Gothic - sens moddinu gry w roku 2011 107680 322

O temacie

Autor

Zaczęty 17.02.2010 roku

Wyświetleń 107680

Odpowiedzi 322

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
WWZ@ Mimo wszystko jest (mała) szansa na to aby kilka(naście) osób przecxzyta ten temat, ściągnie sobie triala i zobaczy coś innego.  Ale props się należy.
M&B można modować za darmo tylko że w własnym modzie będziecie grać do 7 poziomu.
Sam M&B nie jest dużym wydatkiem.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
nie modowałem M&B, ale skrypty wyglądają tragicznie. Z Gothikiem nie ma co porównywać.

M&B ma bardzo słabą grafikę, nie jest istotnie lepsza od G2, pomimo znacznej różnicy w datach wydania.

Ogólnie Gothic wygląda na bardziej "profesjonalną" produkcję.

Nie chcę nikogo zachęcać do Gothica (jest przestarzały), ani zniechęcać do M&B (bardzo ciekawy pomysł). Pomijając wszystko inne, to są bardzo różne gry. Pomysł na moda do Gothica nie zadziała dobrze w M&B, ani na odwrót.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Skypty w M&B nie są tragiczne, pewnie kwestia przyzwyczajenia. Budowa skryptów jest logiczna, komendy są objaśnione w pliku header_operations

Rzeczywiście na screenie grafika nie zachęca ale zobacz sobie mod Gutkafiutka to pewnie zmienisz zdanie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
jaki sens porównywać G do M&B. Przecież to pierwsze to gra przygodowa, i klimatyczne rpg, a to drugie to bardzo grywalny symulator średniowiecza. Jeśli komuś pasuje klimat, zakamarki, łażenie, muzyka to wybiera Gothica. Ja wybrałem gothica, bo ma duszę. M&B jest grą wymagającą i mam zamiar w nią kiedyś tylko zagrać ale klimat ma nie gęsty. Co do edytora, to już na prawde nie widze snesu, żeby się sprzeczać, w tym kto jest lepszy tylko dla tego, że mu się wygodniej projektuję. Ja przeżywam katorgi w spacku, ale to moja sprawa i świadomy wybór.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Skypty w M&B nie są tragiczne, pewnie kwestia przyzwyczajenia. Budowa skryptów jest logiczna, komendy są objaśnione w pliku header_operations
Spoiler
[codebox]
  [anyone|plyr,"supported_pretender_talk", [],
   "What do you think about our progress so far?", "pretender_progress",[]],

  [anyone,"pretender_progress", [
       (assign, reg11, 0),(assign, reg13, 0),(assign, reg14, 0),(assign, reg15, 0),
       (assign, reg21, 0),(assign, reg23, 0),(assign, reg24, 0),(assign, reg25, 0),
       
       (try_for_range, ":troop_no", active_npcs_begin, active_npcs_end),
        (troop_slot_eq, ":troop_no", slot_troop_occupation, slto_kingdom_hero),
         (store_troop_faction, ":troop_faction", ":troop_no"),
         (try_begin),
           (eq, ":troop_faction", "fac_player_supporters_faction"),
           (neq, ":troop_no", "trp_player"),
           (neq, ":troop_no", "$supported_pretender"),
           (val_add, reg11, 1),
         (else_try),
           (eq, ":troop_faction", "$supported_pretender_old_faction"),
           (neg|faction_slot_eq, "$supported_pretender_old_faction", slot_faction_leader, ":troop_no"),
           (val_add, reg21, 1),
         (try_end),
       (try_end),
       (try_for_range, ":center_no", centers_begin, centers_end),
         (store_faction_of_party, ":center_faction", ":center_no"),
         (try_begin),
           (eq, ":center_faction", "fac_player_supporters_faction"),
           (try_begin),
             (party_slot_eq, ":center_no", slot_party_type, spt_town),
             (val_add, reg13, 1),
           (else_try),
             (party_slot_eq, ":center_no", slot_party_type, spt_castle),
             (val_add, reg14, 1),
           (else_try),
             (party_slot_eq, ":center_no", slot_party_type, spt_village),
             (val_add, reg15, 1),
           (try_end),
         (else_try),
           (eq, ":center_faction", "$supported_pretender_old_faction"),
           (try_begin),
             (party_slot_eq, ":center_no", slot_party_type, spt_town),
             (val_add, reg23, 1),
           (else_try),
             (party_slot_eq, ":center_no", slot_party_type, spt_castle),
             (val_add, reg24, 1),
           (else_try),
             (party_slot_eq, ":center_no", slot_party_type, spt_village),
             (val_add, reg25, 1),
           (try_end),
         (try_end),
       (try_end),
       (store_add, reg19, reg13, reg14),
       (val_add, reg19, reg15),
       (store_add, reg29, reg23, reg24),
       (val_add, reg29, reg25),
       (store_add, ":our_score", reg13, reg14),
       (val_add, ":our_score", reg11),
       (store_add, ":their_score", reg23, reg24),
       (val_add, ":their_score", reg21),
       (store_add, ":total_score", ":our_score", ":their_score"),
       (val_mul, ":our_score", 100),
       (store_div, ":our_ratio", ":our_score", ":total_score"),
       (try_begin),
         (lt, ":our_ratio", 10),
         (str_store_string, s30, "@we have made very little progress so far"),
       (else_try),
         (lt, ":our_ratio", 30),
         (str_store_string, s30, "@we have suceeded in gaining some ground, but we still have a long way to go"),
       (else_try),
         (lt, ":our_ratio", 50),
         (str_store_string, s30, "@we have become a significant force, and we have an even chance of victory"),
       (else_try),
         (lt, ":our_ratio", 75),
         (str_store_string, s30, "@we are winning the war, but our enemies are still holding on."),
       (else_try),
         (str_store_string, s30, "@we are on the verge of victory. The remaining enemies pose no threat, but we still need to hunt them down."),
       (try_end),
       (faction_get_slot, ":enemy_king", "$supported_pretender_old_faction", slot_faction_leader),
       (str_store_troop_name, s9, ":enemy_king"),
      ],
   "{reg11?We have {reg11} lords on our side:We have no lord with us yet},\
 whereas {reg21?{s9} still has {reg21} lords supporting him:{s9} has no loyal lords left}.\
 {reg19?We control {reg13?{reg13} towns:} {reg14?{reg14} castles:} {reg15?and {reg15} villages:}:We don#msg135201t control any settlements},\
 while {reg29?they have {reg23?{reg23} towns:} {reg24?{reg24} castles:} {reg25?and {reg25} villages:}:they have no remaining settlements}.\
 Overall, {s30}.", "pretender_progress_2",[]],


[/codebox]
Spoiler
[codebox]
INSTANCE Info_Diego_JoinAnalyze(C_INFO)
{
   npc         = PC_Thief;
   nr         = 800;
   condition   = Info_Diego_JoinAnalyze_Condition;
   information   = Info_Diego_JoinAnalyze_Info;
   permanent   = 1;
   description = "Jak tam z moją opinią w Obozie?";
};                      

FUNC INT Info_Diego_JoinAnalyze_Condition()
{
   if   Npc_KnowsInfo(hero,Info_Diego_Rules)
   &&   (Npc_GetTrueGuild(hero) == GIL_NONE)
   &&   (oldHeroGuild == 0)
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID Info_Diego_JoinAnalyze_Info()
{   
   AI_Output(hero, self,"Info_Diego_JoinAnalyze_15_00"); //Jak tam z moją opinią w Obozie?
   AI_Output(self, hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_11_01"); //Rozmawiałem z kilkoma ludźmi...
   AI_Output(hero, self,"Info_Diego_JoinAnalyze_15_02"); //I?
   // -----------------------------------------------------------
   Points_OC = 0;
   // -----------------------------------------------------------
   if (Scatty_ChargeKirgo == LOG_SUCCESS)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Scatty_11_01"); //Scatty powiedział mi, że pokonałeś Kirgo.
      Points_OC = Points_OC + 2;
   }
   else if (Scatty_ChargeKirgo == LOG_FAILED)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Scatty_11_02"); //Scatty powiedział mi, że pozwoliłeś Kirgo spuścić sobie baty. Chyba nie jest tobą zachwycony.
      Points_OC = Points_OC - 1;
   }
   else if (Scatty_ChargeKirgo == LOG_RUNNING)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Scatty_11_03"); //Scatty powiedział mi, że nie może się doczekać na twoją walkę z Kirgo.
   };
   
   if (Scatty_ChargeKharim == LOG_FAILED)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Scatty_11_04"); //Ale był pod wrażeniem twojej śmiałości. Nie każdy miałby odwagę, żeby wyzwać Kharima. Choćby nawet z nim przegrał.
      Points_OC = Points_OC + 2;
   }
   else if (Scatty_ChargeKharim == LOG_SUCCESS)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Scatty_11_05"); //Ale był pod wielkim wrażeniem twojej walki z Kharimem. Bez przerwy opowiada jaki to z ciebie wojownik.
      Points_OC = Points_OC + 5;
   }
   else if (Scatty_ChargeKharim == LOG_RUNNING)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Scatty_11_06"); //I nie może się doczekać, kiedy staniesz do walki z Kharimem.
   };
   // -----------------------------------------------------------
   if (Whistler_BuyMySword == LOG_SUCCESS)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Whistler_11_01"); //Świstak opowiedział mi o tej historii z Fiskiem... Cóż, na twoim miejscu wziąłbym tę rudę i dał nogę, ale tak, czy inaczej - Świstak chyba bardzo cię polubił.
      Points_OC = Points_OC + 3;
   }
   else if ( (Whistler_BuyMySword == LOG_FAILED) || ( (Whistler_BuyMySword==LOG_RUNNING)&&(Whistler_BuyMySword_Day<=(Wld_GetDay()-2)) ) )
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Whistler_11_02"); //Rozmawiałem ze Świstakiem. Zwiałeś z jego rudą, cwaniaku! Muszę przyznać, że śmiałości ci nie brakuje!
      Points_OC = Points_OC + 2;
   }
   else if (Whistler_BuyMySword == LOG_RUNNING)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Whistler_11_03"); //Świstak czeka na swój miecz. Zdecyduj się wreszcie czy zamierzasz mu go dać, czy nie. W przeciwnym wypadku może pomyśleć, że zwiałeś z jego rudą!
      
   };
   // -----------------------------------------------------------
   if (Sly_LostNek == LOG_SUCCESS)         
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Sly_11_01"); //Zły powiedział mi, że znalazłeś Neka. Wydawał się być bardzo zadowolony.
      Points_OC = Points_OC + 4;
   }
   else if (Sly_LostNek == LOG_RUNNING)               
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Sly_11_02"); //Moim zdaniem Zły myli się co do Neka. Był uciążliwy, to fakt, ale nie wierzę, żeby zdezerterował do Nowego Obozu.
   };
   // -----------------------------------------------------------
   if (Fingers_Learnt == LOG_RUNNING)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Fingers_11_01"); //Mówiłem ci już o Rączce! On może cię wiele nauczyć!
   }
   else if (Fingers_Learnt == LOG_SUCCESS)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Fingers_11_02"); //Rączka powiedział mi, że trochę się już nauczyłeś, ale uważa, że mógłbyś być jeszcze lepszy.
      Points_OC = Points_OC + 3;
   };
   // -----------------------------------------------------------
   if (Dexter_GetKalomsRecipe == LOG_RUNNING)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Dexter_11_01"); //Muszę poważnie porozmawiać z Dexterem. Wykorzystuje cię do załatwiania własnych porachunków.
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Dexter_11_02"); //Ale jeśli chodzi o nasz test - nie ma żadnych przepisów. Jeśli uda ci się dokonać czegoś TAKIEGO, to będzie wielki krok do przodu.
      
   }
   else if (Dexter_GetKalomsRecipe == LOG_SUCCESS)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Dexter_11_03"); //Naprawdę udało ci się zdobyć przepis Kaloma. Dexter jest pod wrażeniem. Ja zresztą też!
      Points_OC = Points_OC + 5;
   };
   // -----------------------------------------------------------
   if (Thorus_MordragKo == LOG_RUNNING)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Thorus_11_01"); //Ta sprawa z Mordragiem to nie lada wyzwanie. Niezły z niego wojownik. Musisz porządnie poćwiczyć, jeśli chcesz go pokonać.
   }
   else if (Thorus_MordragKo == LOG_SUCCESS)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Thorus_11_02"); //Thorus uważa, że przyda się nam ktoś taki jak ty - to dla ciebie niezwykle korzystne.
      Points_OC = Points_OC + 5;
   }
   else if (Thorus_MordragKo == LOG_FAILED)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Thorus_11_03"); //Thorus dostał ataku apopleksji. Zresztą wcale mu się nie dziwię. Jak można AŻ TAK schrzanić robotę?
      Points_OC = Points_OC - 5;                  
   }
   // ----WEITER-------------------------------------------------------
   if (Fisk_GetNewHehler == LOG_SUCCESS)
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Fisk_11_01"); //Fisk powiedział mi, ze go zaskoczyłeś. W każdym razie będzie po twojej stronie.
      Points_OC = Points_OC + 5;
   }
   else if ( (MordragKO_HauAb==TRUE) || (MordragKO_StayAtNC==TRUE) )
   {
      AI_Output(self,hero,"Info_Diego_JoinAnalyze_Fisk_11_02"); //Fisk bardzo się na ciebie wkurzył. Na twoim miejscu znalazłbym kogoś na miejsce Mordraga.
   };
   // -----------------------------------------------------------
   if (points_oc > 15)// runtergesetzt!! // Bei 20 + BringList = Aufnahme
   {
      AI_Output (self, hero,"Info_Diego_Points_11_00"); //Udało ci się zjednać wystarczająco wiele osób.
      
      if hero.level >= 5
      {
         if (Diego_BringList == LOG_SUCCESS)
         {
            AI_Output (self, hero,"Info_Diego_Points_11_01"); //Przeszedłeś również test zaufania. Idź do Thorusa. Już go o wszystkim powiadomiłem. Pozwoli ci się spotkać z Gomezem.
            Diego_GomezAudience = TRUE;
            
            Log_SetTopicStatus(CH1_JoinOC, LOG_SUCCESS);
            B_LogEntry(CH1_JoinOC, "Diego załatwił mi audiencję u Gomeza. Teraz muszę jeszcze zamienić słowo z Thorusem. Wkrótce będę jednym z ludzi Gomeza!");
         }
         else
         {
            AI_Output (self, hero,"Info_Diego_Points_11_02"); //Ale musisz jeszcze przejść test zaufania.
         };
      }
      else
      {
         B_PrintGuildCondition(5);
      };
   }
   else if (points_oc > 10)
   {
      AI_Output (self, hero,"Info_Diego_Points_11_10"); //W sumie - całkiem nieźle jak na żółtodzioba.
   }
   else if points_oc >= 0
   {
      AI_Output (self, hero,"Info_Diego_Points_11_20"); //Bierz się do roboty. Przed tobą jeszcze daleka droga, jeśli chcesz do czegoś dojść w tym obozie.
   };
   /*else
   {
      AI_Output (self, hero,"Info_Diego_Points_11_30"); //Machst du Witze, Kleiner? Kein Schwein kennt dich hier!
   };*/
};
[/codebox]
Trochę podobne skrypty z M&B i Gothica. Wydaje mi się, że skrypt z Gothica jest do zrozumienia nawet dla kogoś, kto nie miał styczności z programowaniem, natomiast skrypt z M&B jest dziwaczny dla wszystkich. Zwróć jeszcze uwagę na fakt, że wszystkie misje są w jednym pliku.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj
- duże możliwości modowania- słonie, czołgi, samoloty, armaty, systemy zarządzania królestwem
Jeśli mowa o słoniach to chodzi ci o te dziwadła na animacjach koni? Czy do M&B można dodać nowe "kości"? Jakoś nie widzi mi się Gothic M&B Mod bez smoków czy ścierwojadów.

Cytuj
Jaki sens porównywać G do M&B. Przecież to pierwsze to gra przygodowa, i klimatyczne rpg, a to drugie to bardzo grywalny symulator średniowiecza. Jeśli komuś pasuje klimat, zakamarki, łażenie, muzyka to wybiera Gothica. Ja wybrałem gothica, bo ma duszę. M&B jest grą wymagającą i mam zamiar w nią kiedyś tylko zagrać ale klimat ma nie gęsty
Otóż to. Gothic jest grą fabularną, a Mount and Blade to slasher gdzie są cztery uderzenia (na krzyż) + pchnięcie i do tego jeździmy na koniku. Sytuację tą odzwierciedlają mody do M&B, których zmiany najczęściej polegają na tym, że zamiast rycerzy średniowiecznych z Calradii mamy elfy, Słowian, albo Kozaków.
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
http://img28.imageshack.us/i/g3mb.jpg/

oto sprawiedliwe porównanie tym gier. wydane w tym samym roku m&b i gothic 3. jakieś wątpliwościco do grafiki? m&b przypomina mi starą, zafajdaczoną i sztywną gre Sea Dogs która śmiga na 64ram. więc słowa GOTHIC niemożna porównywać z M&B. o ogólnie cała seria jest fenomenalna. a wy kłócicie się że g2nk jest gorsze od m&b. tylko że g2nk zostało wydane 5 lat przed mb ! jagby zostało wydane w tym roku co mb to by go zmiażdrzyło grafiką. ale ja mam to w dupie co jest lepsze. kto moduje mb to niech sobie modduje a kto gothic to gothic. a wowoz, niemówie że jesteś złym grafikiem ale targowisko "zalewają" twoje prace, tak samo jak twoje mody z których kolwiek gier. naprawde potrzebny ci skill w 3d bo zapewne zakładasz jakąś korporacje i będziecie się tym zajmować, prawda? wymoddowałeś kiedyś co? niemówie że nie ale na forum jestem od miesiąca i znam tylko mody które wychodzą aktualnie. ale popieram Cię w 100% że ludzie wrzucają na targowisko rozmyte tekstury pro elo kolczug albo miecze podobne do dildo. a wogóle temat brzmi :

Gothic - sens moddinu gry w roku 2011

a my dyskutujemy na temat  Gothic czy M&B ?

więc wszyscy razem sadzimy wieeeeelki offtop  :lol:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie wiem jak wy ale ja tam wole włączyć sobie Warbanda na multi i ciorać niż grać w gniota g3.
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Heh,czytam ten temat i naprawde nadziwić sie nie moge.Ten temat był już wałkowany mnóstwo razy na forum z tego co pamiętam(bo jakoś specjalnie często mnie tu nie ma :P).Moim zdaniem niech każdy po prostu modduje to co lubi.

Sens moddingu Gothica? taki sam jak każdej innej gry czyli dobra zabawa.Tyle ode mnie :)
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Małe sprostowanie - Xardas nie robił jazdy na świni tylko na parówce :ok:  Mimo iż świnia to mięso z parówkami ma mało wspólnego

Zagnę Cię. Xardzio doprowadził do tego, że postacie z Gotika pokochały #msg135185parówki i demony#msg135185. Tak, tak - jakiś mhroczny paladin zaczął ujeżdżać Śniącego w jego modzie.  :lol2:
 
Комиссар RBT

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Obie gry są kiepskie pod względem technicznym. W Gothicu masz kwadratowe łby, w MiBie biegasz sztywną lalką po sztucznie wyglądającym świecie. Nie wiem o czym tu jeszcze dyskutować.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
I pozamiatane, props dla Ogrodnika.
 
Комиссар RBT

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
mnb jest moddowalne, g3? nie słyszałem o tym, żeby coś poza community patchami wychodziło. Nawet graficznie to dużo zmienia, bo mnb na modach wygląda często naprawdę niesamowicie.
 

Sawiol

Sawiol

Użytkownicy
posty84
  • Użytkownicy
http://img28.imageshack.us/i/g3mb.jpg/oto sprawiedliwe porównanie tym gier.
Nie mogę się z Tobą zgodzić, bo porównanie nie jest sprawiedliwe. Screen z Gothica wygląda na zrobiony na wysokich ustawieniach graficznych, a ten z M&B to przypadkowe zdjęcie znalezione w Googlach, która nawet nie ma shaderów (które są w finalnej wersji), więc jest to jakaś wczesna wersja gry albo screen zrobiony na niskich detalach.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Człowieku, taka grafika nie wiem w której becie była.

https://www.youtube.com/watch?v=aS3G93YXh4Q


Czy to jest podobne do tego co ty dałeś?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sataniel

Sataniel

Użytkownicy
posty7
Propsy1
  • Użytkownicy
A ja powiem tak - Najlepiej moddowalnymi RPGami sa TESy i nowe Fallouty.
Amen.
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
dobra koniec tego co jest lepsze - gothic czy m&b. jak kto lubi. powtarzam :

temat :  Gothic - sens moddinu gry w roku 2011

nasz temat : Gothic czy Mount & Blade


niezalatuje wam tu offtopem?
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
nie wiem co jest najlepiej modowalne i nie chcę wiedzieć, wiem co pragnę modować...

ryboPiotr
: przekonałeś mnie tym filmikiem tylko do zagrania w tą grę.
czemu miałbym ją modować ?a zarzucić Gothica ?
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie zapominaj o DA.
Zysk, dałeś tekst z wzniecaniem rebeli gdzie powstaje nowe królestwo więc siłą rzeczy jest tam skomplikowany(chociaż nie aż tak) skrypt.
Tworzenie nowych rozmów nie jest tak skomplikowane. I nie wiem czy dużo wspónego ma pytanie się o reputacje i skrypt przez który zaczyna się bunt w królestwie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry