Postulaty 1169366 5180

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1169366

Odpowiedzi 5180

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Okay z tymi rosyjskimi wersjami, chociaż Returning mógłby wylądować w ogólnym dziale Returna, Global Mod racja nie ma zbytnio gdzie wylądować, ponieważ jest tylko dział dla wersji PL. Tylko pytanie co z L'hiverem, ponieważ jest nowszy temat w którym jest o aktualnych wersjach L'hivera i można tam też bez problemu dostać się do starszych wersji lub po prostu jakoś je połączyć. W zapowiedziach za to jest kilka tematów, które powinny wylądować już dawno temu w archiwum np. Returning 2.0, są też modyfikacje nad którymi twórcy wstrzymali prace i nie zapowiada się na to, aby wznowili. Są tam tematy, których autor nie pojawiał się nawet od dawna na forum.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

gothic1210
  • Gość
Do poddziału z ukończonymi projektami nie ma archiwum, wiec temat L'hivera zostaje tam gdzie jest.
Co do zapowiedzi to nie ma ustalonego okresu czasu kiedy uznaje się moda za porzucony. Najstarsze tematy są z 2015 roku. Nie będę w tej kwestii dokonywał samosądów czy mod został porzucony czy nie.
 

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota

Xankir
Złote Wrota

Postulaty
#4162 2016-08-22, 13:58(Ostatnia zmiana: 2016-08-22, 14:23)
Okay, mam już ostatnie, ale i koniec - http://themodders.org/index.php?topic=25232.0 to do archwium, ponieważ już wyszło,to http://themodders.org/index.php?topic=25417.0 i to http://themodders.org/index.php?topic=26602.0 do porzuconych - mam prywatne info od Vanariusa, że porzucił oba projekty. Chyba już tyle.
Edit:
Dowiedziałem się jeszcze o tym, że jeszcze jeden mod porzucono: http://themodders.org/index.php?topic=25916.0 oraz zauważyłem, że niepotrzebnie jest ten temat, ponieważ ten mod już dawno temu wyszedł: http://themodders.org/index.php?topic=26481.0
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

gothic1210
  • Gość
Można sprawdzić, czy ten użytkownik korzysta z multikont? http://themodders.org/index.php?action=profile;u=17364
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6458
Propsy3033
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=19937 I ten też.
Dlaczego nikt nie sprawdził  hihi z Zeuskym, jak pisałem wcześniej?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Raczej nie korzystają.

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Można sprawdzić, czy ten użytkownik korzysta z multikont? http://themodders.org/index.php?action=profile;u=17364
Niestety na 100% posiada multikonta, ten troll ma zmienne IP, ale zawsze początek 94.254., korzysta także z jednego stałego IP zaczynającego się na 46., wiem o tym doskonale, ponieważ u nas ma identyczne multikonta:
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=20147
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=20119
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=15749
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=19912
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=17306
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1100
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
To że dwa pierwsze numery IP zawsze zaczynają się od takiej samej liczb nie znaczy że wiadomości pochodzą z jednego łącza.  :facepalm:


Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Prosiłbym o zaaktualizowanie linku co do wersji "Bez dubbingu" w tym temacie: http://themodders.org/index.php?topic=22803.0

Link: https://mega.nz/#!r5w0AAiK!Sx9PFgAxXQQ-kl7hLylDjcruIXPrxcgQV93EyeR8tJI

Powód: Link jest nieaktywny/niedostępny, a wcześniej działał. W każdym razie ja nie mam możliwości edycji (minął rok), więc zwracam się do kogoś najlepiej z moderacji działu Gothic: @gothic1210 / @Sawik.

gothic1210
  • Gość
Zrobione.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zrobione.

Okej, ale chyba wyjebałeś link z "Mediafire' co do "wersji bez dubbingu".

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1100
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Postuluje o obciągniecie mi warna do 0 procent.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3404
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mam warna od ponad roku, więc mi też możecie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

gothic1210
  • Gość
Zrobione.

Okej, ale chyba wyjebałeś link z "Mediafire' co do "wersji bez dubbingu".
Nom, popełniłem błąd, bo myślałem, że robisz reupload na mega dlatego, że inne linki padły. Masz jeszcze ten z mediafire? Jak tak, to zapodaj i poprawię.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie mam właśnie tego linka, bo to nie ja uploadowałem.

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

przemek578

przemek578

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę o usunięcie tego konta, gdyż założyłem je przez przypadek, bo myślałem, że moje stare zostało usunięte, a po prostu w starym cyferki pomyliłem xD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
to co? banik za multi?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry