Czas Zapłaty 32877 91

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 25.07.2009 roku

Wyświetleń 32877

Odpowiedzi 91

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Tutaj wystawiamy komentarze do screenów z modyfikacji Czas Zapłaty.
 

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
Świetne tekstury i zajebiscie klimatyczne niebo. Ale nie podoba mi sie troche las, taki bardziej bajkowy sie stal, wolalem ten surowy i mroczny. Mam nadzieje ze nie zazielenicie kolonii w zbyt duzym stopniu paprotkami jak to bylo w MT. Świetna robota

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Las jest nadal "w budowie" chcielismy tez dowiedzieć się jaka będzie na niego reakcja, a zapewniam ze nie ma tam wcale tak dużo roślinnosci :D  nie mowiać juz o jaskrawo zielonych kolorach, powinno byc to zauważalne na pierwszym screenie.
 



Arathor

Arathor

Użytkownicy
UberKleiner
posty156
  • Użytkownicy
  • UberKleiner
Screeny ok ale tak jak Diegomir wspomniał, las stał się za bajkowy nieco, mam nadzieje że to jeszcze ulegnie zmianie :D
 
Powiem krótko, TheSnajper opanuj się człowieku albo nie rób wogóle modyfikacji.

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
A mi się las bardzo podoba, i nie miałbym nic przeciwko jakby taki był w końcowej wersji moda ;)  A screeny genialne, orlik bardzo ładnie wygląda ;)   Fajnie wygląda  ten rzut na obóz rebeliantow, no i ten screen z widokiem na ten grobowiec czy coś. No i rzecz jasne tekstury wszystkie elegancko wyglądają.
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Czas Zapłaty
#5 2009-07-25, 13:33(Ostatnia zmiana: 2009-07-25, 13:37)
Nie chodzą mi te screeny ;/
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Mi najbardziej podchodzą do gutsu textury. Doskonale pasują do klimatu Gothic. Osobiście 2 i 3 screen w albumie podoba mi się najbardziej ;)
 

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
ale to niebo...

Weks

Weks

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
pierwsze na co zwróciłem uwagę to las - środowisko, jakieś takie  dupiate a reszta jest perfekto ;)  gz i oby tak dalej ;)
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
ale to niebo...
Niebo to wkoncu prawie 50% tego co wyświetla się na ekranie, więc się przyłozyliśmy ;) .
Jest jeszcze druga wersja nieba dziennego, które nie jest juz napewno tak skomplikowana ale mieszająć się w róznych stopniach z tym zaprezentowanym tworzy ciekawe kompozycje, np na 4tym screenie mamy mocno widoczne niebo i chmury, natomiast na screenie nr. 1 nieba są juz wymieszane chmury stały się bardziej "lekkie".
 



Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Mam nadzieje ze nie zazielenicie kolonii w zbyt duzym stopniu paprotkami jak to bylo w MT.

Kiedy ostatnio byłeś w prawdziwym lesie?
 

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
mi tu nie o chodzi o realizm ;)

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Cytat: Dreamerion link=topic=6593.msg58056#msg58056 date=Jul 25 2009, 11:33 AM\'
Nie chodzą mi te screeny ;/

Testowałem na operze, trzeba poprostu chwilę poczekać.
 



Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Czas Zapłaty
#13 2009-07-25, 13:56(Ostatnia zmiana: 2009-07-25, 13:56)
Jeśli ktoś ma problemy z oglądaniem to polecam wersje offline: http://www.sendspace.com/file/bs8snu
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Dzięki! CZ graficznie wypada świetnie.
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tekstury świetnie się prezentują w grze. Zwróciłem uwagę na screen nr 6. Jakąś grę mi przypomina trochę  ;)
 

Futhark

Futhark

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Wszystko jak najbardziej świetne! Screeny co prawda gorsze niż z zeszłego roku, ale i tak najlepsze w konkursie ;)  Las mógłby być lepszy, ale i tak ma dużą przewagę nad tym z G1. Chciałbym zauważyć, że żeby las był miły dla oka i wyglądał realistycznie musi mieć po prostu widoczne warstwy lasu:
Korony drzew
Podszyt
Runo
Ściółka

W Gothic1 las składał się tylko z koron i ściółki, a zamiast runa były jakieś dziwne powalone pniaki. Aha i przyjemnie by było dodać jakieś ptasie gniazda i odrapane pnie po niedźwiedziach, żeby - pomimo braku tych zwierząt - sprawić wrażenie, że las naprawdę żyje ;)
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
odrapane pnie po niedźwiedziach
Nie wiem czy przy jakości tekstur, jaką da się uzyskać w Gothicu, ktokolwiek domyśliłby się, że to akurat obdrapania po niedźwiedziach. Raczej dla wszystkich byłaby to tekstura jak tekstura - drzewo stoi, to niech stoi, a my biegniemy dalej.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Czas Zapłaty
#18 2009-07-25, 14:48(Ostatnia zmiana: 2009-07-25, 14:49)
Cytuj
W Gothic1 las składał się tylko z koron i ściółki, a zamiast runa były jakieś dziwne powalone pniaki. Aha i przyjemnie by było dodać jakieś ptasie gniazda i odrapane pnie po niedźwiedziach, żeby - pomimo braku tych zwierząt - sprawić wrażenie, że las naprawdę żyje 13.gif

Pragnę dodać, że mimo najszczerszych chęci nie możemy sobie robić z grą "co nam się podoba" bo po prostu ograniczają nas pewne techniczne aspekty. Bazujemy na ponad 10 letniej technologii i nie można oczekiwać, że zaoferuje nam to taką samą detalistyke terenu jak Crysis czy nowy Call of Juarez: http://www.youtube.com/watch?v=edN28Wsqs9Q . Swoją drogą środki też mamy ograniczone i nie możemy zrealizować ani dopracować każdej rzeczy na które mamy wizje.
 

Casillas

Casillas

Użytkownicy
posty48
Propsy3
  • Użytkownicy
Ja powiem tak: screeny mnie ROZJEBAŁY!  :D   a wyrażając się dokładniej- las jest świetny , bardzo klimatyczny tylko przydało by się troszke urozmaicić runo jakimiś mchami i paprotkami. Pod względem lightu i gry światła zrobił na mnie nie małe wrażenie screen nr.2 i 10: w 10  szczególnie  świetne  te zielone orby ;)     Najbardziej spodobały mi się jednak screeny nr.4 i 9 (choć przedstawiają to samo tylko inną porą) swoją drogą myślę że ci kopacze w asyście strażników budują, lub kończą budowę ''sławnego'' gniazda dla Gomeza ale mogę sie mylić :D   ten żuraw budowlany przypominający trebuszet  jest zarąbisty ciekawe czy kopacze posiadający odpowiednią rutynę będą mogli nim poruszać czy będzie statyczny ? Jest też jeden screen który mnie rozśmieszył _screen nr. 9  te ''samotne'' świeczki porozstawiane na belkach a nieopodal kopacz walący młotem  ;)  . No ale na koniec należą się wielki słowa uznania szczególnie dla grafika 2D za te ostre jak żeleta (jak na gothica) teksturki które odgrywają przy modelach low poly nie małą role.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry