Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kir

Strony: [1] 2
1
Błędy podczas parsowania / Poroblem z skryptem
« dnia: 2014-11-10, 19:16 »
Do zamknięcia już działa odpowiedzią był reinsta Gothica

2
Błędy podczas parsowania / Poroblem z skryptem
« dnia: 2014-11-10, 10:35 »
Doprecyzuje stworzyłem 2 Wulfgara  MIL_6006_Wulfgar Dzial i stoi dodam że w startup usunąłem wszystkie postacie. Strażnik normalnie stoi ale kiedy dodaje jej dialogi wyskakuje błąd taki jak wyżej, niby 1 linijka ale tam nic nie widzę żby jakieś "ż" mi się wkradło może powinienem stworzyć coś takiego "DIA_MIL_312_Wulfgar_DI i tak samo zapisać postać(oczywiście bez DIA).

3
Syntax : d x ż(mały nie wiem jak się pisze ż (line1) ale tam nic nie ma !

Oto skrypt
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Witaj jesteś kapitanem strazy";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_15_00"); //Witaj jesteś kapitanem strazy?
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_04_01"); //W rzeczy samej jestem Kapitanem strazy w mieście Khorinis .
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_15_02"); //Zajmuje się rozdzielanie zadań dla strazy miejskiej. Jak równiez to u mnie mozesz wstąpić w nasze szeregi.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_04_03"); //Oczywiescie jeśli myślisz o dołączeniu do naszej organizcji będziesz musiał na to zapracować.

};

//*********************************************************************
//   Info Straz
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Czym zajmuje się straz w Khorinis?";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_15_00"); //Czym zajmuje się straz w Khorinis?
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_01"); //Mamy masę zajęć od ochrony mieszkańców miasta przez eskortowanie kupców.
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_02"); //Zajmuje się równiez pilnowaniem nabrzeza ostatio przybyło tu sporo statków.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_03"); //Między innymi Magowie Ognia z kontynentu jak równiez Łowny niewolników, Tajna straz króla oraz wiele innych organizacji.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_04"); //Poza tym mamy równiez kilka przestępczych organizacji w Khorinis ale o tym dowiesz się jeśli do nas dołączysz.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_05"); //Inne zadnia jakie wykonują straznicy to oczyszczanie farm z nękających farmerów potworów, zbieraniem podatków czy rozganianiem agresywnych pijaków 
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_06"); //Jak widzisz straz ma masę roboty czasami bywają i specjalne zadania.

};

//*********************************************************************
//   Info Górne Miasto
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 3;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Jak dostanę się do górnego miasta?";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_15_00"); //Jak dostanę się do górnego miasta??
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_01"); //Nie wiem jaki masz interes w górnm mieście ale cóz...
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_02"); //Jeśli został byś straznikiem i dorobił sie awansu w nasze organizacji to doroga do górnego miasta stala by dla ciebie otworem.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_03"); //Ale zeby zostać straznikem trzeba sie najpierw przysłuzyć miastu a o awanie nawet nie wspomnę.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_04"); //Narazie skup się na pomaganiu mieszkańcom miasta moze coś przy tym zarobisz. 
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_05"); //Chłopcze potrafisz sie posługować mieczem czy kuszą jeśli nie to zapomnij o dołączeniu do strazy.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_05"); //Ale jeśli chcesz sie podszkolić w fechtunku czy kusznictwie poszukaj nauczycieli w mieście.

};

nie rozumiem  :/

4
Forum / Problem z zalożeniem konta
« dnia: 2014-11-09, 16:57 »
Kolego chce założyć konto o co kaman z "przepisz to polecenie bez spacji" ?

Usuńcie nie ten dział sorka

5
Skrypty / Warunek walki bronią
« dnia: 2014-11-08, 19:56 »
1 Dzięki wszystkim za odpowiedzi a w szczególności chicken ( zaraz odpowiedz po poście )
2 Mam kolejne  :hmmm: tworze questa że moja postać dostaje misje od 1 osoby ta wysyła do 2 po wskazówki (standard) następnie ta mówi że mam zabić szczury z nabrzeża więc tak krótko wyjaśnię (coś próbowałem zrobić)   

/*********************************************************************
//   Info Szczury
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_336_Rick_Szczury   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_336_Rick;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_MIL_336_Rick_Szczury_Condition;
   information = DIA_MIL_336_Rick_Szczury_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Wulfgar powiedział że mam przejąć wasze zadanie";
};

FUNC INT DIA_MIL_336_Rick_Szczury_Condition()
{
   if(Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_312_Wulfgar_Proba2))
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_MIL_336_Rick_Szczury_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_336_Rick_Szczury_15_00"); //Wulfgar powiedział że mam przejąć wasze zadanie
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_336_Rick_Szczury_10_01"); //Wreście pewnie chodziło mu o te szczury też mi coś wylazły z jakiegoś statku
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_336_Rick_Szczury_15_02"); //Jakie szczury?
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_336_Rick_Szczury_10_03"); //Słuchaj za statkiem Magów na samym końcu nabrzeża zalęglo się kilka szczurów zamij się nimi
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_336_Rick_Szczury_10_04"); //Słuchaj po skończonej robocie wróć do mnie będę miał coś dla ciebie za fatygę 

   AI_StopProcessInfos (self);// U Pepe bylo coś takiego co to znaczy do czego służy
   
   Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_01");// Moja intencja to przywołanie szczura po tym dzialogu udało się chyba?   
   Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_02");/ tylko jeśli to mam być ptwór do misji to raczej musze go stworzyć osobno i przypisać mu misje jaśli tak to gdzie i jak    
   Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_03");/ oczywiście waypont inny :)
   Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_04");
   
   MIS_Pepe_KillWolves = LOG_RUNNING;//Cóż to jest gdzie to jest jak tego użyć i gdzie wpisać

   Log_SetTopicStatus(TOPIC_Rick, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry(TOPIC_Rick,"Muszę zabić kilka szczurów");
   
};

Najlepiej łopatologicznie jeśli można to rozpisać tak jak wyżej taki poziom jest w 100% dla mnie zrozumiały jak coś dopytam  (jeśli : :hmmm:)

6
Skrypty / Warunek walki bronią
« dnia: 2014-11-08, 17:25 »
Dobra dzięki za odpowiedzi działa wszystko a co ważniejsze rozumiej jak to działa.

Mam następne pytanie mianowicie to zadanie z bronią jest częścią większego zadania tak więc wykonuje dla Wulfgara. W zadaniu muszę pogadać z paroma strażnikami zrobić dla nich mniejsze zadania a następnie wrócić do Wulfgara te zadania są w fornie rozmowy i dania paru przedmiotów oraz wymogu  z bronią (patrz wyżej). Te pomniejsze zadania są dopisywane do tego samego dziennika zadań co główne nie kończą się osobno.U Wufgara chce zrobić warunek że znając trzy dialogi strażników czyli te w których mówią że udało mi się ukończyć ich polecenia muszę tu użyć mnogiego warunku i czy taki starczy (do pogadania na temat ukończenia owego zadania).

FUNC INT DIA_MIL_312_Wulfgar_krok_Condition()
{
   if(Npc_Knowsinfo (other,  DIA_MIL_319_Pablo_WBron))
   && (Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_324_Peck_Stal))
   && (Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_337_Mika_Piwko2))// jeśli te trzy dialogi się odbędą to mogę pogadać na dany temat.
{
   return TRUE;
};
};

Czy tako warunek zadziała bo jaki widzialem to u Hakona czy Bospera to było to bardziej skomplikowane.

7
Skrypty / Warunek walki bronią
« dnia: 2014-11-08, 10:28 »
czyli

FUNC INT DIA_MIL_319_Pablo_Fechmistrz_Condition()
{
   if(Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_319_Pablo_Sprawdzian))
&& ((Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) > 0)||(Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) > 0))
{
   return TRUE;
};

to dobra droga
2 co rozumiesz przez "ponieważ zwracany jest poziom, a nie ilość punktów." do czego odnosi się poziom np gdybym wpisał > 1) to było by to widoczne jak broń 60 pkt jako biegły(sorki że tak dopytuje ale kto pyta nie błądzi, a nie mam zamiaru kopiować skryptów innych postaci na pałę bo może coś z tego wyjdzie).

8
Skrypty / Warunek walki bronią
« dnia: 2014-11-08, 10:05 »
Witak mam pewien problem mianowicie chce zrobić misje, w której warunkiem jest że nasz postać włada mieczem 1H lub 2H przynajmniej na poziomie 30 pkt czytałem w skrypcie Corda Więc tak wystarczy że w condition użyje:

FUNC INT DIA_MIL_319_Pablo_Fechmistrz_Condition()
{
   if(Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_319_Pablo_Sprawdzian))
&& ((Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) > 0)&&(Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) > 0))
{
   return TRUE;
};

Chodzi mi że jeden z warunków musi być spełniony albo 1H lub 2H i tu zachodzi pytanie czy pomiędzy warunkami 1H i 2H mam wstawić || i czy to  zadziała jeśli są jakieś błędy to proszę o poprawę. W tym przy przypadku mam rozumieć że jeśli

if(Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_319_Pablo_Sprawdzian)) // znamy dialog NPC
&& ((Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) > 0)||(Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) > 0))// oraz władamy 1H lub 2H przynajmniej w 30 pkt to będziemy mogli pogadać na dany temat

Następnie (other, NPC_TALENT_1H) > 0)//czy to 0 domyślnie odpowiada 30 pkt w broni czy mam wpisać np. >=30) żeby zadziałało

Props dla tego kto wyjaśni mój nie logiczny wywód mam nadzieje że zrozumiecie o co mi chodzi jak nie zadawajcie pytania spróbuje wyjaśnić  :lol2:

9
Spacer / Dodanie skrzyni do G2 NK
« dnia: 2014-11-05, 15:51 »
Dzięki wielkie nauczyłem się czegoś nowego można zamknąć  :ok: (skrzynka działa razem z szyfrem zamka)

10
Spacer / Dodanie skrzyni do G NK
« dnia: 2014-11-04, 19:20 »
Dzięki za odpowiedz dużo to pomogło teraz nasuwają się następne pytania, jak taką skrzynie edytować, mam na myśli jak włożyć do niej przedmioty zrobić zamek oraz porostu żeby dało się otworzyć bez pomocy klucza jestem kompletnie zielony w tej tematyce. Na razie udało mi się wstawić skrzynie ustawić parametry jak wyżej.

11
Spacer / Dodanie skrzyni do G2 NK
« dnia: 2014-11-04, 18:08 »
Witam dawno tu nie zaglądałem, wiem że gdzieś kiedyś czytałem o tym jak dodać i uruchomić skrzynie ale jakoś nie mogę tego posta znaleźć  :facepalm: mam taką prośbę, może mi ktoś to łopatologicznie wyłożyć jestem początkujący jeśli chodzi  o pisanie skryptów czy edytowanie świata (jeśli post jest w złym dziale to proszę o przeniesienie do odpowiedniego.).

Znalazłem tutka na ten tematy tylko niestety scr wcięło

12
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-09, 15:02 »
ok może wprowadziłem w błąd za to przepraszam mam jedno pytanie mianowicie chodzi 9 opiekuna a dokłanie o czarne  kryształy zanlazłem 3

-pod wodospadem z lodowej rzeki
-w rzece w podwodnej jaskini
-w jaskini na półce skalnej niedaleko zamku

szukałem na rosyjskiej stronie znalazłem ale nie odszyfrowałem położenia pozostałych krzyształów
gdzieś na bagnie ma być może ktoś dokładnie opisać

dzięki Niebieskooki a ostatni

13
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-06, 20:11 »
o ile sie orientuje opiekunów musisz zalatwić maksymalnie w 5 rozdziale puzniej jest to nie możliwe

14
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-04, 20:30 »
może kanały poza tym wszystkie domy obejdź to jest problematyczne zadanie tak przynajmniej słyszałem dobrze mieć czary obszarowe i walić nimi

15
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-04, 18:57 »
napisanie ci dokladnie co trzeba zrobic było by pracochłonne najleciej odesłac cię do postu ze strony 60 61 znajdziesz link do forum rosyjskiego tam masz opisane wiekszość zadan i gildi poszukaj trochę a znajdziesz pozatym wszystkie trudniejsze misie zostały juz opisane w tym wątku wystarczy poczytać zachęcam do lektóry
ps jeśli strona sie ie zgadza to w tych okolicach szukaj

16
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-04, 15:11 »
poprawka ja mając lang nauczony nie mogłem jej przeczytać zato xardas dał mi tylko 500g za nią

17
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-04, 10:18 »
tak wszystko sie zgadza ale to misia pradopodobnie dla nekromanty

18
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-03, 10:26 »
a próbowałeś czaru światło to powinno zadziałać opisz bliżej tą lokalizacie bo jestem w 4 akcie a nic takiego nie znalazłem
ps klucze znalezione wielkie dzięki

19
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-02, 11:09 »
ponawiam pytanie jak dostać sie do gomeza bo mam tylko klucz do pierwszych drzwi jestem w pokoju na pietrze u garonda ale nie mam klucza do następnych wie może ktoś gdzie go znajde gadałem z kucharzem ale nic ciekawego sie nie dowidziałem

20
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-04-01, 13:43 »
Mam pytanie gdzie są klucze zeby dostac sie do gomeza bo nie moge sobie poradzic

chodzi o portal do wyspy paladynow znajuduje sie koło zbieraczy ziela tych odok jeziora niedaleko czarego trola w jaskini żeby dostać sie do środka trzeba zdobyć klucz do kamiennej bramy

Strony: [1] 2
Do góry