2014-09-17, 11:28

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pszczeli ulPrzeczytany 6152 razy

Offline Thoro

  • The Modders
  • Offline
  • Posty3315
  • Propsy3071
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących

Mam przyjemność zaprosić wszystkich na bitwę 2d organizowaną pod patronatem forum theModders.org oraz Square Crusaders. Przy wyborze tematu kierowaliśmy się możliwą prostotą, aby w końcu wybrać pszczeli ul. Wspomniana prostota modelu sprawia, że w bitwie mogą wziąć osoby zaawansowane jak i te, które dopiero chcą spróbować swoich sił w grafice zaś jedyne co posiadają to dobre chęci  :) .

Finalne dzieło będzie wybierane w otwartym głosowaniu, zaś zwycięzca może liczyć na umieszczenie swojej pracy w zasobach grupy, co przekłada się bezpośrednio na stały wkład w nasze obecne i przyszłe projekty. Ponadto laureat otrzyma możliwość uczestniczenia w zamkniętych beta testach jednego z naszych projektów oraz obecność swojego nazwiska w napisach końcowych.  Ponadto pomijając obręb naszej grupy model wraz ze wszystkimi nadesłanymi teksturami zostaje udostępniony do użytku publicznego między innymi za pośrednictwem forum theModders.org jak i community Wiedźmina.



Pozdrawiam i życzę sukcesów
« Ostatnia zmiana: 2009-06-26, 13:19 wysłany przez: Thörbjorn »

Offline Thoro

  • The Modders
  • Offline
  • Posty3315
  • Propsy3071
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących
Zasady:
- Zabroniona jest ingerencja w bryłę modelu jak i mapowanie obiektu.
- Jedyny dozwolony rozmiar tekstury to 512x512
- Dozwolone są wszystkie typy tekstur wykorzystywane we współczesnym gamearcie.
- Prace będą oceniane w wolnym głosowaniu za pośrednictwem themodders.org, aczkolwiek zespół Square Crusaders zastrzega sobie prawo do wybrania innej pracy wedle własnej opinii.
- Oddając pracę na konkurs zezwalasz grupie jak i szeroko pojętej społeczności modderów na dowolne wykorzystanie swojego dzieła, z poszanowaniem Twojego autorstwa. Zastrzegamy sobie również prawo do udostępniania Twojej pracy szerszej publiczności w ramach rozwoju sceny modderskiej (resources.thewitcher.com).
- Każdy uczestnik zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich tekstur drogą publiczną (forum).
- Aby zachować maksymalną "równość" wszystkie prace przy głosowaniu będą prezentowane na jednej zbiorczej scenie z identycznymi ustawieniami dla każdego modelu. Ponadto całość zostanie wdrożona do gry wiedźmin w celu zaprezentowania prac uczestników "w akcji".
« Ostatnia zmiana: 2009-06-26, 13:18 wysłany przez: Thörbjorn »

Offline Thoro

  • The Modders
  • Offline
  • Posty3315
  • Propsy3071
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących

Model (3ds):D /b] http://www.4shared.com/file/114241050/86f8.../ul_online.html
Autor modelu: Kyroman
Termin: 26 czerwiec (piątek) - 1 lipiec (środa)
« Ostatnia zmiana: 2009-06-30, 21:49 wysłany przez: Thörbjorn »

Offline Jedairusz

  • Złote Wrota
  • sruturututu
  • Offline
  • Posty796
  • Propsy861
  • Nagrody

  • ProfesjaGrafik 3D

0 Pokaż propsujących
Zarzucę render Uvki, chyba nie każdy umie to zrobić.
http://www.sendspace.pl/file/eLNiRFSu/

PS: Co z WIP'ami?
« Ostatnia zmiana: 2009-06-27, 09:37 wysłany przez: Jedaith »

Offline Thoro

  • The Modders
  • Offline
  • Posty3315
  • Propsy3071
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących
Cytuj
PS: Co z WIP'ami?

wedle uznania

Offline Dracon

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty1064
  • Propsy849
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących
Wczoraj zacząłem robić tekstury i dziś mam WIP'a:
http://ifotos.pl/img/hwqqxp.jpg
http://i43.tinypic.com/2vjsgnl.jpg
Normal, diffuse i specularity.

PS: Kto robił UV'kę?
« Ostatnia zmiana: 2009-06-27, 13:19 wysłany przez: Dracon »
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2449
  • Propsy2916
  • ProfesjaGracz

0 Pokaż propsujących
PS: Ja.
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Offline wietrzyk

  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
  • Offline
  • Posty420
  • Propsy319
  • ProfesjaGrafik 3D

0 Pokaż propsujących
To i ja się dołączę do bitwy :D  grafik ze mnie żaden, ale przynajmniej będzie więcej osób uczestniczyło.

wip:
« Ostatnia zmiana: 2009-06-28, 14:17 wysłany przez: wietrzyk »



Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2449
  • Propsy2916
  • ProfesjaGracz

0 Pokaż propsujących
Nie zapominajcie o mapie alpha na tych wystających plane'ach. Po to są oni, po to są. :D
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Offline Retsked

  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
  • Offline
  • Posty1540
  • Propsy19

Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2449
  • Propsy2916
  • ProfesjaGracz

0 Pokaż propsujących
Taka ciemna kora nie wygląda zbyt dobrze. Zrób bardziej nasycony kolor może, nie taki szary.

Ujawniacie się jak nie powiem co :D
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Offline Jedairusz

  • Złote Wrota
  • sruturututu
  • Offline
  • Posty796
  • Propsy861
  • Nagrody

  • ProfesjaGrafik 3D

0 Pokaż propsujących
No dobra...

Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2449
  • Propsy2916
  • ProfesjaGracz

0 Pokaż propsujących
No całkiem nieźle to wygląda. Wszędzie już nakładałeś teksturę, czy zostawiłeś jeszcze gdzieś przezroczyste elementy?

Ten dołek nie powinien być pokryty korą - jest przecież wydłubany. Zrób na teksturze "ramkę" z kory, żeby było widać że kora jest gruba, ale do środka daj gołe, jaśniejsze drewno. No i dowal jakąś czarną plamkę na otwór.

Thoro tego nie pokazał, ale chyba nie powinien mieć nic przeciwko:
http://picasaweb.google.pl/thoro.et/Pszcze...520060312781298
Na tym ulu wzorowałem model. Na tym zdjęciu także widać otwór, który jest właściwym wejściem do ula.

Jeśli chodzi o pokrycie dachu, to słomki wydają się za grube i chyba lepiej by wyglądały, jakby były proste, a nie takie jakieś porozwalane we wszystkie strony. Ale ogólnie jest ok.
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Offline Thoro

  • The Modders
  • Offline
  • Posty3315
  • Propsy3071
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących
tekstura powinna sie rozkladac w taki sposob http://pl.tinypic.com/r/2ms3c7o/5
« Ostatnia zmiana: 2009-06-28, 19:17 wysłany przez: Thörbjorn »

Offline Retsked

  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
  • Offline
  • Posty1540
  • Propsy19
0 Pokaż propsujących
Tak jakbym już skończył. Wystarczy jeszcze popracować nad kolorami i mapami (dla mnie to ciemna magia, więc i tak kokosów nie będzie :D ).

Offline Jedairusz

  • Złote Wrota
  • sruturututu
  • Offline
  • Posty796
  • Propsy861
  • Nagrody

  • ProfesjaGrafik 3D

0 Pokaż propsujących

Trochę naprawiłem, ale chyba to już koniec.
Render do dupy, ale z tego co jest napisane to i tak będzie kto inny na konkurs wrzucał.
Za moment dołączę tekstury.
EDIT: Diffuse, specular, opacity: http://www.sendspace.pl/file/zjapUdm8/
« Ostatnia zmiana: 2009-06-28, 20:33 wysłany przez: Jedaith »

Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2449
  • Propsy2916
  • ProfesjaGracz

0 Pokaż propsujących
Tą linkę opinającą dach podciągnij z jednej strony, żeby równo wyszło.
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Offline Retsked

  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
  • Offline
  • Posty1540
  • Propsy19
0 Pokaż propsujących
Alpha i diffuse:

http://i42.tinypic.com/2v8soyf.jpg
http://i44.tinypic.com/24noe3c.jpg

Normalmapę też mam, ale wygląda to bardzo, ale to bardzo źle ;p .

Offline Thoro

  • The Modders
  • Offline
  • Posty3315
  • Propsy3071
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących
a render?

Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2449
  • Propsy2916
  • ProfesjaGracz

0 Pokaż propsujących
W dwóch miejscach dałeś niepotrzebnie całkowitą przezroczystość. Chociaż może pokaż render - zobaczymy jak to w ten sposób wygląda.
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal