Co zrobić żeby NPC stał w miejscu 4789 12

O temacie

Autor

Zaczęty 2.10.2008 roku

Wyświetleń 4789

Odpowiedzi 12

Asek
  • Gość
Więc po pierwsze to mój pierwszy post więdz prosiłbym o wyrozumiałość. Chciałbym wiedzieć jak móc wejść w Gothica i po prostu wpisać "instert grd_1545_straz" tutaj jest podany przykład inserta. Po prostu jak zrobię NPC w NPC maker to mam go w pliku d. Tworze pake z modem czyli np. npc.mod. i do tej paki wrzucam moje npc'ety.. czyli np. grd_32434_straz, non_23222_trr itd. no i tworze plik ini. (świata nie zmieniam) wchodze w mojego moda i się nie da ich insertnąć :P ... nie chce też aby mieli rutyne ..... po prostu chcę aby jak ich dam instert grd_3435_straz to zeby stali w miejscu :/ . Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź  :roll:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Po 1. Do paczki z modem dodajesz tylko Gothic.ini, nie daje się poszczególnych plików .d
Po 2. Nie wiem co chcesz osiagnąć dodając ich przez insert, ale Patok to jakoś robił, że przy nagrywaniu filmików zatrzymywał ich jakoś... Czytałem to, ale nie pamiętam o co tam chodziło.
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
a skompilowałeś skrypty? a żeby wywołać NPC przez komende insert to nawet nie trzeba robic paczki

//Edit by Bula: Coś nowego...  :roll:
 
GG:10938162

Asek
  • Gość

Asek
Gość

Co zrobić żeby NPC stał w miejscu
#3 2008-10-02, 16:59(Ostatnia zmiana: 2008-10-02, 17:00)
hmmm oki no to prosiłbym o wypisanie w punktach co mam zrobić z moim np. grd_2323_straz abym mógł go "insertnąć"... bajdzio pjooosie :roll:

PS.
dobrze by było jakby to było tak... bardzo dokładnie opisane. Jestem początkującym w tym i w wielu innych tematach :/
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
hmmm

1.Dodajesz swojego NPC do Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC
2.Uruchamiasz GothicStarter_mod
3.Zaznaczasz opcje reparse script i naciskasz play the game
4.Klikasz nowa gra
5. naciskasz B i wpisujesz "marvin" i znowu B
6.Naciskasz F12 i wpisujesz instance swojego npc

chyba wszystko bo do startup.d chyba nie trzeba dawac , chyba ze nie bedze dzialalo to napisz
 
GG:10938162

Asek
  • Gość

Asek
Gość

Co zrobić żeby NPC stał w miejscu
#5 2008-10-02, 17:30(Ostatnia zmiana: 2008-10-02, 17:32)
jakiś błąd wyskakuje .... taki: :U Par: Syntax error: GNM (line1) =(  (czy jakoś tak)
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
masz bląd w tej linijce najlepiej podac cały ten kod to sprawdze
 
GG:10938162

mistrzyoda
  • Gość
Cytat: Asek link=topic=3922.msg33405#msg33405 date=Oct 2 2008, 17:45\'
Więc po pierwsze to mój pierwszy post więdz prosiłbym o wyrozumiałość. Chciałbym wiedzieć jak móc wejść w Gothica i po prostu wpisać "instert grd_1545_straz" tutaj jest podany przykład inserta. Po prostu jak zrobię NPC w NPC maker to mam go w pliku d. Tworze pake z modem czyli np. npc.mod. i do tej paki wrzucam moje npc#msgote author=Asek link=topic=3922.msg33405#msg33405 date=Oct 2 2008, 17:45\']Więc po pierwsze to mój pierwszy post więdz prosiłbym o wyrozumiałość. Chciałbym wiedzieć jak móc wejść w Gothica i po prostu wpisać "instert grd_1545_straz" tutaj jest podany przykład inserta. Po prostu jak zrobię NPC w NPC maker to mam go w pliku d. Tworze pake z modem czyli np. npc.mod. i do tej paki wrzucam moje npcety.. czyli np. grd_32434_straz, non_23222_trr itd. no i tworze plik ini. (świata nie zmieniam) wchodze w mojego moda i się nie da ich insertnąć :P ... nie chce też aby mieli rutyne ..... po prostu chcę aby jak ich dam instert grd_3435_straz to zeby stali w miejscu :/ . Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź  :roll:

Aby stał w miejscu musisz zrobić to:
1.zmień się w gostka
2.Spójrz na głownego gostka
3.Jak masz marvin kliknij F6
4.Kliknij O
i będzie stał jak kołek;d
 

