Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - kir

Strony: [1]
1
Syntax : d x ż(mały nie wiem jak się pisze ż (line1) ale tam nic nie ma !

Oto skrypt
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Witaj jesteś kapitanem strazy";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_15_00"); //Witaj jesteś kapitanem strazy?
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_04_01"); //W rzeczy samej jestem Kapitanem strazy w mieście Khorinis .
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_15_02"); //Zajmuje się rozdzielanie zadań dla strazy miejskiej. Jak równiez to u mnie mozesz wstąpić w nasze szeregi.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Hello_04_03"); //Oczywiescie jeśli myślisz o dołączeniu do naszej organizcji będziesz musiał na to zapracować.

};

//*********************************************************************
//   Info Straz
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Czym zajmuje się straz w Khorinis?";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_15_00"); //Czym zajmuje się straz w Khorinis?
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_01"); //Mamy masę zajęć od ochrony mieszkańców miasta przez eskortowanie kupców.
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_02"); //Zajmuje się równiez pilnowaniem nabrzeza ostatio przybyło tu sporo statków.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_03"); //Między innymi Magowie Ognia z kontynentu jak równiez Łowny niewolników, Tajna straz króla oraz wiele innych organizacji.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_04"); //Poza tym mamy równiez kilka przestępczych organizacji w Khorinis ale o tym dowiesz się jeśli do nas dołączysz.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_05"); //Inne zadnia jakie wykonują straznicy to oczyszczanie farm z nękających farmerów potworów, zbieraniem podatków czy rozganianiem agresywnych pijaków 
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Straz_04_06"); //Jak widzisz straz ma masę roboty czasami bywają i specjalne zadania.

};

//*********************************************************************
//   Info Górne Miasto
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto   (C_INFO)
{
   npc         = MIL_6006_Wulfgar;
   nr          = 3;
   condition   = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Condition;
   information = DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Jak dostanę się do górnego miasta?";
};

FUNC INT DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_Info()
{
   AI_Output (other,self, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_15_00"); //Jak dostanę się do górnego miasta??
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_01"); //Nie wiem jaki masz interes w górnm mieście ale cóz...
   AI_Output (self,other, "DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_02"); //Jeśli został byś straznikiem i dorobił sie awansu w nasze organizacji to doroga do górnego miasta stala by dla ciebie otworem.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_03"); //Ale zeby zostać straznikem trzeba sie najpierw przysłuzyć miastu a o awanie nawet nie wspomnę.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_04"); //Narazie skup się na pomaganiu mieszkańcom miasta moze coś przy tym zarobisz. 
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_05"); //Chłopcze potrafisz sie posługować mieczem czy kuszą jeśli nie to zapomnij o dołączeniu do strazy.
   AI_Output (self ,other,"DIA_MIL_6006_Wulfgar_Miasto_04_05"); //Ale jeśli chcesz sie podszkolić w fechtunku czy kusznictwie poszukaj nauczycieli w mieście.

};

nie rozumiem  :/

2
Forum / Problem z zalożeniem konta
« dnia: 2014-11-09, 16:57 »
Kolego chce założyć konto o co kaman z "przepisz to polecenie bez spacji" ?

Usuńcie nie ten dział sorka

3
Skrypty / Warunek walki bronią
« dnia: 2014-11-08, 10:05 »
Witak mam pewien problem mianowicie chce zrobić misje, w której warunkiem jest że nasz postać włada mieczem 1H lub 2H przynajmniej na poziomie 30 pkt czytałem w skrypcie Corda Więc tak wystarczy że w condition użyje:

FUNC INT DIA_MIL_319_Pablo_Fechmistrz_Condition()
{
   if(Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_319_Pablo_Sprawdzian))
&& ((Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) > 0)&&(Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) > 0))
{
   return TRUE;
};

Chodzi mi że jeden z warunków musi być spełniony albo 1H lub 2H i tu zachodzi pytanie czy pomiędzy warunkami 1H i 2H mam wstawić || i czy to  zadziała jeśli są jakieś błędy to proszę o poprawę. W tym przy przypadku mam rozumieć że jeśli

if(Npc_Knowsinfo (other, DIA_MIL_319_Pablo_Sprawdzian)) // znamy dialog NPC
&& ((Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) > 0)||(Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) > 0))// oraz władamy 1H lub 2H przynajmniej w 30 pkt to będziemy mogli pogadać na dany temat

Następnie (other, NPC_TALENT_1H) > 0)//czy to 0 domyślnie odpowiada 30 pkt w broni czy mam wpisać np. >=30) żeby zadziałało

Props dla tego kto wyjaśni mój nie logiczny wywód mam nadzieje że zrozumiecie o co mi chodzi jak nie zadawajcie pytania spróbuje wyjaśnić  :lol2:

4
Spacer / Dodanie skrzyni do G2 NK
« dnia: 2014-11-04, 18:08 »
Witam dawno tu nie zaglądałem, wiem że gdzieś kiedyś czytałem o tym jak dodać i uruchomić skrzynie ale jakoś nie mogę tego posta znaleźć  :facepalm: mam taką prośbę, może mi ktoś to łopatologicznie wyłożyć jestem początkujący jeśli chodzi  o pisanie skryptów czy edytowanie świata (jeśli post jest w złym dziale to proszę o przeniesienie do odpowiedniego.).

Znalazłem tutka na ten tematy tylko niestety scr wcięło

Strony: [1]
Do góry