Postulaty 1810327 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1810327

Odpowiedzi 5186

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie chodzi o sam fakt, że nie było do niego dostępu, tylko o to, że był a nikt jakoś szczególnie o tym nie mówił przy przekazywaniu info odnośnie tego co już na DS zrobione (chodzi mi o osoby, które o tym wiedziały) a teraz m.in taki Simen zgrywa chuj wie kogo mieszając z błotem głównie mnie, " bo on zrobiłby to lepiej". Mam z tego powodu straszny ból dupy. :(
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
O tajnym dziale do organizacji DS było już dawno pisane na forum, po żadne informacje odnośnie "co już było zrobione" nie pisałeś, w każdym razie nie do mnie. Ja za Tobą w tej sprawie biegał nie będę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nikt nie karze lol. Przecież nie odnoszę się bezpośrednio do twojej osoby Łukaszu oO
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
" bo on zrobiłby to lepiej"
Nie zgadzam się, akurat tutaj zrobiłeś to lepiej, bo DS się odbył, mniejsza to czy to zasługa Twoja czy Outa. Po prostu jak Sawika wkurzyła mnie Twoja postawa "Nie mam nic sobie do zarzucenia". Poza tym mogłeś pisać do mnie/Sawika jakie projekty się zgłosiły. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nikt nie karze lol. Przecież nie odnoszę się bezpośrednio do twojej osoby Łukaszu oO
byłem jednym z organizatorów nieudanej próby, a ciągle porównujesz oba wydarzenia. Porównaj się z ds2010 a wyjdzie ze wasza edycja jest takim samym niewypałem
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Z tym nie mogę się nie zgodzić. Są niewypały, przyznaję, ale przyjebywanie się do jednego podmiotu jest trochę nie na miejscu
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Postulaty
#3846 2015-12-15, 23:27(Ostatnia zmiana: 2015-12-15, 23:32)
Nikt nie karze lol. Przecież nie odnoszę się bezpośrednio do twojej osoby Łukaszu oO
byłem jednym z organizatorów nieudanej próby, a ciągle porównujesz oba wydarzenia. Porównaj się z ds2010 a wyjdzie ze wasza edycja jest takim samym niewypałem
Przy tym z 2010 każdy inny DS jest niewypałem xD

W porównaniu do poprzedniego DSa z tych które miały miejsce:
- organizacja była gorsza(zmiana czasu trwania, zamykanie tematów w trakcie trwania konkursu, stopniowe dodawanie tematów)
- nie przygotowano porządnych grafik
- przygotowanie "techniczne" forum do DSa to była improwizacja i porażka
+więcej projektów
+mody nie tylko do Gothica
+w końcu pojawiły się nawet gry

Także było po części chujowo, ale jeśli jako społeczność wyciągniemy wnioski to mamy perspektywy na bardzo dobry DS w roku przyszłym.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę o usunięcie mnie z grupy "Recovery Team", grupa ta nie jest już aktywna na themodders, dziękuję.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
http://themodders.org/index.php?topic=25551.0 Widzę, że kolega prosi się o bana :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie Angelina?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No tam gdzie jej miejsce. :D

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok, tylko na Sclavinii jest.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Czyli przyszedł czas by zmienić skin :D

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Czyli przyszedł czas by zmienić skin :D
Podbijam. Chociaż jeszcze niektóre rzeczy są do poprawki, ale z tego co wiem nad wszystkimi tymi pracuje już Piotruś
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czyli przyszedł czas by zmienić skin :D
Podbijam. Chociaż jeszcze niektóre rzeczy są do poprawki, ale z tego co wiem nad wszystkimi tymi pracuje już Piotruś
Nie zrozumiałeś Aliego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Czyli przyszedł czas by zmienić skin 
Nope, Sclavinia jest dla mnie za ciemna, wolę stary skin.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Czyli przyszedł czas by zmienić skin
Nope, Sclavinia jest dla mnie za ciemna, wolę stary skin.

A jak nowy się widzi?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zbyt ciemne tło jak dla mnie.
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)

Glaca

Postulaty
#3858 2015-12-18, 23:24(Ostatnia zmiana: 2015-12-18, 23:29)
Zauważyłem, że jak wklejam link do kanału to strona "czyta" to jako film. ;/
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak jest specjalnie, żeby jak wkleja się link yt to pokazuje się film -__-
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry