[G2NK] Cienie Przeszłości/Vergessen ist nicht vergangen Dubbing PL 41785 102

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 22.09.2019 roku

Wyświetleń 41785

Odpowiedzi 102

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Opis modyfikacji:

Jest to mod do G2NK utrzymany w stylu starego, dobrego G1. Gracz zostaje wrzucony za swoje przewinienia do Górniczej Doliny Khorinis, jakiś czas przed pojawieniem się bezimiennego bohatera. Dowiadujemy się więcej o przygodach za Barierą przed akcją G1, jesteśmy świadkami wielkich wydarzeń oraz spotykamy twarze znane i mniej znane z pierwszej części.

Żyjesz sobie jako zwyczajny Kopacz w Starym Obozie i realizujesz tylko jeden cel: Zostanie Cieniem, aby wreszcie uciec od tego poniżenia ze strony Strażników, których Kopacz musiał znosić bez cienia sprzeciwu.
Protagonista właśnie zawodzi przy teście zaufania i jeśli chce otrzymać drugą szansę, musi zgodzić się na pewne porozumienie, które każe mu robić rzeczy, o jakich żaden Kopacz przed nim nie śmiał nawet marzyć.
Przy okazji dość niespodziewanie dajemy się wciągnąć w gierki obozu i musimy podejmować decyzje, które mają wpływ na całą Kolonię Karną oraz jej przyszłość.
Historia opiera się na Gothic: Der Comic, zaś świat gry obejmuje zmodyfikowany Stary Obóz, jak i jego okoliczne tereny, wraz z Opuszczoną Kopalnią.

Modyfikacja oferuje ok. 10 godzin gry oraz pełne polskie udźwiękowienie .

Próbka dubbingu:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=m3PhYlnk5ts


Co czeka na gracza?

* Około 10 godzin zabawy
* Lekko zmieniony świat gry z G1
* System kradzieży z G1
* Tworzenie własnej postaci
* Trzy zakończenia, które zależą od decyzji w trakcie gry i nie są wybierane dopiero pod koniec
* Rzemiosło budowlane pozwalające graczowi na wznoszenie budowli w świecie gry z różnorakich zasobów
* Bajery skryptowe zmieniające wygląd świata gry
* System sprintu
* Osiągnięcia na Spine
— i wiele więcej —

Screeny:

Spoiler









>>>  Download    <<<

WAŻNE! Modyfikacja KOMPLETNIE nie współgra z DX11.


Credits:

Tłumaczenie i korekta: Quasch
Grafika: Motka
Filmy: Dextron
Testy: Fabiosek, Quasch, Simen

Kwestie dubbingu:

[Reżyseria, obróbka i implementacja] — Quasch
[Edycja końcowa audio] — Jędrzej SoundMaster Rosa
Główny bohater — Artur Ziajkiewicz
Aidan — Arkadiusz Zabilski
Baal Decipitur — Patryk Śledź
Bandzior — Hubert Dobrzyński
Benwick — Jakub Kondrat
Brabak — Jorguś Pugacz
Bram — Wojciech Masiak
Branson — Mateusz Zabłocki
Bron — Michał Kaim
Bullit — kreatius
Cavalorn — AnonimowyLektor
Christian — Borys Szafran
Cień — Karol Sędzicki (WAGON)
Cipher — AnonimowyLektor
Cruz — Michał Kaim
Curtis — Wiesław Kolbusz
Damarok — Karol Szałapski
Darrion — Adrian Slomciński
Dexter — Radomir „StrefaPD” Babiński
Diego — Wojciech Masiak
Doug — kreatius
Erik — mako
Eskortant1 — Grzegorz Borowski
Eskortant2 — Hubert Dobrzyński
Finn — Mateusz Zabłocki
Fisk — AnonimowyLektor
Fletcher — Krzysztof Chruściel
Garp — Krzysztof Chruściel
Gerrek — Jorguś Pugacz
Gilbert — Michał Kaim
Gomar — Krzysztof Buratyński
Gomez — Robert Wielgo
Graham — Mateusz Zabłocki
Gren — Pawlik
Guy — Michał Kaim
Hamlar — Łukasz Górski
Hauke — Rafał Młynarski
Havor — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak
Hug — Jorguś Pugacz
Huno — Tune Seeker
Ingor — Damian „Bergmanis” Żłobicki
Jesse — Misiek200m
Kirgo — kreatius
Kopacz — Batryk
Kopacz-odwetowiec — Rafał Młynarski
Kopacz-szpieg — Karol Szałapski
Kyle — Radomir „StrefaPD” Babiński
Lorn — Herman
Malte — Adrian Slomciński
Marius — Sławomir „Bizmut” Zawisz
Mark — Jakub Kondrat
Mirko — Krzysztof Chruściel
Mitch — Hubert Dobrzyński
Najemnik — Jorguś Pugacz
Nechtan — Avenker
Nek — Menthor
Nyras — Anubis
Orry — Krzysztof Chruściel
Pacho — Wojciech Masiak
Quentin — Grzegorz Borowski
Random-Cień1 — Piotr „Cearme” Czaplicki
Random-Cień2 — Jakub Kondrat
Random-Kopacz1 — AnonimowyLektor
Random-Kopacz2 — Anubis
Random-Kopacz3 — Damian „Bergmanis” Żłobicki
Random-Kopacz4 — Łukasz Górski
Random-Strażnik1 — Grzegorz Borowski
Random-Strażnik2 — Jorguś Pugacz
Random-Strażnik3 — mako
Random-Szkodnik1 — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak
Random-Szkodnik2 — Mateusz Zabłocki
Random-Szkodnik3 — Batryk
Rączka — Borys Szafran
Scatty — Batryk
Sędzia — AnonimowyLektor
Simon — Alan Pavletta
Skip — AnonimowyLektor
Snaf — Jorguś Pugacz
Snipes — Menthor
Strażnik koło trupa — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak
Strażnik placu wymian — mako
Strażnik południowej bramy — Krzysztof Baluk (Szejk Biforjuz)
Świstak — Piotr „Cearme” Czaplicki
Udo — Maciej Melcer
Winston — Borys Szafran
Zły — Radomir „StrefaPD” Babiński

Autorami modyfikacji są Umfi oraz Tyra. Tłumaczenie polskie opracowało Bractwo Spolszczenia.

apso

apso

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jedna z najlepszych modyfikacji w jakie grałem :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Zawalilem zadanie z psami orkowymi dla Aidana. Cały czas mi powtarzał, że jestem zbyt słaby, więc chciałem wrócić później myśląc, że to może ma być jakiś upływ czasu czy coś, ale po teście zaufania i zawalenii się wieży Aidan przeniósł się do obozu szkodników i nie ma już tego zadania. Dużo straciłem? Było w tym zadaniu coś interesującego, jakaś nagroda czy coś?

I gdzie znajdę te wyjątkowa skórę dla Christiana w zadaniu Wilcze Skóry?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zawalilem zadanie z psami orkowymi dla Aidana. Cały czas mi powtarzał, że jestem zbyt słaby, więc chciałem wrócić później myśląc, że to może ma być jakiś upływ czasu czy coś, ale po teście zaufania i zawalenii się wieży Aidan przeniósł się do obozu szkodników i nie ma już tego zadania. Dużo straciłem? Było w tym zadaniu coś interesującego, jakaś nagroda czy coś?

Nie mam pojęcia czy dużo straciłeś, jak grałem to dokładnie w takiej samej sytuacji byłem, ale domeną tego moda nie są raczej nagrody a historia, więc cokolwiek by to nie było - na pewno nic istotnego.

Co do drugiego zadania to nie mam pojęcia, może @Simen wie coś na ten temat.

outlander

outlander

Użytkownicy
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
U mnie niestety sporadyczne crashe w losowych momentach. Da się grać, klimat świetny, no ale...
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wiem o jakie crashe ci chodzi. Crashe związane z dialogami. Czasem przy dialogu, czasem przy handlu (który też jest dialogiem). Ja miałem ten błąd jedynie pięć razy. To było zgłaszane twórcom, najwidoczniej nie poprawili...

outlander

outlander

Użytkownicy
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Czy żeby móc obronić Ingora trzeba otworzyć skrzynie w chacie? Niestety wydałem punkty na naukę walki czego mocno żałuję :/ Teraz nie mogę wyjść z pomieszczenia.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jest tam wskazówka dosyć istotna, ale nie jestem pewien, czy musisz ją mieć żeby go obronić. Spróbuj bez.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

outlander

outlander

Użytkownicy
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Da radę bez. Trzeba tylko mieć takie argumenty do których Nek się nie przyczepi.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajny modzik, zachowany w starym klimacie jedynki, nawet fai potworów z g1.
Mam problem z misją od Marka. Ściąć 4 drzewa. Sciąłem chyba wszystkie które sie dało na mapie i nadal niemam dialogu.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Lobos musisz zabić też cztery wilki, które pojawią się po ścięciu każdego z drzew - z okolicy Obozu Drwali. Co do przeniesionego FAI - mi się to osobiście nie podoba, ponieważ z G2 było po prostu lepsze.

Jeśli chodzi o skrzynie w modzie - nie trzeba ich otwierać, by ukończyć zadanie (oprócz zadania ze skrzynią Rączki).

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aha, to musze zaczynać grę od nowa bo ten cień pilnujący wejścia mi jednego zastrzelił. Brawa dla skryptera piszącego warunek.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Aha, to musze zaczynać grę od nowa bo ten cień pilnujący wejścia mi jednego zastrzelił. Brawa dla skryptera piszącego warunek.

Nie wiem jakie są warunki, ale prawdopodobnie zespawnowany wilk musi być martwy, bez względu na to kto go zabije. Może warunkiem są też drzewa, które trzeba ściąć - to muszą być te w lesie lub przy nim, gdzie znajduje się Obóz Drwali, nie żadne inne. Zresztą tak też wynika z zadania.

outlander

outlander

Użytkownicy
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Nieee, nie musi być zabity żaden wilk. Tylko dobre drzewa trzeba ściąć. Jedno przy wejściu do lasu od strony jaszczurów (są przy nim trzy wilki), drugie od strony rzeki (ono jest poza lasem), jedno na skarpie od strony SO i jedno obok palisady.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No już nieważne :) Zagrałem od nowa i jest okej. Wcześniej przez przypadek postać zaczeła rąbać to grube drzewo w które był wbity topór i może się jakoś zbugowało to zadanie.
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Mi niestety ciągłe crashe zaczęły psuć grę. Dosłownie co 2-3 minuty. :(
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
U mnie też ich trochę było, mimo wszystko udało się ukończyć moda. Bardzo klimatyczny i trzymający się treści. Szkoda, że taki krótki, miałem nadzieję ubrać pancerz strażnika :p
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
 

Aziral

Aziral

Użytkownicy
posty92
Propsy22
  • Użytkownicy
Czy to bug czy zamierzony zabieg, że obrażenia w walce wręcz są zawsze takie same nie ważne ile siły bym wpakował lub broni jakiej używał? Zręczność normalnie zwiększa obrażenia z łuku.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry