Graficy poszukiwani (3D / 2D) 4818 4

O temacie

Autor zkajo

Zaczęty 5.08.2018 roku

Wyświetleń 4818

Odpowiedzi 4

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Od razu mówię że nie jest to oferta płatna. Nie wiemy czy projekt zamieni się w coś większego (chociaż mamy takie nadzieje), i robimy go dla nauki i zabawy.

Trochę o nas: Goth i Ja jesteśmy na tym forum od dłuższego czasu; modowaliśmy Gothica wiele lat temu dla własnej przyjemności. Od tamtej pory minęło wiele wiosen. Jesteśmy po studiach (Goth kończy właśnie zaocznie informatykę, a ja skończyłem Games Development w Wielkiej Brytani). Pracujemy w ciągu dnia, więc na projekt zostają tylko wieczory i weekendy. Dodam że pracuje jako programista w firmię Vero, więc coś tam chyba jednak umiem :)

Trochę o projekcie: Projekt jest czymś w rodzaju grupy narzędzi która ma pozwolić nam w przyszłości stworzyć własnego RPG. Nie tworzymy na ten moment żadnej fabuły, a jedynie mechaniki gry. Mamy już systemy takie jak ekwipunek, podstawowa walka (można zranić i zabić wroga), interakcja z obiektami (wykonywanie animacji jak siadanie na krześle) czy zalążki rutyn dla NPC. Wszystko zahostowane jest na prywatnym serwerze Perforce, który jest zintegrowany z Unity.

Grafika obecnie jest typowo "low-poly", ale jest to robione z tego względu że ani ja, ani Gothim nie jesteśmy dobrymi grafikami; chcielibśmy od tego odejść, i pójśc w coś bardziej realistycznego. O ile radzę sobie z animacjami, i podstawowymi modelami, wolałbym skupić się na programowaniu funkcjonalności.

Potrzebujemy grafików którzy dadzą radę poświęcić kilka godzin tygodniowo na tworzenie modeli takich jak postacie, zwierzęta, zbroje, przedmioty. Zapytacie się dlaczego potrzebujemy grafików skoro nie mamy koncepcji świata? No, postacie ludzi w grze na pewno potrzebne będą, jak na RPG przystało. Chcielibyśmy zacząć też budować jakieś momentum na Twitchu / YT gdzie gamedev jest popularny, a ładna grafika za pewne w tym by pomogła.

Krótki filmik pokazujący podstawowe elementy:
https://www.youtube.com/watch?v=LUDLtRLeiYQ


Zainteresowanych proszę o wiadomość prywatną.
 
Moje gg: 8169289

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Potrzebujemy grafików którzy dadzą radę poświęcić kilka godzin tygodniowo na tworzenie modeli takich jak postacie, zwierzęta, zbroje, przedmioty. Zapytacie się dlaczego potrzebujemy grafików skoro nie mamy koncepcji świata? No, postacie ludzi w grze na pewno potrzebne będą, jak na RPG przystało. Chcielibyśmy zacząć też budować jakieś momentum na Twitchu / YT gdzie gamedev jest popularny, a ładna grafika za pewne w tym by pomogła.



Strasznie dziwne podejście. Skoro obaj jesteście programistami i tworzycie dopiero framework gry to po co wam tak na prawde grafik? Wątpie by ktoś sie zgłosił a jak już to jakiś frajer, który będzie robił coś za darmo do tego z wizją że w przyszłości jego robota pójdzie się paść bo zaczniecie już poważnie myśleć o grze i to co dotychczas uważaliście za dobre stanie sie bezsensowne.
 

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Strasznie dziwne podejście. Skoro obaj jesteście programistami i tworzycie dopiero framework gry to po co wam tak na prawde grafik? Wątpie by ktoś sie zgłosił a jak już to jakiś frajer, który będzie robił coś za darmo do tego z wizją że w przyszłości jego robota pójdzie się paść bo zaczniecie już poważnie myśleć o grze i to co dotychczas uważaliście za dobre stanie sie bezsensowne.

To co zaznaczyłem w ogóle w twojej uwadze nie rozumiem. Jeśli znajdzie się ktoś, kto będzie chciał dołączyc to nie dostanie na pewno do roboty czegoś co później będzie wyrzucone. Modele takie jak postacie czy elementy otoczenia (drzewa, krzewy, czy nawet meble) mogą zostać wykorzystane praktycznie wszędzie. Nie powiemy mu czegoś w rodzaju "idź zrób szaty maga", bo rzeczywiście jest to bezsensowne.

Szukamy kogoś takiego jak my: osoby która jest w stanie poświęcić na ten projekt trochę swojego czasu, w nadzeji że stanie się to kiedyś czymś poważniejszym. Rozumiem że wielu może takie podejście nie odpowiadać, ale cóż, inaczej nie mamy jak się za to zabrać.

Możemy oczywiście czekać aż wszystkie skrypty będą gotowe, ale potem ile zajmie praca nad samym contentem? Uważamy że lepiej by i programowanie i grafika szły razem.

Ja sam też tworzę trochę grafiki na nasze potrzeby, ale po prostu nie mam czasu na to i na to. Wykonałem już kilka modeli oraz animacje, ale nie jestem w stanie zrobić czegoś bardziej "realistycznego" bez wiekszego nakładu czasu, a niestety ficzersy są na ten moment ważniejsze.
 
Moje gg: 8169289

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
mogą zostać wykorzystane praktycznie wszędzie
Przepraszam, że się wtrącam, ale kompletnie nie macie racji. Jeśli chcecie ruszyć z tym na poważnie (czego nie polecam, RPG to nie jest dobry pomysł na start) to potrzebujecie art directora i game designera. Następnie trzeba przemyśleć lokacje, ustalić styl, zebrać referencje, zrobić koncepty, przemyśleć kwestie techniczne i optymalizację - master materials, decale, tilowane detail textury itp. W przeciwnym wypadku będziecie każdy etap powtarzać kilkakrotnie. Stracicie masę czasu i zapału na to. Piszę to z perspektywy kogoś, kto pracuje w gamedevie i zna organizację pracy w tej branży.

Jeśli miałbym coś doradzić to używanie na tym etapie assetów z asset store (Unity) czy Unreal Marketplace. Są zarówno darmowe paczki jak i takie, które dostaniecie za grosze. Jako placeholdery nadadzą się w sam raz.

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Jeszcze żyjemy. Kilka updatów:

Walka bazowana na skillach. Gracz musi znać daną umiejętność + mieć odpowiednią broń. Mamy Aury, czary, buffy, debuffy, kilka rodzajów obrażeń (typu ogień, magia itp) jak i odporności na dane typy.

Używanie animowanych przedmiotów typu ławki, łóżka (z możliwością przesunięcia czasu) itp. zarówno przez gracza jak i NPC.

Dialogi oraz handel z NPC. Dialogi oraz handel bazowane na Gothicu. Handel poprawiony by był wygodniejszy.

NPC mają przypisane 24 godzinne rutyny, które mogą dynamicznie zmieniać. Mamy Skillboka, oraz dziennik do zapisywania questów.
 
Moje gg: 8169289


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry