Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE] 2151941 3617

O temacie

Autor majaczek

Zaczęty 19.02.2010 roku

Wyświetleń 2151941

Odpowiedzi 3617

Maciol

Maciol

Użytkownicy
posty35
Propsy21
  • Użytkownicy
Witajcie wszyscy, wybaczcie, że tak bez przydługiego wstępu, ale mam problem w modyfikacji Returning i liczę, że pomożecie mi go rozwiązać. Od Gerbrandta dostałem zadanie dostarczenia przesyłki i pieniędzy do niejakiego Asmela(?) który o północy ma przebywać w karczmie. Na rosyjskim forum wyczytałem, że pojawia się, gdy zapytamy o spotkanie Orlana. Jednak Orlan nie ma żadnej linii dialogowej, czekam do pierwszej, drugiej w nocy, ale gościa ani widu ani słychu. Orlan również nie ma kwestii dialogowej, nie jestem pewien czy idę w pierwszą noc, nie wykluczam, że zdrzemnąłem się do ranka i wtedy z 16:00 dnia gdy zadanie przyjąłem zrobiła się 8:00 dnia następnego. Co prawda na rosyjskim forum nie było mowy czy trzeba iść w pierwszą czy w drugą noc. Jednak gościa nadal nie ma, cofnąłem się trochę saevami i też nic. Save sprzed przyjęcia nie mam. Czyżbym musiał poniechać z dołączeniem do gildii zabójców? Z góry dziękuje za szybką i najlepiej satysfakcjonującą odpowiedź.

Oczywiście szukałem zagadnienia, ktoś miał problem, ale oczywiście nikt mu nie pomógł... może teraz będzie inaczej?

EDIT: Teraz na kodach szybko odtrąbiłem to zadanie i Stranger się pojawił. Okazało się, że to ma znaczenie, mam jeden save jeszcze sprzed udania się w okolice tawerny czy sekty, eh... dwie godziny grania w plecy i dwa lvl'e w plecy.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
musze przyznac ze mod jest strasznie trudny xD nie daje sobie rady xD Wlasnie przed chwilka w kuchni tekli skorzystalem z kuchenki.. wszyscy sie zucili.. przezylbym zabranie mojego zlota.. ale to Ze chwile potem gdy udałem się do Lee, który najwyrazniej troche sie zezlosci.. i mnie z(a)bil.. :] to juz nie było miłe..

Ps. Takie pytanie. Dołączyłem do najemnikow ale nie dostałem od Lee Zbroi.. mowi ze mam czegos za malo.. czy chodzi tu o siłe? czy o PZ ? Czy moze to Stamine ta na zielono ?
 

Urudin

Urudin

Użytkownicy
posty15
Propsy1
  • Użytkownicy
Po cholerę dołączać do 'starej' gildii w modzie wprowadzającym nowe? XD
Imho najemnikiem będziesz miał ciężko, ogólnie postacie walczące wręcz mają w modzie przeje****.
Od którego rozdziału pojawia się ósmy opiekun?
I czy ktoś ma jakieś pomysły jak zrobić zadania związane z 9 opiekunem bez ulu-mulu(przestało mi działać :/).
 

Maciol

Maciol

Użytkownicy
posty35
Propsy21
  • Użytkownicy
Od siebie dodam, że ja też gram wojem, ale dołączę do sekty, z tego co słyszałem Straż Świątynna ma swoją własną magię, coś jak magia paladynów.

Miałem grać magiem, ale nie wyrobił bym na początku, za słabą postać bym miał. Planuje za drugim podejściem zagrać nekromantą bądź magiem wody, guru odpadnie bo jak raz przejdę po stronie sekty to potem mi się nie opłaca...

Mag wody czy nekro lepszy? Mam wziąć nekro bo ma nowy skill(demonologia) i czary pewnikiem całkiem przyzwoite. Ale czary wody też mogą robić niezłą rzeźnie. Niby w NK narzekałem, że była tylko droga maga ognia, ale nie było dylematu który z żywiołów wybrać...

BTW. Do czego służy retoryka? Fernando kazał mi zdobyć książkę o tym od Gallahada i faktycznie, mam ją, ale przed oddaniem przeczytałem ją i dostałem skill Retoryka na "Wyuczony". Do czego to służy?

EDIT: @Down dobrze wiedzieć. ;)
EDIT: Jak Ulu-mulu może "przestać" działać?

Co do opiekunów to wydawało mi się, że w ich przypadku nie ma ograniczeń rozdziałowych.

Ale wydaję mi się, że daleko zaszedłeś więc zapytam, do którego obozu dołączyłeś? I jak sobie poradziłeś z pewnymi trzema zadankami bo mam problemy z nimi.

Chodzi o "Eksperyment". Świnką doświadczalną w tym przypadku zawsze był Valentino, ale w tym przypadku... gdy go walnę to rzuca się na mnie całe Khorinis. Czytałem o tym na rosyjskim forum i pisało, że trzeba by go ok. 4:00 w górnym mieście przez domem pobić, tylko, że on ma współlokatora, wątpię by wypaliło... Inna sprawa to Lehmar, aby zdobyć spis dłużników można go pobić, bo okraść. Jako bezmózgi(lol) wojownik nie znam się na kradzieży. Gdy go walnę rzuca się na mnie całe Khorinis, jak coś ukradnę mu też. Jedynie raz udało mi się wcisnąć przycisk na kominku i wtedy Lehmar rzucił się na mnie plus coś tam Peck krzyczał(ten strażnik z burdelu, nie wiem jakim cudem, ale w podstawce NK był jedynym który reagował u mnie na atak Lehmara choć był dość daleko od jego domu) W każdym razie idę do portu, wskakuje na łódkę, on też, potem gdy on jest w wodzie nawalam go aż będzie miał bardzo mało hp, potem mu pozwalam iść na ląd i go bije a później kradnę księgę. Mam nadzieję, że uda mi się powtórzyć ten manewr. A wy jak załatwiliście Lehmara? Ogólnie jak sobie radzicie z drażliwością npc? Bo ja kiepsko, choć jak się pogłówkuje to idzie z tym sobie poradzić, np. Orlan atakuje nas gdy grzebiemy w kufrze Rukhara więc wystarczy puścić sen, Rukhar siedzi przez karczmą, więc nikt nas nie atakuje.

Aha. Używał ktoś usług Gravo? W ogóle ile one kosztują i kiedy winno się ich użyć? Np. zabijemy kogoś i nie możemy iść do górnego miasta, kara wynosi 2000 sztuk złota(nie śmiejcie się, u mnie za otworzenie od wewnątrz drzwi od domu Gallahada kosztowało mnie 500 sztuk złota i -1 punkt karmy u Innosa, oczywiście wczytałem)i jak? Rozmawiamy z Gravo i co z tego powinno wyniknąć? Płacimy mu np. połowę kary czy jak?

No i Snipes. Kumpel Węża. Kazał mi iść na farmę Lobarta i pogadać z nim, ale Snipes pogonił mnie do wszystkich diabłów(fu ck off) Może wybrałem złą linię dialogową? Wspomniałem o dolinie górniczej, ponieważ innych opcji nie rozumiałem i ta mi akurat pasowała. Czy to ten Snipes czy inny? Czy prawidłowe potoczenie się tego dialogu ma wpływ na przyszłość?
 

Urudin

Urudin

Użytkownicy
posty15
Propsy1
  • Użytkownicy
Czar z drogi wojownika dostępny w 4 rozdziale dla strażnika świątynnego jest przebijany dopiero przez Urziela :S
 

Taliasan

Taliasan

Użytkownicy
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ulu- mulu przestaje działać, wtedy gdy jest założone i zaatakujemy wtedy orka. Wtedy ono znika nawet przywołanie kodem już nic nie pomaga.
Cytuj
No i Snipes. Kumpel Węża. Kazał mi iść na farmę Lobarta i pogadać z nim, ale Snipes pogonił mnie do wszystkich diabłów(fu ck off) Może wybrałem złą linię dialogową? Wspomniałem o dolinie górniczej, ponieważ innych opcji nie rozumiałem i ta mi akurat pasowała. Czy to ten Snipes czy inny? Czy prawidłowe potoczenie się tego dialogu ma wpływ na przyszłość?
Gdybyś wybrał dobrą linię dialogową, powiedziałby ci, że Aleph zginął w górniczej dolinie, jaskinia niedaleko starej  chaty Cavalorna, nie ta z paladynem , tylko koło myśliwych.
Retoryka przydaje się przy kradzieży kieszonkowej jeśli nas złapią, wtedy możemy przekonać że to nie my.
a poza tym intelekt zwiększa ataki od magii
 

Urudin

Urudin

Użytkownicy
posty15
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
Ulu- mulu przestaje działać, wtedy gdy jest założone i zaatakujemy wtedy orka. Wtedy ono znika nawet przywołanie kodem już nic nie pomaga.
Ulu-Mulu mi zniknęło w trakcie robienia questa dla opiekuna z cmentarzyskiem. Przywołałem ducha i po walce już go nie miałem. Czy nie ma innego sposobu, by sobie poradzić bez ulu-mulu z questem z 9 opiekunem? Może jakoś zmienić gildię eab na orki? Czy ogólnie będę w stanie zrobić tego questa?
Ja tam z drażliwością npctów radzę sobie zwojami snu/strachu i załatwianiem wszelkich szemranych spraw nocą^^
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
czyli mówicie ze nie opłaca sie dołączac do najemników ? :)  Dobrze wiedziec :)  dobrze ze mam jakiegos sejwa starego :)  To udam sie do sekciarzy :)  

Ps. Macie jakies porady? :)  Czy może mam odkrywac i radzic sobie sam ?

Edit: Jeszcze jedno mnie zastanawia. Z poczatku gry po zabiciu kazdej besti wyskakiwal mi na srodku napis, jaka bestie pokonalem i ile ogolnie juz besti ubile, dopiero zauwazylemw  sumie ze teraz mi nie wyskakuje? Czym to moze byc spowodowane? (PS. Wyskoczylo mi w miedzy czasie one handed weapon +1 [Cos takiegp])
 

Urudin

Urudin

Użytkownicy
posty15
Propsy1
  • Użytkownicy
Podbij HP specjalnym winem(dodaje 50max hp), wybij wszystko w jarkendarze i w newworldzie w 2 rozdziale, bo jak w 3 dojdą poszukiwacze będzie masakra.
Najemnicy niekoniecznie będą nieopłacalni, bo jest też duża ilość bardzo dobrych broni dystansowych ;)
Zależy jak chcesz grać, ale moim zdaniem ciekawiej jest grać w gildii, która jest nowa.
 

Maciol

Maciol

Użytkownicy
posty35
Propsy21
  • Użytkownicy
Gdybyś wybrał dobrą linię dialogową, powiedziałby ci, że Aleph zginął w górniczej dolinie, jaskinia niedaleko starej  chaty Cavalorna, nie ta z paladynem , tylko koło myśliwych.
Retoryka przydaje się przy kradzieży kieszonkowej jeśli nas złapią, wtedy możemy przekonać że to nie my.
a poza tym intelekt zwiększa ataki od magii

Rozumiem, będę w stanie ukończyć te zadanie? Znaleźć Alepha i to się po prostu dalej potoczy...?

BTW. Kiedy zaczeliście zadania od opiekunów? Ponieważ się cofnąłem mam 6 lvl i no guild, wydaję mi się, że do pierwszego opiekuna pójdę przy odbieraniu ziela od grupy z nad jeziora. To jest za wcześnie, czy za późno?

EDIT: Miałem się zapytać, nawet jak będę sekciarzem to warto inwestować w kradzież? Jak zawsze chciałem wziąć tylko otwieranie zamków, ale... słyszałem, że do jednego zadania do sekty trzeba się włamać to klasztoru, pokraść klucze itp. zupełnie nie rozumiem, będę musiał wydać trochę punktów w zręczność i te 10 w kradzież?
 

Taliasan

Taliasan

Użytkownicy
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Rozumiem, będę w stanie ukończyć te zadanie? Znaleźć Alepha i to się po prostu dalej potoczy...?
Tak, w jaskini znajdziesz szkielet alepha i kość z którą pójdziesz do Xardasa.
Cytuj
BTW. Kiedy zaczeliście zadania od opiekunów? Ponieważ się cofnąłem mam 6 lvl i no guild, wydaję mi się, że do pierwszego opiekuna pójdę przy odbieraniu ziela od grupy z nad jeziora. To jest za wcześnie, czy za późno?
Nie ma to znaczenia, możesz je zrobić kiedy chcesz byle przed pójściem na Irdorath, ale kolejni opiekunowie mogą się pojawiać dopiero od następnych rozdziałów.
Cytuj
EDIT: Miałem się zapytać, nawet jak będę sekciarzem to warto inwestować w kradzież? Jak zawsze chciałem wziąć tylko otwieranie zamków, ale... słyszałem, że do jednego zadania do sekty trzeba się włamać to klasztoru, pokraść klucze itp. zupełnie nie rozumiem, będę musiał wydać trochę punktów w zręczność i te 10 w kradzież?
Trzeba ukraść klucz od Goraxa do skarbca  za pomocą kradzieży kieszonkowej, oraz mieć otwieranie zamków.
 

webcioo

webcioo

DreamVader
posty191
Propsy17
Profesjabrak
  • DreamVader

webcioo
DreamVader

Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
#1191 2011-02-27, 11:59(Ostatnia zmiana: 2011-02-27, 12:04)
osobiście ukończenie całego moda zajęło mi 120 h:P

Grałem nekromantą i stwierdzam że magiem grało się o niebo lepiej niż wojownikiem, chociaż jeżeli przypakujemy troszkę w mane i wyuczymy się u Galahada zniszczenia nieumarłego to da rade grac zapewne;P

teraz odnośnie pytań:
Spis zabitych potworów macie w dzienniku misji w informacjach, gdy ubijemy np. 50 bestii bronią jednoręczną to wzrosnie nam odpowiednio siła+1 lub walka tą bronią+1 gdy mamy już spory lvl(40 może większy nie pamiętam) siła będzie wzrastać+3
ale umiejętności walki bronią nadal +1

Dam wam jeszcze jedną radę:
Gdy gracie magiem wyuczcie się jak najszybciej 30 proc. walki bronią dwuręczną wtedy nie będziecie marnować mikstur manny, które trzeba wykorzystywać bardzo oszczędnie, gdyż do 6 rozdziału szybko się je zużywają (truposzy pełno a jakoś je załatwić trzeba) w mana natomiast pakujcie do puki koszt nauki nie będzie wynosił 3 pd później się nie opłaca ponieważ jest dużo tabliczek mikstur zwiększających czy tam książek z których możemy się tego nauczyć, a koszty nauki run zwiększają się ostro bodajże +10 pn za runę na krąg.

Gdy gramy wojownikiem tak samo do naszej broni jedno czy dwu ręcznej radzę nauczyć się strzelać najlepiej z kuszy  
(obrażenia od zręczności + od siły) dodatkowo proponuję się wyuczyć wytrzymałości i żywotności do momentu kiedy koszt nauki będzie wynosił 2 pd, u Constantina można kupić recepturę winka Oblivion, które powoduje wzrost +50 hp na stałe jeśli się nie mylę, a hp dla woja do przeżycia jest kluczowe w returning.

A teraz ogólne porady dla każdej gildii w grze :)  :
- najlepiej zostać czeladnikiem u bospera da nam łuk idealny na początkowe bestie takie jak wilki gobliny itp., a także skórzany pancerz niezbędny do dołączenia do obozu myśliwych co jest kluczową sprawą w pozyskiwaniu kasy za trofea myśliwskie.
- jak najszybciej uczymy się wszystkich umiejętności myśliwskich i otwierania zamków jest to główne źródło dochodów skóry i inne trofea z bestii sprzedajemy myśliwemu Alfredowi w ich obozie daje o wiele lepsze ceny od bospera.
- nie wiem czy intelekt jest tak samo ważny dla woja jak dla maga bo szybko zrezygnowałem z gry nim(wola magię:) ) ale żeby zdobyć go jak najwięcej czytamy wszystkie książki i uczymy się umiejętności wspomnianych wcześniej łowieckich i alchemicznych, a także innych typu skradanie, czy kowalstwo(gdy wymaga max + 3pn na wykucie broni potem szkoda pn)
- kradzież kieszonkowa jest wymagana do kilku misji w grze np. jest niezbędna żeby dostać się do Gomeza w zamku, niezbędne moim zdaniem jest też poznanie retoryki, która pomoże nam przy wpadkach(książka leży na półce w chacie Galachada)
- mikstury specjalne: w grze mamy możliwość wyuczyć się także mikstur specjalnych np. eliksir siły z serc orków, a także dobrze nam znana np. zwyczajny eliksir siły, mikstur tego pierwszego typu uczymy się kupując receptury dostępne u kupców, natomiast te 2 wymagają od nas już PN więc warto uczyć się tylko tych odpowiednich dla naszej profesji
- magia dla każdego: Galachad gdy mu pomożemy może nauczyć nas tzw. magii neutralnej w której skład wchodzą np.  znszczenie nieumarłego czy zmniejszenie potwora) jest to niezwykle przydatne ponieważ w grze mamy do czynienia z ogromną ilością przeciwników i niekiedy wykorzystanie zaklęcia jest jedyną opcją aby nie zginąć w krytycznym momencie.
- zwoje: zwoje magiczne nareszcie są przydatne!!! bez nich niekiedy nie mamy szans przeżyć w walce ze sporą ilością przeciwników radzę zaopatrzyć się w kilka sztuk każdego typu a przede wszystkim wykupywać wszystkie zwoje zniszczenia truposzy są tanie a niezmiernie przydatne.
- Specjalna broń: Dla woja nie ma nic lepszego od specjalnej broni zadającej spore obrażenia a wymagającej mniej siły do noszenia od zwyczajnych. Specjalna broń jest poukrywana w niektórych miejscach świata jest jej nawet całkiem sporo
(napisze jeszcze, że warto udać się do krypty za farmą Onara wyposażyć się w 4-5 zwojów zniszczenia nieumarłego skręcić do pomieszczenia na prawo otworzyć skrzynkę zabrać itemy w tym miecz, który w pierwszych 2 rozdziałach może być nam niezmiernie pomocny:) i wiać jak najszybciej do gospodarstwa)
-Ulu-mulu: jest niezbędne w kluczowych momentach gdy mamy przemierzać świat, a w jego obrębie jest pełno orków dlatego: nie atakujemy orków mając założone ulu-mulu ponieważ zniknie, tak samo nie rzucamy zaklęć typu fala śmierci czy lodowa fala( jest jeszcze kilka innych) powodują one, że tak samo ulu-mulu znika jeśli mamy je założone na plecach, niezależnie od tego czy atakujemy okra czy ścierwojada.
 
Liczę że te rady pomogą wam w ukończeniu gry i zachęcam do ponownego spróbowania swoich sił inną klasą postaci gdy ukończymy tłumaczenie tej jakże ciekawej modyfikacji:)

Pozdrawiam i życzę miłej gry.
 

Urudin

Urudin

Użytkownicy
posty15
Propsy1
  • Użytkownicy
20h? ja przy 40H wyczyściłem wszystko do 4 rozdzialu bez górniczej doliny.
Właśnie, da się jakoś dołączyć do zabójców, pomimo spaprania dialogu z Gerbrantem?
PS
Gdzie znajduje się orkowa wioska kamienia?
 

Maciol

Maciol

Użytkownicy
posty35
Propsy21
  • Użytkownicy
Z tego co wiem się da, wystarczy pogadać z Ramirezem, z tego co zrozumiałem z rosyjskiego forum...
 

Taliasan

Taliasan

Użytkownicy
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zapodaję mapkę http://returning.wor...jpg?w=710&h=600
Niedaleko od świątyni śniącego jest droga do klanu skały.
 

Urudin

Urudin

Użytkownicy
posty15
Propsy1
  • Użytkownicy
Gdzie jest "zakres wody"(potrzebny do zadania z 10 opiekunem i do tego ze smokiem).
Właśnie, komu powinienem oddać te 4 artefakty, by lepiej skorzystać? Opiekunowi, czy smokowi?
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Opiekunów i tak musisz rozpiździć ,ale w końcu to oni (w każdym razie ja tak miałem) pierwsi dają ci tego questa. Smokowi jak oddasz otrzymasz "Krzyż żywiołów" (w grze pod nazwą krzyż elementów - runa jednorazowego użytku) potrzebna (choć nie koniecznie) do zniszczenia tego demona wraz z zaklęciem Mora Urlatu. Wiem tylko tyle ,że - mora urlatu osłabia demona natomiast krzyż go niszczy całkiem. Na twoim miejscu spróbowałbym rozjumać demona tylko przy pomocy mora urlatu, a krzyż żywiołów (jako , że jest to potężne zaklęcie które niszczy praktycznie KAŻDEGO wroga na strzała) zostawiłbym sobie ją na albo smoka ożywieńca, albo na kogoś z Mistrzów Kręgu Opiekunów (na mistrza wody, na mistrza ognia , na mistrza śmierci lub na mistrza kamienia - chodzi mi tu o facetów którzy stoją przy księgach na podwyższeniu tuż za mistrzem horadrimów.

Edit : A artefaktów nie powinno być pięć ? Element Ognia, Element Wody, Element Kamienia, Element Mroku i Element Światła , o ile się nie mylę. Dokładnie już nie pamiętam (miałem poradnik zrobiony przez siebie samego, ale wraz z usuwaniem gothiczka także go usunąłem) , ale element mroku lub światła znajdziesz na bagnach, element ognia lub wody albo w zawalonej kopalni , albo w kopalni na płaskowyżu.

Edit2: Wpis z "poradnika ruskiego przetranslatorowanego" (od razu poprawię gramatycznie)

Są one w Górniczej Dolinie :
1. Nad opuszczoną kopalnią na płaskowyżu (dopisek - tam gdzie w g1 były gobliny czy ścierwojady ,lub tam gdzie w "Mrocznych Tajemnicach" znajdziesz Alchemika).
2. W starej kopalni - blisko kopalni paladynów w której kopie Grimes (dopisek - po przejściu na teren dookoła kopalni uważaj na kręcące się tam trolle , a w środku często zapisuj nie z powodu zagrożenia przez nieumarłych, tylko z powodu buga jakim jest częste w tej właśnie lokacji wywalanie z acces violationem, może ci się tak stać w trakcie odwiedzania tej lokacji parę, a nawet paręnaście razy).
3. W zalanej wieży xardasa (tam gdzie w g1 szukałeś pancerza z magicznej rudy).
4. W obozie na bagnie w apartamentach Y'Beriona (także często zapisuj z tego samego powodu, oraz uważaj na otwarte zagrożenia jakim są dobrze wyposażeni zombie w dużych grupach).
5. Niestety nie pamiętam, być może się pomyliłem ,a być może jednak on istnieje.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Taliasan

Taliasan

Użytkownicy
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Gdzie jest "zakres wody"(potrzebny do zadania z 10 opiekunem i do tego ze smokiem).
Właśnie, komu powinienem oddać te 4 artefakty, by lepiej skorzystać? Opiekunowi, czy smokowi?

Lepiej smokowi, wtedy będziesz miał runę jednokrotnego użytku która zadaje 10000 obrażeń, a zadania opiekuna i tak wypełnisz. Jeśli zabijesz demona normalnie bez pomocy  tej runy z pomocą mora ulartu , wtedy będziesz mógł wzmocnić szpon beliara, jeśli go oczywiście masz. A sfera wody jest w górniczej dolinie, w kopalni niedaleko przejścia do Khornis, trochę wyżej. Jakbyś nie znalazł mapka GD http://s2.ifotos.pl/img/minental-_hrrqawh.jpg
 

Urudin

Urudin

Użytkownicy
posty15
Propsy1
  • Użytkownicy
Są tylko 4 sfery.
PS
Czy mogę użyć do czegoś jeszcze zaklęcie Mola Ulartu?
I właściwie, po co mi ulepszony szpon beliara, skoro jest taki sam, jak Urziel? ;o
A, jestem w 4 rozdziale, a po użyciu runy od stonnosa zostaje teleportowany do jakiejś jaskini bez wyjścia...co się dzieje? ;/
I co daje pierścień otrzymany od Stonnosa?
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
a ja mam pytanie :P jak wejsc do domu Lariusa by dac mu Paczke Skretow od Sekciarzy ? :D  Bo straznicy to mnie klepia.. ;p
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry