Prace 3D 1136163 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1136163

Odpowiedzi 3194

MoHeR

MoHeR

Użytkownicy
posty57
  • Użytkownicy

MoHeR

Prace 3D
#280 2008-08-05, 18:31(Ostatnia zmiana: 2008-08-05, 18:33)
łap siateczke nie jest ona jak te inne ale na normalnej byś nic nie zobaczył
http://img175.imageshack.us/img175/4994/siatkaxm9.jpg
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No siatka trochę boli. Jeżeli jeszcze nie "attchnąłeś" łat z wewnętrznym "Spherem"/"GeoSpherem" to masz jeszcze szansce sporo skrócić siatkę (ewentualnie "detach"). Najpierw pozaznaczaj na łatach wybraną przez siebie ilość vertexów (wierzchołków) następnie naciśnij [Backspace] by się ich pozbyć). Potem połącz wszytko za pomocą "Boolean" z wartością "Union" aby uniknąć polygonów pod łatami. To powinno w dużej mierze pomóc z wyrzuceniem zbędnych polygonów.

Ogólnie model zbyt prosty.
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Dawno nic nie dałem bo byłem na wakacjach.
Model w Wings 3D:





 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Przesadziłeś ze zmarszczkami na czole, wyglądają mało realistycznie.
Aha i łuk brwiowy tak średnio mi podchodzi.
Reszta mi się podoba  :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przydała by się obróbka w zbrushu i gotowe.
Poza tymJediath ma rację, te zmarszczki na czole to tragedia. Obniż je trochę i pokrzyw w kierunku Z. Siatka na to pozwala.

Swoją drogą, moja pierwsza głowa jaką zrobiłem była podobna do tej :P
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D

Gumen

Prace 3D
#285 2008-08-18, 13:57(Ostatnia zmiana: 2008-08-18, 14:20)
Z tymi zmarszczkami macie rację, poprawię je.
Co do Zbrush'a to nie mam i nie potrafię z niego korzystać.
A tak wogóle to oś Z w Wingsie jest na osi Y  :P

Poprawiona głowa
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Owiele lepiej, swoją drogą przypomina mi to jedną z głów toma którą mi pokazywał jakiś czas temu :P

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Dalej zmarszczki. Pooglądaj różne zdjecia i więcej spróbuj pozmieniać.
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
to jest dziad, musi mieć zmarszczki :D
Model ładny, aż dziwie się że w wingsie robiony :D  w czym renderowałeś ?
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
3ds max9
zwykły standardowy render.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Nic szczególnego, stworzyłem coś na wzór kufla z piwem, chcę wiedzieć jakie błędy popełniłem i co wypadałoby zmienić.
http://picasaweb.google.pl/karolwicher/Ren...023009007900818
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Mógłbyś dać renderek w wyższej rozdzielczości?
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
"Ucho" mi sie nie podoba, wygląda jakby bylo prawie ze płaskie, no i ma dziwny kształt.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
oto render w wyższej rozdzielczości 2048x1536 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8fbb9a3dff564cf2 rączka kufla jest wzorowana na kuflu jaki mam w domu, całkiem wygodna, ale mogę ją później zmienić ;p
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
W czym renderujesz?
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Cinema 4D
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
te piwo wygląda jak szczyny. Poza tym domniemam że nie jest to model lowpoly. Daj więcej  poly na krawędziach bo miejscami wygląda kańciasto ;p .
 

MoHeR

MoHeR

Użytkownicy
posty57
  • Użytkownicy

MoHeR

Prace 3D
#297 2008-09-14, 19:18(Ostatnia zmiana: 2008-09-14, 19:21)
Robię Minotaura czy tam Cyklopa i będę zamieszczał tu WIP'y wytykajcie błędy, chwalcie róbcie co chcecie :P  

http://ifotos.pl/uploaded/2172.jpg
http://ifotos.pl/uploaded/2175.jpg
 


Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Po co modelujesz sutki? :P  W ogóle zrób sobie bazę i resztę w zbrushu albo mudboxie bo inaczej to nie ma sensu.
 

MoHeR

MoHeR

Użytkownicy
posty57
  • Użytkownicy

MoHeR

Prace 3D
#299 2008-09-14, 19:25(Ostatnia zmiana: 2008-09-14, 19:26)
Zbrushem nie umiem się posługiwać a mudbox'a nie znam. Po za tym model low-poly do gry.


EDIT: Sutki for fun :P
 



0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry