Prace Game-Artowe 567143 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 567143

Odpowiedzi 1152

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
to co ty w koncu robisz bo sie pogubilem
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pewnie to:
Cytuj


:lol:
 
Elo

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#802 2013-08-30, 15:49(Ostatnia zmiana: 2013-08-30, 15:56)
smolo nawet propsa nie dostałes więc........

Eto narazie gospodę z pierwszej wsi z widzmina, a potem moze caly zajazd, bo chcę poćwiczyć Vertex Paint i Shader Editor. Narazie tylko budynek, co potem to się okaże. Może na weekendzie skończę gospodę, bo została tylko jeszcze jedna tekstura drewna + dach + detale.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Prawie skonczone. Zostąły okna, kamienie przy brzegach dachu (tak aby przygniatały, podpatrzone ze screenów Wiedzmina 3 :D ) i bilbordy z alphą na krawędzie dachu. I prawdopodbnie coś co odetnie budynek od podłoża, ale jeszcze nie wiem co tam dodam. Jutro albo pojutrze dorobię też skyboxa, nawet najprostszego, tak aby zniwelować ten czarny background. Trochę nieradzę sobie z mipamapami, ale to się przy okazji zrobi :D PROJEKT prawie skończony :D




 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
szczecha zbyt chmurzasta. szczecha jest kierunkowa. poszukaj odpowiedniego materialu, obczaj tutek gutka fiutka itp.
Mimo wszystko, jesli juz bralbym sie za taki budynek to raczej wzorowalbym sie na Wiedzminie 2 i zrobil bardziej next ;D tzn staralbym sie. Props za skonczona prace. Tyle mojej krytyki
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ogółem całkiem fajne, jednak ta tekstura strzechy ssie IMO. Nie widać kompletnie detalu, porównaj sobie to do tego:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jesli chodzi o strzechę, to materiał raczej zostaje, taki wybrałem. Proponowana tekstura przez gutka jest zbyt własnie zbyt kierunkowa :D Ale spróbuje ją jutro zrobić i zobaczę co lepiej wypadnie.

Co to znaczy starałbyś się?  Tekstury w UHD? Więcej poligonów? W sumie nie wiem gdzie tu coś więcej wcisnąć, osobnych poligonów na belki się raczej nie opłaca robić. Może drewniane rusztowanie potrzebuje wiecej milosci. Trzymałem się trochę tego:

http://www.gamepur.com/files/imagepicker/48/the-witcher-3-gamescom-screen-3.jpg

Odwzorowanie 3/10 :D Poza tym nie celuję aż tak w nextgen, chcę zrobić własną wersję Wiedzmina ( a raczej enviro z niego ). Zobaczymy co z tego wyjdzie.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
no jakies ladne normalki. mozna przeciez ladnie zrobic tilowane texy w zetce. drewienko tez moglo by byc dopieszczone. no wiesz to sa szczegoly. szczesc rzeczy mogla by byc przepalona ze sculptu, moze jakies ornamenty.
aha damian i tak osobiscie radzilbym ci nie planowac nie wiadomo co, bo juz udowodniles, ze rzucasz robote i nic z tego nie ma. sam mam taki problem ;P lepiej robic mniejsze rzeczy. dopiesc to, dodaj wiecej milosci i zaprezentuj to ladnie. doda ci to satysfakcji, pewnosci siebie i motywacji do dalszego dzialania. wiem co mowie.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No to wowoz sam wiesz o co chodzi :D btw podziękował za probzy. 

Więc umówmy się tak: zmienię teksturę strzechy, pokończę modele dodatkowe i zaprezentuję już finalną wersję i wezmę się za jakiś mały element. Pewnie coś z metalem, aby poćwiczyć material defynyszyn.

Updates soon.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Koniec szaleństwa z Wiedźminem:





 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tu weź wrzuć :D
OGA
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
NIE DOSTANIECIE MOJEJ GRAFIKI :D:D huehueh

Nie wrzucę, to ma być unikatowe, a nie do użytku publicznego :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
calkiem spoko. mi sie podoba, co najwyzej moglbys lepiej to zaprezentowac
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Bardzo ładne.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Gdzie te czasy gdy pisałeś do mnie bym Ci pomógł z normal mapami? =' - (
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#815 2013-09-04, 08:18(Ostatnia zmiana: 2013-09-04, 10:22)
Tomek trolu :D

eto, wiem, ale musiałbym jakoś zrobić ze screena czarno biały obraz, tak by wyciąć tylko budynek. To jest możliwe w Marmosecie, tutaj nie chciało mi się bawić. Co więcej: dalej szukam jakiegoś wzoru dla mnie do wszystkich prezentacji. Na razie to jest kolor + 2 gradienty.

Sawik, poważnie pytałem o normal mapy? :D:D Wiem że do Althara pisałem i do Jediego, to musiało być za czasów Blendera :D:D Normalki są tylko że słabe i nudne, nawet ich nie pokazuje, bo wstyd i tyle.

I do ZBrush'a: bedo sculpty!


 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
aha damian i tak osobiscie radzilbym ci nie planowac nie wiadomo co, bo juz udowodniles, ze rzucasz robote i nic z tego nie ma. sam mam taki problem ;P lepiej robic mniejsze rzeczy. wiem co mowie.
Bicz pls, przeciez ty nawet tych najprostszych nie dokonczyles. :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
dokonczylem
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Panowie pytanie: Z racji mojego uber sprzętu muszę podjąć decyzję (która z góry jest już podjęta, muszę się upewnić  :D ): Czy wielkim marnotrastwem jest zrobienie czegoś takiego:

   miast tego:  

Ogólem: małe metalowe elementy jako osobne modele, maist całej "głównej cześci która będzie zwykłym plane'em i na tym wypalone te małe elementy". Nie mogę tego wszystkiego zaimportować do maxa, zmergować i wyeksportować tak aby wypalić na 1 plane, dlatego pytam, czy wielkim marnotrastwem będzie zrobienie małych elementów jako osobnych meshy.  Dzięki temu będzie next - genowo :D :D

BTW: sculpt skończony, drewno moim zdaniem ładnie wyszło. Sculpty pokażę jak powypalam, pewnie jutro będę robić LP, któro nie powinno długo zejść. Moze wieczorem zacznę wypalać.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jak drewna nie zrobiłeś na osobnych polygrupach i dynameshu to osobicie zajebe xD
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry