http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?t...E.R._MOD_portalMoim zdaniem nie ma się co srać, że po rusku itd. Jak napisał mea skrypty są dość przejrzyste a google translate przy objaśnieniach daje rade, a reszty idzie się samemu domyślić. Ponadto rosyjski nie jest jakimś zabójczo trudnym językiem (no pomijając te ich "litery" :o ) więc i sądzę, że znalezienie osób operujących w tym języku nie było by wielkim problemem.
pamiętacie jak było z gothicem? po polsku nie było nic a większość tutoriali były w durnym niemieckim. z czasem osoby pokroju orca, bubbego, shera opanowały podstawy, potłumaczyły to co było trzeba, aby później samemu niemiaszkom objaśniać np przenoszenie animek z g2 do g1

. osiągnięcia typu duale, hełmy, ****, oraz lwia część innowacji w Cz to są polskie rzeczy, które osiągnięto samemu bez wsparcia PB czy Buk wie tam kogo na forum JooWoodu czy WOG. jeśli by się okazało, że stalker ma takie możliwości jak gothic to jesteśmy w zasadzie o krok od wytoczenia nowego gatunku gier i mówię tu całkiem poważnie, bo stalker był jedynie namiastką pierwotnej wizji autorów; gry bezkompromisowej, trudnej, gdzie pudełko pestek czy apteczka była na wagę złota, gdzie trzeba liczyć KAŻDĄ sztukę amunicji a kupno dobrego kombinezonu czy broni wymagało umiejętnego ciułania przez długą część gry a zapuszczanie się w pewne rejony czy atakowanie grup przeciwników kończyło się śmiercią. gra, która była w założeniu rpg z elementami walki, która była ostatecznością zawsze dla nas niekorzystną. my mogliśmy jedynie minimalizować poniesione straty, nie mówiąc o jakichś "profitach".