Prace 3D 746194 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 746194

Odpowiedzi 3194

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
A jak to zrobić? Zwyczajny screen z okna programu czy jest jakaś specjalna opcja?
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Screen może być, nie wiem jak w innych, ale w Wingsie możesz sobie w prawym górnym rogu włączyć sam widok siatki.
 

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Spoiler

 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Są syfy i niepotrzebne zagęszczenia siatki. Liczę, że nie muszę ich wskazywać palcem i sam sobie z nimi poradzisz :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Zimny

Prace 3D
#3104 2014-08-08, 12:39(Ostatnia zmiana: 2014-08-09, 22:13)
Długo się zbierałem ale postanowiłem jeszcze popracować nad mieczem, lepiej niż ostatnio??
Czekam na pochwały lub krytykę.
 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Po co ten bump na ostrzu ?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Kolejna poprawka.
Co jest ok a co jest do dupy??
Czekam na rady.
 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Kolejny bump na uchwycie, ale niech ktoś inny sie wypowie. Ja sie nie znam.

A po drugie, to możesz dać teraz na teksturze, przy krawędziach zarysowania. Jak tutaj:

@edit: mistrzowskie wklejenie linku  :wstyd:

https: //
https://www.youtube.com/watch?v=Gnh01WJOK8o


Chyba, że nie chcesz robić tekstur, to ode mnie tyle.

Ewentualnie pokaż siatkę na końcu uchwytu/rączki. Bo tam refleksy się jakoś dziwinie rozchodzo.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nom... za dużo low frequency bumba i za mało high frequency bumnpa. Głowica trochę glutowata. Tak miało być?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
@Damian94
Dlaczego niby refleksy są dziwne??
Jak powinny wyglądać według Cb??

@Fartuess
Glutowata?? Mógłbyś sprecyzować??
 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
turbosmoothem zalatuje za mocno ;)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No własnie glutowata. Ogólnie bardzo dziwny design głowicy i tej częśći wyżej rączki. Refleksy powinny się rozchodzić w sposób równomierny, jakos konkretnie. U ciebie to tak jak w wodzie się rozchodzi.

A i turbosmooth nie jest dobry do czegoś takiego. Używaj NURMS, jak jesteś w Maxie.


@edit: no pokaż te siatkę, to Ci powiemy co tam nie tak zrobiłeś.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
A i turbosmooth nie jest dobry do czegoś takiego.
A dlaczego?

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Bo dodaje mase geometrii. Niepotrzebnej. A Nurmsy dzialaja tylko przy krawędziach :ok: 

Przynajmniej dopóki się nie skonwertuje do editable poly, albo nie exportuje modelu.

I źle to ująłem, że turbosmooth sie nie nadaje, bo na jedno wychodzi. Po prostu Nurmsy utrzymują to zoptymalizowane. (geometrię w sensie)
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nurms to nie jest coś jak creasing w Mayi?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A tego to nie wiem.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
To co innego, zupełnie. NURMS to też metoda zagęszczania geometrii. Jeśli chodzi o efekt wizualny to jeśli się ma taką samą bazę to wyjdzie to samo co po turbosmooth. W maxie też masz opcje crease edge. Możesz równocześnie używać NURMS czy turbosmooth i zrobić zarówno support loopy jak i edge crease.

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
@Damian94
O tą część chodzi??
 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Pewnie nie chce Ci sie wracać do projektu, ale tak sobie pospekuluje.



Raz to ten kształt na dole. Jest po prostu dziwny  :D A po drugie to po prawej stronie, tam się geoemtria ostro schodzi. Chociaż jakbyś wrzucił na P3D, to lepiej byłoby to widać.

Rozwiązanie jest takie: zrobić jakiś prostszy tutaj element. Albo poprawić tutaj geometrię, czyli zrobić go od nowa, z nowymi loopami.

Albo użyć ZRemeshera  :D Ale tak się nie ucz, to tylko dla leniwych. (chyba, że sobie użyjesz ZRemeshera, a potem zrobisz na jego podstawie nowy model, w celu podpatrzenia, jak to zrobić).

Ja bym tak poprowadził loopy:

 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry