1 Dzięki wszystkim za odpowiedzi a w szczególności chicken ( zaraz odpowiedz po poście )
2 Mam kolejne
tworze questa że moja postać dostaje misje od 1 osoby ta wysyła do 2 po wskazówki (standard) następnie ta mówi że mam zabić szczury z nabrzeża więc tak krótko wyjaśnię (coś próbowałem zrobić)
/*********************************************************************
// Info Szczury
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_336_Rick_Szczury (C_INFO)
{
npc = MIL_336_Rick;
nr = 2;
condition = DIA_MIL_336_Rick_Szczury_Condition;
information = DIA_MIL_336_Rick_Szczury_Info;
permanent = FALSE;
description = "Wulfgar powiedział że mam przejąć wasze zadanie";
};
FUNC INT DIA_MIL_336_Rick_Szczury_Condition()
{
if(Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_312_Wulfgar_Proba2))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_MIL_336_Rick_Szczury_Info()
{
AI_Output (other,self, "DIA_MIL_336_Rick_Szczury_15_00"); //Wulfgar powiedział że mam przejąć wasze zadanie
AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_336_Rick_Szczury_10_01"); //Wreście pewnie chodziło mu o te szczury też mi coś wylazły z jakiegoś statku
AI_Output (other,self, "DIA_MIL_336_Rick_Szczury_15_02"); //Jakie szczury?
AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_336_Rick_Szczury_10_03"); //Słuchaj za statkiem Magów na samym końcu nabrzeża zalęglo się kilka szczurów zamij się nimi
AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_336_Rick_Szczury_10_04"); //Słuchaj po skończonej robocie wróć do mnie będę miał coś dla ciebie za fatygę
AI_StopProcessInfos (self);// U Pepe bylo coś takiego co to znaczy do czego służy
Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_01");// Moja intencja to przywołanie szczura po tym dzialogu udało się chyba?
Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_02");/ tylko jeśli to mam być ptwór do misji to raczej musze go stworzyć osobno i przypisać mu misje jaśli tak to gdzie i jak
Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_03");/ oczywiście waypont inny
Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_04");
MIS_Pepe_KillWolves = LOG_RUNNING;//Cóż to jest gdzie to jest jak tego użyć i gdzie wpisać
Log_SetTopicStatus(TOPIC_Rick, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(TOPIC_Rick,"Muszę zabić kilka szczurów");
};
Najlepiej łopatologicznie jeśli można to rozpisać tak jak wyżej taki poziom jest w 100% dla mnie zrozumiały jak coś dopytam (jeśli :
)