Dalem sobie spokój z tą trawą bo nie zbyt ładnie to wygląda + nie wiem jak zrobić te wyłączanie. Teraz mam inny probem, dodałem nowego NPC, dodałem go do startup.d ale go nie ma, spawnuje go w konsoli ale on stoi w miejscu (nie ma rutyny?, gdy zmienie czas to znika) kod:
instance ORG_941_Darox (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker
//----------Info ogolne----------
name = "Darox";
Npctype = Npctype_Ambient;
guild = GIL_ORG;
level = 12;
voice = 7;
id = 941;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 35;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 40;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 150;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 150;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",36, 1,ORG_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_02);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_01);
CreateInvItems (self,ItFoLoaf,3);
CreateInvItems (self,ItAt_Teeth_01,2);
CreateInvItems (self,ItMiNugget,50);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Ranged;
daily_routine = Rtn_start_941;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_941 ()
{
TA_RoastScavenger (08,00,12,00,"OCR_MARKERPLACE_SCAVENGER");
TA_Walk (12,00,14,00,"OC_ROUND_13");
TA_Smalltalk (14,00,16,00,"OC_ROUND_17");
TA_Smoke (16,00,19,00,"SPAWN_OW_SCAVENGER_06_04");
TA_SitAround (19,00,08,00,"OW_CAVALORN_01");
};
Zamiast mi przerabiać i dać gotowca to niech ktoś powie jak to naprawić