Asek
  • Gość

Asek
Gość

Co zrobić żeby NPC stał w miejscu
#8 2008-10-02, 17:43(Ostatnia zmiana: 2008-10-02, 17:45)
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_900_RICELORD.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_901_HORATIO.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_902_POCK.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_903_RUFUS.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_904_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_905_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_907_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_908_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_912_JEREMIAH.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_914_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_915_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_916_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_917_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_919_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_920_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_921_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_922_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_923_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_924_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_925_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_926_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_927_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_928_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_929_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_930_BAUER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_935_HOMER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\BAU_940_RIDDLER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\CS_ESKORTE1.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\CS_ESKORTE2.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\CS_ESKORTE3.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\CS_ESKORTE4.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\CS_ESKORTE5.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\CS_ESKORTE6.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\CS_RICHTER.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_100_GOMEZ.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_101_SCAR.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_102_ARTO.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_105_RAVEN.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_106_BARTHOLO.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_108_VELAYA.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_109_SYRA.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_110_SERAPHIA.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\NPC\EBR_999999_RHOBAR.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Fatal:-1 U:    PAR: Syntax error : GNM ( line 1 ) .... <zParser.cpp,#599>
00:47 Info:  5 X:     Store Device: GIGABYTE RADEON 9600 PRO .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 X:     XD3D_SetDevice: Switching to windowed on same device ... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 X:     XD3D_ClearDevice: Releasing old mode ... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 X:     Start to save textures (lightmaps) ... .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 X:     Number of saved textures:0 .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 X:     zCDXTCCache_D3D :: ClearCache: Surfaces to clear - 0 .... <zError.cpp,#462>
00:47 Info:  5 X:     Destroy all vertexbuffers. .... <zError.cpp,#462>
00:48 Info:  5 X:     zCDXTCCache_D3D :: ClearCache: Surfaces to clear - 0 .... <zError.cpp,#462>
00:48 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: 640 x 480 x 16(device:0 mode:0) .... <zError.cpp,#462>
00:48 Info:  5 X:     XD3D_InitPerDX: D3DXInitialize done .... <zError.cpp,#462>
00:48 Info:  5 X:     XD3D_InitPerDX: Found GIGABYTE RADEON 9600 PRO \ Microsoft Direct3D Hardware Transform and Lighting acceleration capable device .... <zError.cpp,#462>
00:48 Info:  5 X:     XD3D_InitPerDX: Switching to GIGABYTE RADEON 9600 PRO \ Microsoft Direct3D Hardware Transform and Lighting acceleration capable device .... <zError.cpp,#462>
00:48 Info:  5 X:     XD3D_InitPerDX: Hardware TnL supported. .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_TestCapabilities: Device has passed capability tests. .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: szDriver=ati2dvag.dll .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: szDescription=GIGABYTE RADEON 9600 PRO .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: wProduct=0 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: wVersion=0 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: wSubVersion=0 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: wBuild=0 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: dwVendorId=4098 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: dwDeviceId=16720 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: dwSubSysId=1075975256 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     D3D Device-Info: dwRevision=0 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Store RGB Format .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Store RGB Format .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Store RGB Format .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Store RGB Format .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT1 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT2 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT3 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT4 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT5 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Maximal texture width  -> 2048 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Maximal texture height -> 2048 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Alpha testing supported .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: no w-buffering .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Color-Buffer depth:16 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Z-Buffer depth:32 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - windowed mode possible .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - gamma correction enabled .... <zRndD3D_Init.cpp,#785>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - total videomem:134217728 .... <zRndD3D_Init.cpp,#804>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - free videomem:126455808 .... <zRndD3D_Init.cpp,#805>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - w-based fog supported .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Start to rebuild vertexbuffers ... .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Vertexbuffers rebuild done. .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     Start to rebuild saved textures (lightmaps) ... .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     Number of rebuild textures:0 .... <zError.cpp,#462>
00:49 Info:  5 X:     Vid_SetScreenMode: Switched to windowed mode   ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#568>
00:49 Info:  5 X:     Vid_SetScreenMode: No changes ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#548>
00:49 Warn:  0 C:     lost focus, setting to windowed mode .... <zWin32.cpp,#1254>
00:51 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMSS.cpp,#554>
00:51 Info:  5 X:     EmergencyExit: Releasing all DirectX-Objects ... .... <zRndD3D_Render.cpp,#266>
00:52 Info:  5 X:     EmergencyExit: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#284>
00:52 Warn:  0 X:     [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#124>
00:52 Info:  5 X:     [RND3D-Destructor]: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#292>




Aha czy mam mieć zaznaczone TYLKO respare scripts?
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
lol nie to;p podaj kod NPC
 
GG:10938162

Asek
  • Gość

Asek
Gość

Co zrobić żeby NPC stał w miejscu
#10 2008-10-02, 18:09(Ostatnia zmiana: 2008-10-02, 21:06)
chodzi o to :roll: ? grd_565656_Rycerz

o to?

instance KDF_111111_Mag Innosa (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Mag Innosa";
Npctype = Npctype_Guard;
guild = GIL_KDF;
level = 30;
voice = 12;
id = 111111;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 60;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 100;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 300;
attribute[ATR_MANA] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",14, 1,KDF_ARMOR_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,6);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_2H_Staff_03);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Mana_03,50);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Haste_02,5);
CreateInvItems  (self,ItArRuneteleport1,1);
CreateInvItems  (self,ItArRuneteleport2,1);
CreateInvItems  (self,ItArRuneHeal,1);
CreateInvItems  (self,ItArRuneThunderball,1);
CreateInvItems  (self,ItArRuneIceCube,1);
CreateInvItems  (self,ItArRuneDestroyUndead,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Mage;
daily_routine = Rtn_start_111111;
//Generated by Gothic NPC Maker
};

(to jest "kod" magainnosa ale też go tam mam)

//Edit by Bula: Tagi [Code]!![/color]
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
problem w tym ze ten błąd masz w EBR_999999_RHOBAR - robileś takiego NPC? jak tak to wklej jego kod ( tak jak zrobiles z tym poprzednim )


Edit: troche sie spam robi wiec jak chcesz to napisz na gg 10938162
 
GG:10938162

Asek
  • Gość
Ok Thx juz moge "insertować" thx za pomoc
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry