Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Rynezian

Strony: [1]
1
Offtopic / Pulpity
« dnia: 2009-02-08, 01:45 »

Oto mój jakże skromny pulpit. PS słyszał ktoś kiedyś może o Metalocalypse  :P  ?

2
Pytania i problemy / G2NK- Polskie(?) skrypty
« dnia: 2009-02-08, 01:35 »
No cóż- niby podziałało. Połowa dialogów jest po polsku, połowa po niemiecku.

3
Pytania i problemy / G2NK- Polskie(?) skrypty
« dnia: 2009-02-07, 01:45 »
Witam :D
Mam bardzo dziwny problem. Otóż ściągnąłem polskie skrypty do gry. Ogólnie jest dobrze. bo prawie wszystko jest po polsku. No właśnie-prawie. Po polsku są wszystkie podpisy, dziennik, atrybuty etc. ale dialogi są po niemiecku. Co ciekawe- opcje dialogowe też są po polsku, ale same dialogi po niemiecku.
Mam ktoś pomysł jak rozwiązać ten dziwny problem?

4
Pytania i problemy / plugin 3d max
« dnia: 2009-02-03, 14:10 »
Chciałem się spytać, czy istnieje jakaś strona z której można ściągnąć plugin 3ds max9 w ludzkim języku? Bo te rosyjskie literki w ogóle nie nadają się do czytania i nie wiem co i jak.

5
Spacer / Problem z dodaniem domku
« dnia: 2008-09-21, 14:08 »
Mam pytanie- mianowicie jak dodać domek do spacera? Mam domek z WoGa, zapisałem go jako vob w pliku z vobami i wyskakuje mi taki błąd: http://img176.imageshack.us/my.php?image=beztytuuyr8.png
Proszę o pomoc.

6
Pytania i problemy / Problem ze startupem
« dnia: 2008-08-15, 12:49 »
Dzisiaj włączyłem zwykłego Gothica. NPC jak nie było, tak nie ma :(

7
Pytania i problemy / Problem ze startupem
« dnia: 2008-08-15, 00:55 »
Robiłem paczkę kilka razy, nic.

8
Pytania i problemy / Problem ze startupem
« dnia: 2008-08-14, 23:42 »
Tak, tak jak napisał Bula, gdyby nie miał takiego rozszerzenia nie dałoby się go przywołać.

9
Pytania i problemy / Problem ze startupem
« dnia: 2008-08-14, 13:48 »
No pewnie :D  
(Ale sobie postów nabijemy :D )

10
Pytania i problemy / Problem ze startupem
« dnia: 2008-08-14, 13:43 »
Mam tak.

11
Pytania i problemy / Problem ze startupem
« dnia: 2008-08-14, 13:06 »
Proszę:

[codebox]instance Pal_7979_Farvan (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Farvan";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 7979;
   voice       = 8;
   flags       = 0;                                                   
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 5);                                                   
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_1H_Pal_Sword);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_NormalBart10, BodyTex_N, ITAR_PAL_M);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_SetModelScale (self, 1.0, 1.3, 1.0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 35);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_7979;
};

FUNC VOID Rtn_Start_7979 ()
{
   TA_Practice_Sword   (05,00,14,00,"PROBA1");            
   TA_Stand_ArmsCrossed   (14,00,05,00,"PROBA1");
};[/codebox]

12
Pytania i problemy / Problem ze startupem
« dnia: 2008-08-14, 12:45 »
Wiem, ale to nie jest imię npc, tylko z tego co wiem instance potwora. W każdym razem z npc też próbowałem, i też go nie było. (Wpisałem cały instance)

13
Pytania i problemy / Problem ze startupem
« dnia: 2008-08-14, 01:32 »
Witam ponownie, mam pewien problem ze startupem. Nie ma błędów, ale co trzeba zrobić żeby npc były w grze? Oczywiście zrobiłem paczkę.

// *********
// NEWWORLD1
// *********


FUNC VOID STARTUP_NEWWORLD1 ()
{
Wld_InsertNpc (Waran, "PROBA1");
};

FUNC VOID INIT_SUB_NEWWORLD1 ()
{
};

FUNC VOID INIT_NEWWORLD1 ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

INIT_SUB_NEWWORLD1 ();
};



 I teraz perełka. Kiedy przywołam npc kodem, to posłusznie idzie w swój waypoint i robi rutynę. Po prostu nie ma go w grze, ale wie gdzie  ma waypoint.

14
Skrypty / Tworzenie paczek, kompilowanie skryptów
« dnia: 2008-08-02, 23:57 »
1. Instance NPC to Sully  ;p  Nie dawałem mu żadnych numerów gildii i innych takich, bo to tylko ćwiczenia, i chcę po prostu móc go szybko i bez problemowo wywołać :)  
2. Dziękuję bardzo, i przepraszam za moją głupotę. Przeszukiwałem całe forum, a jednak...
W każdym razie dzięki :)

15
Skrypty / Tworzenie paczek, kompilowanie skryptów
« dnia: 2008-08-02, 23:31 »
Witam! Chciałbym na początku nadmienić, iż jestem totalnym n00bem, więc proszę o całkowitą NIE wyrozumiałość. Nie miejcie litości i wytknijcie co robię źle.

No więc tak: Dzisiaj zrobiłem NPC, da się go wywołać przez konsolę. Wsadzam go do Startup.d pod kodem:

Wld_InsertNpc    (Sully,       "START");

Wstawiłem to na końcu. No i tu pierwsze pytanie: Dlaczego NPC nie ma w danym waypointcie? (Start)?. Zrobiłem do niego dialog, nie ma błędów. Kompiluje skrypty, niby wszystko git, ale ciągle nie ma dialogu, ani npc w danym waypointcie. Kompiluje drugi raz, znowu nic. A więc nasuwa się drugie pytanie: Co mam zrobić, żeby działało? Tworzyć paczkę? No i tu natomiast automatycznie pojawia się pytanie numer 3. Jak tworzy się paczkę z modem? Oczywiście, ze skryptami, bo paczkę z teksturami już tworzyłem, udało się bez problemu, aczkolwiek z teksturami już nie. Jeśli to w miarę możliwe, proszę o tutorial krok po kroku.
Dziękuję za przeczytanie moich wypocin, i w miarę możliwości proszę o pomoc. Zarazem przepraszam za zadręczanie światłej społeczności moderskiej, pytaniami "N00 bus pospolitus"  ;p

16
Archiwum / Pytania i odpowiedzi
« dnia: 2008-08-01, 23:02 »
Witajcie, to mój pierwszy post tutaj ;)  Mam dwa pytania:
1. Czy w modzie będą nowe potwory? (Całkowicie nowe w tym 3d)
2. Czy mod będzie miał instalkę? Może głupie pytanie, ale bardzo denerwuje mnie w modach wypakowywanie   :D  
Życzę powodzenia teamowi, ten mod będzie wielki. Nie... Największy.

Strony: [1]
Do góry