczyścisz wszystkie informacje o "Spacer2.exe", to powinno naprawić ci problem. Jak masz pięć Gothiców, a w kazdym "to samo" exe, to i tak każde takie uruchomienie tworzy i/lub modyfikuje wpisy do rejestru przypisane do danej ścieżki.

Poza tym istotny jest też komunikat Access Violation. Jeśli w jednym Gothicu crashuje, a w drugim nie, to być może w tym pierwszym czegoś brakuje. Spacer potrzebuje animacji (przed wczytaniem świata), tekstur (tutaj głownie czcionka, nie jestem pewien, w którym momencie wywali błąd) oraz Meshes, jeśli zSkyDome masz ustawione na 1.

PS. Jeśli masz Meshes.vdf.disabled (lub którykolwiek ważny vdf) i nie masz plików w _work/data, to wtedy wywali ten błąd.

60
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Outfaith
« dnia: 2021-08-22, 17:42 »
Czy jest pomiesczenie, które nie wygląda jakby dopiero co spłonęło?
Twój łeb już dawno się wypalił  :pokerface:

Tyłek piecze, bo shejtowałem gówniany mod czy jesteś totalnym bezguściem, bo nie rozumiem?  :lol:

A tematycznie uzupełniając sprzed paru miesięcy: Returingowe twory, w tym ten, są po prostu nieczytelne. Domyślam się, że chcieli osiągnąć zamysł "dark fantasy", ale chyba odlecieli z tym za daleko, bo wszystkie elementy się ze sobą zlewają, przez co nie są zbyt czytelne.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 181
Do góry