Dobra, mam porządną przerwę od wszystkiego więc pora na Uniona, żeby porobić te pluginy co chciałem (czy jeden masowy, dopasowany do moda [wliczając w to ten o usuwaniu przedmiotów z ekwipunku przy punktach wytwarzania]). Żeby jednak nie zjebać od pierwszego kontaktu, potrzebuję wyklarowanej sytuacji w paru podstawowych kwestiach merytorycznych. Oczywiście wiadomo, że muszę poczytać sobie na temat programowania w C++, klas i zrobić tutoriale z Resource Managera, ale mi chodzi jedynie o całościową koncepcję i całkowity pakiet instalacyjny. Mam jeszcze zamiar ogarnąć kod źródłowy wtyczki "Quickloot", aby zobaczyć czyjąś strukturę kodu dla Uniona.
A. Zadaniem Uniona (czy jego części AST) i stworzonego pluginu będzie "nadpisanie" elementów (bajtów?) Gothicowego silnika "w pamięci", w celu osiągnięcia efektów, których nie ogarnie się za pomocą samego Daedalusa?
C. Za pomocą funkcji (wewnętrznych i zewnętrznych) zawartych w jego pakiecie?
D. A wszystko w roboczym środowisku programistycznym C++? Czy dobrze kombinuję?
***
Do stworzenia wtyczki potrzeba:
A. Środowiska programistycznego Visual Studio (w wersji co najmniej 2012).
B. .NET Framework co najmniej w wersji 4.7.2.
C. Visual C++ 2010.
Tutaj trzy pytania:
A. Czy może być bezpłatne Visual Studio 2019 "IDE Community" z tego
linku? Potrzebuje pobrać jakieś 8 GB danych, co jest całkiem chyba dużo, ale inne wersje mają porozbijane pakiety czy coś, więc chciałbym wiedzieć czy to w zupełności wystarczy?
B. Ten .NET Framework to wystarczy jak jest zainstalowany w systemie za pomocą Windowsowych aktualizacji, czy trzeba jakąś roboczą wersję "offline/standalone"? Bo wychodzi na to, że w moim systemie jest v4.8 dzięki aktualizacjom.
C. Czy chodzi o pakiet Visual C++ Redistributable 2010, jak np. z tego
linku, czy znów trzeba roboczą wersję "offline/standalone"? Bo wychodzi na to, że w moim systemie jest wersja v10.0.40219, obie 32/64 bity.
Dzięki z góry!