Odświeżam.
To jeszcze raz ja.
Co tu jest źle?
[codebox]
// ************************************************************
// EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_BULL_EXIT(C_INFO)
{
npc = Grd_8018_Bull;
nr = 999;
condition = DIA_BULL_EXIT_Condition;
information = DIA_BULL_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_BULL_EXIT_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_BULL_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
// Hallo
// ************************************************************
INSTANCE DIA_BULL_Hello (C_INFO)
{
npc = Grd_8018_Bull;
nr = 1;
condition = DIA_BULL_Hello_Condition;
information = DIA_BULL_Hello_Info;
permanent = 0;
description = "Witaj! Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_BULL_Hello_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_BULL_Hello_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_Hello_15_00"); //Witaj! Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_Hello_13_01"); //Jestem Bull. Jestem prawą ręką Lumbermila.
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_Hello_15_02"); //Czym się tutaj zajmujesz?
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_Hello_13_03"); //Na razie niczym. Jestem ochroniarzem Lumbermila i zajmuję się z innymi napadaniem na konwoje ze Starej Kopalni, a tak to siędzę tu całymi dniami, chyba że znajdzie się jakaś robota.
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_Hello_13_04"); //A ty? Czego tutaj szukasz?
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_Hello_13_05"); //Chcę do was dołączyć.
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_Hello_13_06"); //Rozumiem. Zapytaj Lumbermila, on więcej powie ci jak do nas dołączyć.
};
// ************************************************************
// What
// ************************************************************
INSTANCE DIA_BULL_What (C_INFO)
{
npc = Grd_8018_Bull;
nr = 2;
condition = DIA_BULL_What_Condition;
information = DIA_BULL_What_Info;
permanent = 0;
description = "Potrzebuję rudy.";
};
FUNC INT DIA_BULL_What_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_BULL_Hello))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_BULL_What_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_What_15_00"); //Potrzebuję rudy.
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_What_13_01"); //Doprawdy? Zapewne na jakiś ekwipunek, tak? No cóż, mogę ci dać jedynie 100 bryłek rudy.
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_What_13_02"); //Może być.
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_What_13_03"); //W takim razie proszę.
B_GiveInvItems(self,other,itminugget,100);
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_What_13_04"); //Dziękuję!
};
// ************************************************************
// PERM
// ************************************************************
INSTANCE DIA_BULL_PERM (C_INFO)
{
npc = Grd_8018_Bull;
nr = 3;
condition = DIA_BULL_PERM_Condition;
information = DIA_BULL_PERM_Info;
permanent = 0;
description = "Masz dla mnie jakieś zadanie?";
};
FUNC INT DIA_BULL_PERM_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_BULL_What))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_BULL_PERM_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_PERM_15_00"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_PERM_13_01"); //Myślę że tak.
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_PERM_13_02"); //Mógłbyś upolować dla mnie kilka wilczych skór?
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_PERM_13_03"); //Praktycznie potrzebuję 10 wilczych skór.
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_PERM_13_04"); //Co będę z tego miał?
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_PERM_13_05"); //Mogę ci zaoferować tylko 100 bryłek rudy.
Info_ClearChoices(DIA_Bull_PERM);
Info_AddChoice (DIA_Bull_PERM, "Nie będę narażał swojego życia na 100 bryłek rudy!" ,DIA_Bull_Perm_Nots);
Info_AddChoice (DIA_Bull_PERM, "Niech będzie! Zobaczę, co da się zrobić." ,DIA_Bull_Perm_Yes);
};
func void DIA_Bull_PERM_Nots()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Bull_PERM_Nots_15_00"); //Nie będę narażał swojego życia na 100 bryłek rudy!
AI_Output (self, other,"DIA_Bull_PERM_Nots_01_01"); //Hmm.. rozumiem. Kurczę, może sam ruszę tyłek i upoluję te wilki?
AI_Output (self, other,"DIA_Bull_PERM_Nots_01_02"); //A zresztą, wyślę kogo innego.
Log_CreateTopic(CH1_BullsWoolf, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_BullsWoolf, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_BullsWoolf, "Bull, jeden ze strażników w obozie Gwardii Królewskiej prosił, abym upolował 10 wilków i przyniósł mu ich skóry. Ale jednak się nie zgodziłem!");
Info_ClearChoices(DIA_Bull_PERM);
};
func void DIA_Bull_PERM_Yes()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Bull_PERM_Yes_15_00"); //Niech będzie! Zobaczę, co da się zrobić.
AI_Output (self, other,"DIA_Bull_PERM_Yes_01_01"); //Świetnie! Zatem idź upoluj te 10 wilków i przynieś mi ich skóry, a otrzymasz te 100 bryłek rudy.
AI_Output (self, other,"DIA_Bull_PERM_Yes_01_02"); //Gdy byś miał problemy, weź sobie do towarzystwa Wonderiusa, on lubi polować.
Log_CreateTopic(CH1_BullsWoolf, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_BullsWoolf, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_BullsWoolf, "Bull, jeden ze strażników w obozie Gwardii Królewskiej prosił mnie, abym upolował 10 wilków i przyniósł mu ich skóry. Do pomocy mogę sobie wziąść Wonderiusa.");
Info_ClearChoices(DIA_Bull_PERM);
};
// **************************************************
// SUCCESS
// **************************************************
INSTANCE DIA_Bull_PermSuccess (C_INFO)
{
npc = Vlk_581_Snaf;
nr = 2;
condition = DIA_Bull_PermSuccess_Condition;
information = DIA_Bull_PermSuccess_Info;
permanent = 0;
description = "Mam dla ciebie skóry!";
};
FUNC INT DIA_Bull_PermSuccess_Condition()
{
if ( (Bull_PERM==LOG_RUNNING) && (Npc_HasItems(other,Itat_Woolf_01)>=10)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Bull_PermSuccess_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Bull_PermSuccess_15_00"); //Mam dla ciebie skóry!
AI_Output (self, other,"DIA_Bull_PermSuccess_01_01"); //Dobra robota. Na coś się nam przydasz! Pokaż mi te skóry.
CreateInvItems(other, ItAt_Woolf_01, 5);
B_GiveInvItems(other,self,ItAt_Woolf_01,5);
Bull_PERM = LOG_SUCCESS;
Log_SetTopicStatus (CH1_BullsWoolf, LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (CH1_BullsWoolf, "Bull był bardzo zadowolony na widok tych skór.");
if Bull_Itat_Woolf_01==TRUE
{
B_LogEntry( CH1_BullsWoolf, "Bull sądzi, że na coś się im przydam.");
};
B_GiveXP (XP_BullsWoolf);
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
// Hallo
// ************************************************************
}; INSTANCE DIA_BULL_Hej (C_INFO)
{
npc = Grd_8018_Bull;
nr = 1;
condition = DIA_BULL_Hej_Condition;
information = DIA_BULL_Hej_Info;
permanent = 1;
description = "Co słychać?";
};
FUNC INT DIA_BULL_Hej_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_BULL_PERM))
{
return 1;
};
}; FUNC VOID DIA_BULL_Hej_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BULL_Hej_15_00"); //Co słychać?
AI_Output (self, other,"DIA_BULL_Hej_13_01"); //Jak zwykle. Wszystko po staremu.
};[/codebox]
Treść błędu: U:PAR Missing ')'
Linia: 172
Nigdy się z takim błędem nie spotkałem. Możesz powiedzieć co on oznacza i jak go rozwiązywać?
Zakładam że chodzi o nawias? Możecie powiedzieć jaki ten nawias wstawić i gdzie?